Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dit soort systemen kende ik uiteraard wel maar het viel me nogmaals op hoe clean je stuur dan blijft, remmen en schakelen allemaal aan elkaar en erg klein, visueel 1000x mooier dan een SLX systeem...
Het is vaste pen dus je kan het niet lager zetten...
!!!: En dan wil ik ook nog even meegeven dat je in een MTB echte banden moet steken. De helft staat daar met van die smalle volslagen belachelijke bandjes, onvoorstelbaar.. Als er dan ene naast staat met een 2.4 breedte dan is dat een wéreld van verschil in positieve zin.
En ook nog dat hetgeen achter de balie soms veel meer de moeite is dan hetgeen ervoor
Dit vind ik toch een belachelijke plaats voor een vering
Ziet er idd niet uit, maar zuiver technisch, moet dat toch een goeie constructie zijn. En de hendel van de demper is ook relatief makkelijk te bedienen.
Niettemin, ik zou het ook niet moeten.
!!!: En dan wil ik ook nog even meegeven dat je in een MTB echte banden moet steken. De helft staat daar met van die smalle volslagen belachelijke bandjes, onvoorstelbaar.. Als er dan ene naast staat met een 2.4 breedte dan is dat een wéreld van verschil in positieve zin.
En ook nog dat hetgeen achter de balie soms veel meer de moeite is dan hetgeen ervoor
Wat is smal?
Ik twijfel trouwens nog of ik bij het kopen van nieuwe banden bij 2.1" zou blijven, of eerder 2.3" zou nemen. Als ik dezelfde banden (Conti Speed King) zou kopen als ik nu heb, moet ik alleszins kiezen tussen deze twee maten.
Zijn er eigenlijk nog andere banden die jullie aanraden? Liefst banden met weinig weerstand en met een vrij zomers profiel. Ik mijd modder toch. Een beetje profiel mag natuurlijk wel, want het kan altijd wel eens een tikje vettiger zijn.
MTB-en doe ik vooral in de zomer en als alles dichtgevroren ligt.
Comment