Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Inderdaad, geen wind is minder snel kou. Voeten en handen (en hoofd) zijn de belangrijkste delen om warm te houden en het koudegevoel te verminderen.
Het is eraan te zien bij u.
Ik zou nu één paar deftige handschoenen dragen, één paar normale sportsokken en mijn winterschoenen. En een muts onder de helm natuurlijk.
Zelfs als het echt vriest, doe ik aan die lichaamsdelen niet meer aan dan dat. En nee, dan heb ik geen koude handen of voeten.
Ik weeg 68kg voor 1m80, heb niet veel natuurlijke bescherming dus
Ik heb geen winterschoenen dus moet ik die laag op een andere manier leggen. En mijn handschoenen kwamen met binnenhandschoenen.
Ik weeg 68kg voor 1m80, heb niet veel natuurlijke bescherming dus
Ik heb geen winterschoenen dus moet ik die laag op een andere manier leggen. En mijn handschoenen kwamen met binnenhandschoenen.
Ik ben nog erger, dus hier ook tripel bescherming, en dan nog hebben de uiteinden echt snel koud, maar het is doenbaar (met dank aan dure winteruitrusting..)
Ik heb een onderlijfje aan met een t-shirt en windtex. Korte broek + overtrekbroek. 1 paar handschoenen en 2 paar kousen in zomerschoenen. En een mutske natuurlijk onder de helm. Wel eens overtrekjes kopen, de andere zijn kapot.
Ik heb een onderlijfje aan met een t-shirt en windtex. Korte broek + overtrekbroek. 1 paar handschoenen en 2 paar kousen in zomerschoenen. En een mutske natuurlijk onder de helm. Wel eens overtrekjes kopen, de andere zijn kapot.
Heb 2 weken geleden de combinatie NW zomerschoenen, 2 paar kousen en deze overschoenen geprobeerd maar had last van koude voeten.
Soms heb je idd nog koude voeten, ik heb dat ook al voorgehad. De dag erna was het nog kouder en dan had ik geen last
Bij het MTB zijn plassen een hel, ineens koud water in uw schoenen. *Kaaieeet*
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Aspirine is zijn bijnaam omdat hij vroeger voor hij pinten ging gaan drinken eerst wa aspirine's nam om de dag erna geen zeer hoofd te hebben
Godverdomme, moest er ééntje achter mij zo zitten zagen, ik zou van miserie afstappen...
Zeg 'm dat hij knappe wielen heeft.
²²²²²
Bij het zien van het filmpje had ik ook als commentaar dat dat het hart enkel nog maar sneller zou doen slaan. Dat jaagt een mens meer op dan dat nodig is.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Aspirine is zijn bijnaam omdat hij vroeger voor hij pinten ging gaan drinken eerst wa aspirine's nam om de dag erna geen zeer hoofd te hebben
Jep, vind die nog altijd knap, ben een beetje een stickermens.
Op m'n vorige fiets nog getwijfeld om de standaard dingen te vervangen door RM5, gelukkig niet gedaan als ik sommige dingen daarover lees.
Soms heb je idd nog koude voeten, ik heb dat ook al voorgehad. De dag erna was het nog kouder en dan had ik geen last
Bij het MTB zijn plassen een hel, ineens koud water in uw schoenen. *Kaaieeet*
In de Ardennen, en soms ook hier, gebruik ik in de winter waterdichte sokken. Die zijn naast waterdicht ook nog eens goed in het binnenhouden van de warmte.
Bvb Sealskinz. Zeer goede produkten die jaren meegaan.
Comment