Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Easy, bar end! Mijn bike is tienduizend keer knapper zonder, maar ik rij ook tienduizend keer liever mét. Dus ga ik ze er opnieuw opzetten

Comment

• Geen twijfel, barends zijn voor mij een must.
      Vind het zalig om af en toe aan t stuur van positie te kunnen wisselen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
        Sinds vrijdag een kleine wijziging aangebracht.

Zoek het verschil (en nee, het zijn niet het zadeltasje en de drankhouder):

De Wendy-sticker!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
          Easy, bar end! Mijn bike is tienduizend keer knapper zonder, maar ik rij ook tienduizend keer liever mét. Dus ga ik ze er opnieuw opzetten
          Waarom eigenlijk nieuwe bar-ends?

Zelf heb ik er momenteel geen. Op een niet ingekorte riser, vind ik het niet alleen helemaal niet staan, ze zouden ook te ver uit elkaar staan. En in een smaller stuur heb ik geen zin. De MTB is en blijft nog altijd een beetje mijn fun-fiets. Dan komt zo'n breed stuur goed van pas.
          Toen ik nog rechte sturen had, monteerde ik wel steevast bar-ends.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
            Waarom eigenlijk nieuwe bar-ends?

Zelf heb ik er momenteel geen. Op een niet ingekorte riser, vind ik het niet alleen helemaal niet staan, ze zouden ook te ver uit elkaar staan. En in een smaller stuur heb ik geen zin. De MTB is en blijft nog altijd een beetje mijn fun-fiets. Dan komt zo'n breed stuur goed van pas.
            Toen ik nog rechte sturen had, monteerde ik wel steevast bar-ends.
            En waarom niet? Da's toch gewoon persoonlijke smaak.

Comment

• Ook dit is mtb'en aan zee (in vogelvlucht geen km van het strand):

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Niet letten op 't gekraak, ketting en kettingbladen zijn dringend aan vervanging toe sedert de strandrace van 2 weken geleden.

Comment

• Man, dat gekraak

Ik ken dat daar precies, zijn daar met de Rode Lintjes eens geweest.. Binnenkort misschien nog eens

Comment

• Zelfs als het tien keer minder erg was zou ik er zot van worden...
                  Mij gisteren nog zitten opjagen in een kraakje dat ik niet kon plaatsen.

Comment

• Is dat eigelijk een echte MTB-route? Rond 1:30 lijk je zo wat random rond te rijden in het bos, maar op 1:45 kom je dan wel terug perfect uit op een paadje.

't Lijkt me alleszins echt leuk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                      Man, dat gekraak
                      Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                      Zelfs als het tien keer minder erg was zou ik er zot van worden...
                      Mij gisteren nog zitten opjagen in een kraakje dat ik niet kon plaatsen.
                      I know, de strandrace heeft blijkbaar serieus gevijld aan de aandrijving, 't was de eerste keer dat ik er terug mee reed. Uiteraard ben je al een eindje onderweg eer je dat doorhebt (als je gewoon op de weg rijdt is er niks aan de hand). Op middenblad constant chain suck, dus zoals op 't filmpje doorgaans op 44 gereden. Nadien thuis gepasseerd en met de andere MTB verder gereden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                        Is dat eigelijk een echte MTB-route? Rond 1:30 lijk je zo wat random rond te rijden in het bos, maar op 1:45 kom je dan wel terug perfect uit op een paadje.

't Lijkt me alleszins echt leuk!
                        Integendeel, officieel is heel die boszone verboden voor fietsers Neemt niet weg dat er daar honderden mtb'ers te vinden zijn. Is trouwens vrij groot, je kan makkelijk een ronde rijden van 20 à 30 minuten.

Comment

• Twijfelen moet je daar niet doen aan die snelheid.
                          En dan is er plots ook nog overstekend wi... euh hond.

Anderzijds, lijkt me een leuke omgeving om te biken.

Comment

En waarom niet? Da's toch gewoon persoonlijke smaak.
                            Waarom niet? Ik zei het toch net?

Maar waarom heb je nu nieuwe gekocht?
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                              Waarom niet? Ik zei het toch net?

Maar waarom heb je nu nieuwe gekocht?
                              Omdat ik witte knapper vind. That's all.

Comment

• Je kan gerust pas kijken vanaf 0:50

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Prachtig. Ben wel stiekem jaloers dat jullie al sneeuw hebben..

Comment

Sinds vrijdag een kleine wijziging aangebracht.

Zoek het verschil (en nee, het zijn niet het zadeltasje en de drankhouder):

Mooi, die witte bar-ends.
                                    Ik vind een MTB met (korte) bar-ends zelfs mooier dan eentje zonder. En voor mij is het ook iets onmisbaar!

Comment

Omdat ik witte knapper vind. That's all.
                                      OK.

Nu, jij hebt een recht stuur, toch? Dan staan bar-ends wel goed natuurlijk. Ik vind het alleen op risers lelijk staan.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                        Integendeel, officieel is heel die boszone verboden voor fietsers Neemt niet weg dat er daar honderden mtb'ers te vinden zijn. Is trouwens vrij groot, je kan makkelijk een ronde rijden van 20 à 30 minuten.
                                        Waar is da bosje ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                                          Waar is da bosje ?
                                          Staat in de titel van 't filmpje

Comment

Working...
                                          X