Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Easy, bar end! Mijn bike is tienduizend keer knapper zonder, maar ik rij ook tienduizend keer liever mét. Dus ga ik ze er opnieuw opzetten
Waarom eigenlijk nieuwe bar-ends?
Zelf heb ik er momenteel geen. Op een niet ingekorte riser, vind ik het niet alleen helemaal niet staan, ze zouden ook te ver uit elkaar staan. En in een smaller stuur heb ik geen zin. De MTB is en blijft nog altijd een beetje mijn fun-fiets. Dan komt zo'n breed stuur goed van pas.
Toen ik nog rechte sturen had, monteerde ik wel steevast bar-ends.
Zelf heb ik er momenteel geen. Op een niet ingekorte riser, vind ik het niet alleen helemaal niet staan, ze zouden ook te ver uit elkaar staan. En in een smaller stuur heb ik geen zin. De MTB is en blijft nog altijd een beetje mijn fun-fiets. Dan komt zo'n breed stuur goed van pas.
Toen ik nog rechte sturen had, monteerde ik wel steevast bar-ends.
En waarom niet? Da's toch gewoon persoonlijke smaak.
Is dat eigelijk een echte MTB-route? Rond 1:30 lijk je zo wat random rond te rijden in het bos, maar op 1:45 kom je dan wel terug perfect uit op een paadje.
Zelfs als het tien keer minder erg was zou ik er zot van worden...
Mij gisteren nog zitten opjagen in een kraakje dat ik niet kon plaatsen.
I know, de strandrace heeft blijkbaar serieus gevijld aan de aandrijving, 't was de eerste keer dat ik er terug mee reed. Uiteraard ben je al een eindje onderweg eer je dat doorhebt (als je gewoon op de weg rijdt is er niks aan de hand). Op middenblad constant chain suck, dus zoals op 't filmpje doorgaans op 44 gereden. Nadien thuis gepasseerd en met de andere MTB verder gereden...
Is dat eigelijk een echte MTB-route? Rond 1:30 lijk je zo wat random rond te rijden in het bos, maar op 1:45 kom je dan wel terug perfect uit op een paadje.
't Lijkt me alleszins echt leuk!
Integendeel, officieel is heel die boszone verboden voor fietsers Neemt niet weg dat er daar honderden mtb'ers te vinden zijn. Is trouwens vrij groot, je kan makkelijk een ronde rijden van 20 à 30 minuten.
Integendeel, officieel is heel die boszone verboden voor fietsers Neemt niet weg dat er daar honderden mtb'ers te vinden zijn. Is trouwens vrij groot, je kan makkelijk een ronde rijden van 20 à 30 minuten.
Comment