Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De hope naven met ZTR velg ?
    Voor ? Content geweest van de Hope naven?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
      Zoals Jupke zegt, ongeveer.
      Ik zou zeggen 1.75-1.85.
      Klopt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
        De hope naven met ZTR velg ?
        Voor ? Content geweest van de Hope naven?
        Ja, te weinig tijd om regelmatig te rijden op de moment en zie ook geen verbetering komen dus DT-set er terug onder.

Kan moeilijk veel klagen hebben gehad van de Hopes, zoveel kilometers hebben ze immers niet en nooit modder gezien. Ik ga dat geluid missen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
          Ik ga dat geluid missen...
          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ik ben eens wat wielsetjes aan het vergelijken. Als ik rond de 1600gram wil geraken zit ik rond de 700-800€ over het algemeen. Maar bij Hilset heb je een setje voor 500€, en dat is dan nog eens met de hand gedaan. What's the catch..?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
              Ik ben eens wat wielsetjes aan het vergelijken. Als ik rond de 1600gram wil geraken zit ik rond de 700-800€ over het algemeen. Maar bij Hilset heb je een setje voor 500€, en dat is dan nog eens met de hand gedaan. What's the catch..?
              Hoe is dat setje samengesteld? Ik wou het zelf checken, maar geraak blijkbaar niet op de website.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                Ik ben eens wat wielsetjes aan het vergelijken. Als ik rond de 1600gram wil geraken zit ik rond de 700-800€ over het algemeen. Maar bij Hilset heb je een setje voor 500€, en dat is dan nog eens met de hand gedaan. What's the catch..?
                Ik dacht dat hilset niet meer bestond (bestaat)??

Comment

• Ik denk dat Hilset ( Luc Pauwels ) gestopt is. Hij kon prive, werk en hobby niet meer verenigen.

Comment

• Tiens, gisteren geraakte ik nog op de site OK, dat weten we dan ook weeral..

Comment

• Volgens dns.be staat het domein nog op Luc zijn naam, maar de server zal afstaan vermoed ik.

Comment

• Luc spaakt nog wielen maar houd het wat kleinschaliger.
                        Meestal alleen voor oude klanten, ik ben er paar weken geleden nog geweest en zal er over paar weken nog eens naartoe moeten voor men nieuwe wiele

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                          Ik dacht dat hilset niet meer bestond (bestaat)??
                          Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                          Ik denk dat Hilset ( Luc Pauwels ) gestopt is. Hij kon prive, werk en hobby niet meer verenigen.
                          Ik heb er nochtans in september nog een wielset laten maken, trouwens zeer tevreden van, 570 euro en 1330 gram.

Comment

• Gisteren onder de middag wat genoten van de winterzon en nog wat gefilmd

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
                              Luc spaakt nog wielen maar houd het wat kleinschaliger.
                              Meestal alleen voor oude klanten, ik ben er paar weken geleden nog geweest en zal er over paar weken nog eens naartoe moeten voor men nieuwe wiele
                              Ik ken ook nog wel een paar Luc-cen die wielen spaken. Enfin, het is zijn leven hee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                Gisteren onder de middag wat genoten van de winterzon en nog wat gefilmd

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                Zalig ! Toevallig geen track van gesaved ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                                  Neen... Mijn Garmin geeft al een hele tijd foutmelding bij aansluiting op de PC, jammer.

Comment

Jij vindt dat zalig??!

Da's even 'plat' als de Kempen hoor.

Comment

Neen... Mijn Garmin geeft al een hele tijd foutmelding bij aansluiting op de PC, jammer.
                                      Da's idd jammer.
                                      Om te lopen zijn dit ook leuke stukjes.
                                      Ik zit tegenwoordig regelmatig in de buurt van de kust, en dan is dit altijd wel leuk.
                                      Mag dat trouwens, zomaar de duinen inrijden ? Is dat 'open' voor publiek ?
                                      Er zijn daar een hoop smalle sporen, maar die lopen bijna allemaal recht de duinen in..

Voor je garmin, je kan hem ook koppelen als mass storage en zo een en ander afhalen en uploaden..
                                      Last edited by ; 07/01/2011, 15:52. Reden: Garmin

Comment

Om te lopen zijn dit ook leuke stukjes.
                                        Tuurlijk dat, hoe voorspelbaar.

Comment

welke foutmelding?

Comment

Working...
                                          X