Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ben eens wat wielsetjes aan het vergelijken. Als ik rond de 1600gram wil geraken zit ik rond de 700-800€ over het algemeen. Maar bij Hilset heb je een setje voor 500€, en dat is dan nog eens met de hand gedaan. What's the catch..?
Ik ben eens wat wielsetjes aan het vergelijken. Als ik rond de 1600gram wil geraken zit ik rond de 700-800€ over het algemeen. Maar bij Hilset heb je een setje voor 500€, en dat is dan nog eens met de hand gedaan. What's the catch..?
Hoe is dat setje samengesteld? Ik wou het zelf checken, maar geraak blijkbaar niet op de website.
Luc spaakt nog wielen maar houd het wat kleinschaliger.
Meestal alleen voor oude klanten, ik ben er paar weken geleden nog geweest en zal er over paar weken nog eens naartoe moeten voor men nieuwe wiele
Luc spaakt nog wielen maar houd het wat kleinschaliger.
Meestal alleen voor oude klanten, ik ben er paar weken geleden nog geweest en zal er over paar weken nog eens naartoe moeten voor men nieuwe wiele
Ik ken ook nog wel een paar Luc-cen die wielen spaken. Enfin, het is zijn leven hee.
Neen... Mijn Garmin geeft al een hele tijd foutmelding bij aansluiting op de PC, jammer.
Da's idd jammer.
Om te lopen zijn dit ook leuke stukjes.
Ik zit tegenwoordig regelmatig in de buurt van de kust, en dan is dit altijd wel leuk.
Mag dat trouwens, zomaar de duinen inrijden ? Is dat 'open' voor publiek ?
Er zijn daar een hoop smalle sporen, maar die lopen bijna allemaal recht de duinen in..
Voor je garmin, je kan hem ook koppelen als mass storage en zo een en ander afhalen en uploaden..
Comment