Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Iemand toevallig vrijkaarten van Vélofollies ???

Stuur maar een PB

Comment

• Ik heb er gewoon gekocht, als je ziet hoeveel geld er in die hobby kruipt kan 10€ er wel vanaf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
        Ik heb er gewoon gekocht, als je ziet hoeveel geld er in die hobby kruipt kan 10€ er wel vanaf
        Buiten m'n 2 eur inschrijvingsgeld voor een georganiseerde rit valt dit nog mee

Ik heb altijd geleerd : een nee heb je en een ja kan je krijgen :-)

Comment

• Kan jammer genoeg niet gaan, herstel van niersteenoperatie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
            Buiten m'n 2 eur inschrijvingsgeld voor een georganiseerde rit valt dit nog mee

Ik heb altijd geleerd : een nee heb je en een ja kan je krijgen :-)
            Als je de MTB tocht in Kortrijk nu zaterdag meerijdt, krijg je 50% korting op een toegangsticket tot Velofolies

Zo ga ik het in elk geval doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
              Kan jammer genoeg niet gaan, herstel van niersteenoperatie
              Veel beterschap gewenst.

Comment

• Het weerbericht en de buienradar voorspellen niet veel goeds voor de komende uren en dagen. Rap nog een ritje gaan maken voor het hier ook begint.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                  Veel beterschap gewenst.
                  Dank u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                    Veel beterschap gewenst.
                    Idem, Adri.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                      Idem, Adri.
                      Dank U.

Comment

• Terug vd beurs, straks enkele fotos posten

Comment

• Et voila, enkele GSM fotos

Onze Belgische trots

blijft toch echt wel een mooie bike...

Dit soort systemen kende ik uiteraard wel maar het viel me nogmaals op hoe clean je stuur dan blijft, remmen en schakelen allemaal aan elkaar en erg klein, visueel 1000x mooier dan een SLX systeem...

Comment

• Dan enkele voor Adri

Zotte bikes

Geen woorden nodig zeker

en een laske

Maar vooral, de dame die erbij stond Nee, die was té knap om op foto te geraken..

Comment

• Hier rij ik alvast nooit mee, compleet ondermaatse afwerking, en het ging al kapot van naar te kijken..

Ik vraag mij af wat die cijfertjes zijn?

Als het wat lichter mag zijn, maar mooi en degelijk ziet het er echt niet uit, niks voor mij.

Comment

• Nog zoiets lichts waar ik echt niet van onder de indruk was

Ook voor MTB frames in Carbon had ik dikwijls mijn bedenkingen, ik blijf het echt nog een risico vinden.

Eentje voor Tuur, dan wel ff snel deftige banden..

Dit vind ik toch een belachelijke plaats voor een vering

Comment

• Voor als je denkt dat uw zadel al hoog staat:

Het is vaste pen dus je kan het niet lager zetten...

!!!: En dan wil ik ook nog even meegeven dat je in een MTB echte banden moet steken. De helft staat daar met van die smalle volslagen belachelijke bandjes, onvoorstelbaar.. Als er dan ene naast staat met een 2.4 breedte dan is dat een wéreld van verschil in positieve zin.
                                  En ook nog dat hetgeen achter de balie soms veel meer de moeite is dan hetgeen ervoor

Comment

Dit vind ik toch een belachelijke plaats voor een vering
                                    Ziet er idd niet uit, maar zuiver technisch, moet dat toch een goeie constructie zijn. En de hendel van de demper is ook relatief makkelijk te bedienen.
                                    Niettemin, ik zou het ook niet moeten.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

!!!: En dan wil ik ook nog even meegeven dat je in een MTB echte banden moet steken. De helft staat daar met van die smalle volslagen belachelijke bandjes, onvoorstelbaar.. Als er dan ene naast staat met een 2.4 breedte dan is dat een wéreld van verschil in positieve zin.
                                      En ook nog dat hetgeen achter de balie soms veel meer de moeite is dan hetgeen ervoor
                                      Wat is smal?

Ik twijfel trouwens nog of ik bij het kopen van nieuwe banden bij 2.1" zou blijven, of eerder 2.3" zou nemen. Als ik dezelfde banden (Conti Speed King) zou kopen als ik nu heb, moet ik alleszins kiezen tussen deze twee maten.
                                      Zijn er eigenlijk nog andere banden die jullie aanraden? Liefst banden met weinig weerstand en met een vrij zomers profiel. Ik mijd modder toch. Een beetje profiel mag natuurlijk wel, want het kan altijd wel eens een tikje vettiger zijn.
                                      MTB-en doe ik vooral in de zomer en als alles dichtgevroren ligt.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik dacht te hebben gezien dat er een aantal 2.0 waren, das écht heel belachelijk gewoon. Kan je evengoed je fiets in het rose spuiten

Comment

Dan enkele voor Adri

Zotte bikes

Geen woorden nodig zeker

en een laske

Maar vooral, de dame die erbij stond Nee, die was té knap om op foto te geraken..
                                          Bedankt, ik kende dit merk nog niet.. dacht dit jaar te gaan maar dat zit er nu even niet in.
                                          EDIT : en is zelfs Belgisch.. hola
                                          Last edited by ; 21/01/2011, 20:44.

Comment

Working...
                                          X