Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
    Jaat. Het allerlaatste stuk van het filmpje is daar ook vlakbij.
    Inderdaad, zo ver had ik nog niet gekeken.

Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
    Wat het filmpje betreft valt het mij toch tegen dat de kwaliteit flink verminderd is. Als ik een GoPro filmpje op Youtube zet blijft formaat 720 mogelijk, nu zie ik dat de hoogste resolutie 480 is...
    Bij mij zijn de filmpjes gemaakt met WMM in formaat 720. Zeker van dat je 't opgeslagen hebt in HD 720p?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      Bij mij zijn de filmpjes gemaakt met WMM in formaat 720. Zeker van dat je 't opgeslagen hebt in HD 720p?
      Nee, ik meen me te herinneren dat ik niet die keuze had ? Ik zal nog eens kijken (is op PC thuis...)

Filmpjes zijn op die manier wel wat aantrekkelijker (lees : minder saai) door de muziek en de vele korte stukjes ipv één fragment.

Comment

Nee, ik meen me te herinneren dat ik niet die keuze had ? Ik zal nog eens kijken (is op PC thuis...)
        Normaal wel.

'Film opslaan' en dan 'High Definition(720p)' kiezen. Je kan zelfs opslaan als HD 1080p (zie foto)

Comment

• Amai, da's precies een heel andere layout. Mijn PC draait op Vista.

In elk geval, ik heb het gevonden. Stond bij "meer opties", thanks

Comment

Amai, da's precies een heel andere layout. Mijn PC draait op Vista.
            Ja, da's juist, op vista is dat nog anders. Bij mij is 't windows 7.

Comment

• Ben het opnieuw aan het uploaden in 720, ziet er op PC stukken beter uit...

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              Last edited by ; 28/12/2010, 22:09.

Comment

• Leutig filmpke !
                Ik heb nog niet veel gereden de laatste tijd....zit te wachten op beter weer om met de koersvelo terug buiten te komen voor mijn tochtjes van ongeveer 80 km...om slank te blijven

Comment

Ben het opnieuw aan het uploaden in 720, ziet er op PC stukken beter uit...

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  Ziet er inderdaad al een pak beter uit!

Comment

• Deel 2 start in Lombardsijde (waar ook Erik De Vlaeminck veel te vinden is). Helaas heeft Youtube de muziek eraf gegooid

+ YouTube Video

Comment

• Nice, wel leutige baantjes zo te zien

Comment

Deel 2 start in Lombardsijde (waar ook Erik De Vlaeminck veel te vinden is). Helaas heeft Youtube de muziek eraf gegooid

+ YouTube Video
                        Muziek staat er nog op hoor. 009 Sound System - Trinity, zalig nummer!

Ik zit van tijd wel eens in Nieuwpoort, ook al ooit de MTB meegenomen. Maar die zalige trajecten heb ik nog niet gevonden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                          Muziek staat er nog op hoor. 009 Sound System - Trinity, zalig nummer!

Ik zit van tijd wel eens in Nieuwpoort, ook al ooit de MTB meegenomen. Maar die zalige trajecten heb ik nog niet gevonden.
                          Ik had er iets van The Prodigy opgezet, Youtube gaf mij keuze tussen een aantal nummers om in de plaats ervan te gebruiken, heb deze dan maar gekozen en valt idd nog mee...

Qua parcours : jullie hebben in de Kempen ook niet te klagen hé, soms is het echt wel vergelijkbaar (veel zand, hier minder modder, bij jullie meer bos, hoogteverschillen vergelijkbaar)

Comment

Qua parcours : jullie hebben in de Kempen ook niet te klagen hé, soms is het echt wel vergelijkbaar (veel zand, hier minder modder, bij jullie meer bos, hoogteverschillen vergelijkbaar)
                            Nee zeker niet, maar ik had altijd zo'n gedacht van de kustlijn en de polders. Da's allemaal vlak, er staan haast geen bomen en in de duinen mag je nergens meer in.

Comment

• Die MTB'ers kunnen er ook iets van...

Comment

• Tja, de Rudi was goed bezig hee, de laatste tijd. Ik denk er allang het mijne van, maar zolang ze niet betrapt worden zijn ze clean hee.

Comment

• Voor Kerst had ik dit gevraagd

en gekregen

Veel minder koude aan de voetjes, blij mee! En dan was het nog niet eens heel nat ofzo.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                    Voor Kerst had ik dit gevraagd

en gekregen

Veel minder koude aan de voetjes, blij mee! En dan was het nog niet eens heel nat ofzo.
                                    Ja, ik moet ook eens een nieuw paar gaan halen, want als je veel moet stappen verslijt de onderkant nogal snel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                      Ja, ik moet ook eens een nieuw paar gaan halen, want als je veel moet stappen verslijt de onderkant nogal snel.
                                      Vooral om te MTB-en zou ik meteen winterschoenen kopen. Als je vijf paar van die overschoenen uitspaart door schoenen te kopen, ben je er al. En dan gaan die schoenen allicht nog langer mee dan vijf paar overschoenen ook.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• net mijn nieuwjaarsgeld eens goed geinvesteerd

Comment

• Schoon gerief!
                                          Voor op uw hardtail?

Comment

Working...
                                          X