Easy, bar end! Mijn bike is tienduizend keer knapper zonder, maar ik rij ook tienduizend keer liever mét. Dus ga ik ze er opnieuw opzetten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenSinds vrijdag een kleine wijziging aangebracht.
Zoek het verschil (en nee, het zijn niet het zadeltasje en de drankhouder):
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenEasy, bar end! Mijn bike is tienduizend keer knapper zonder, maar ik rij ook tienduizend keer liever mét. Dus ga ik ze er opnieuw opzetten
Zelf heb ik er momenteel geen. Op een niet ingekorte riser, vind ik het niet alleen helemaal niet staan, ze zouden ook te ver uit elkaar staan. En in een smaller stuur heb ik geen zin. De MTB is en blijft nog altijd een beetje mijn fun-fiets. Dan komt zo'n breed stuur goed van pas.
Toen ik nog rechte sturen had, monteerde ik wel steevast bar-ends.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenWaarom eigenlijk nieuwe bar-ends?
Zelf heb ik er momenteel geen. Op een niet ingekorte riser, vind ik het niet alleen helemaal niet staan, ze zouden ook te ver uit elkaar staan. En in een smaller stuur heb ik geen zin. De MTB is en blijft nog altijd een beetje mijn fun-fiets. Dan komt zo'n breed stuur goed van pas.
Toen ik nog rechte sturen had, monteerde ik wel steevast bar-ends.
Comment
-
Ook dit is mtb'en aan zee (in vogelvlucht geen km van het strand):
+ YouTube Video
Niet letten op 't gekraak, ketting en kettingbladen zijn dringend aan vervanging toe sedert de strandrace van 2 weken geleden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenMan, dat gekraak
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenZelfs als het tien keer minder erg was zou ik er zot van worden...
Mij gisteren nog zitten opjagen in een kraakje dat ik niet kon plaatsen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIs dat eigelijk een echte MTB-route? Rond 1:30 lijk je zo wat random rond te rijden in het bos, maar op 1:45 kom je dan wel terug perfect uit op een paadje.
't Lijkt me alleszins echt leuk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenEn waarom niet? Da's toch gewoon persoonlijke smaak.
Maar waarom heb je nu nieuwe gekocht?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenWaarom niet? Ik zei het toch net?
Maar waarom heb je nu nieuwe gekocht?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenSinds vrijdag een kleine wijziging aangebracht.
Zoek het verschil (en nee, het zijn niet het zadeltasje en de drankhouder):
Ik vind een MTB met (korte) bar-ends zelfs mooier dan eentje zonder. En voor mij is het ook iets onmisbaar!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenOmdat ik witte knapper vind. That's all.
Nu, jij hebt een recht stuur, toch? Dan staan bar-ends wel goed natuurlijk. Ik vind het alleen op risers lelijk staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenIntegendeel, officieel is heel die boszone verboden voor fietsers Neemt niet weg dat er daar honderden mtb'ers te vinden zijn. Is trouwens vrij groot, je kan makkelijk een ronde rijden van 20 à 30 minuten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk BerichtenWaar is da bosje ?
Comment
Comment