Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Pak gewoon die band goed vast, aan de overzijde van het ventiel, en je kan hem zo over de velg trekken en wringen.
    Eerst wel de lucht eruit en slechts 1 kant per keer. De andere kant laat je gewoon op de velg zitten, niet in het velgbed duwen !!

Comment

• Filmpjes van MTB de dabbers van zaterdag in lommel, vooral het derde filmpje vind ik wel een mooi beeld geven van het parcours:

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Schone streek daar, wij hebben daar twee jaar geleden nog de 6 uren van Overpelt gereden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
          Schone streek daar, wij hebben daar twee jaar geleden nog de 6 uren van Overpelt gereden.
          'k was daar nog niet gaan fietsen, 't heeft me aangenaam verrast.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
            'k was daar nog niet gaan fietsen, 't heeft me aangenaam verrast.
            Echte kempen hé!

Comment

• Ik heb me ook (eindelijk) een MTB gezorgd - bij wie kan ik eens meecrossen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                Ik heb me ook (eindelijk) een MTB gezorgd - bij wie kan ik eens meecrossen?
                Ge kunt al beginnen bij u in 't kattenbos en omstreken, zalige paadjes daar!

Comment

Ge kunt al beginnen bij u in 't kattenbos en omstreken, zalige paadjes daar!
                  I know, morgenvroeg trek ik er al op uit.
                  Ik rij bij mij richting 't kanaal, dan een paar kilometer langs het kanaal, en dan in Lommel kan ik 10 - 20 km een MTB pad langs het kanaal volgen.
                  Heerlijk pad, springheuvels, scherpe (kom) bochten, allemaal in heerlijk aangereden zand.
                  en dan weer terug :-)

Comment

I know, morgenvroeg trek ik er al op uit.
                    Ik rij bij mij richting 't kanaal, dan een paar kilometer langs het kanaal, en dan in Lommel kan ik 10 - 20 km een MTB pad langs het kanaal volgen.
                    Heerlijk pad, springheuvels, scherpe (kom) bochten, allemaal in heerlijk aangereden zand.
                    en dan weer terug :-)
                    Zie maar dat je niet verdwaalt in de sahara.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                      Om wat mee te doen? Om wekelijks toertocht te doen, prima. Voor echt intensief gebruik mss iets minder, maar aangezien de prijs waarschijnlijk wel goed meevalt kan je indien noodzakelijk altijd upgraden bij eventueel falen.

Comment

Zie maar dat je niet verdwaalt in de sahara.
                        Awel, daar ken ik het redelijk goed. Ik ben daar altijd gaan lopen met mijne hond, maar vandaag met de fiets was ik toch heel eventjes mijn orientatie kwijt
                        Maar gelukkig zat ik in de verte de "pylonen" van de soeverein, dus toen wist ik weer welke kant ik uit moest.

2 uurtjes gefietst, tegen een moordend tempo, ik heb nog geen fietscomputer, dus ik kan mijn gemiddelde nog niet zeggen. Ik ben nu wel fysiek op.
                        Ik denk een 32 - 34 km, volgens mijn hartslagmeter een gemiddelde hartslag van bijna 160. Vind ik een beetje veel... Op de terugweg (langs het kanaal) continue tegen 170 - 180 en soms meer gefietst. Gelukkig kan ik wel het één en het ander aan omdat ik al bijna 15 jaar loop, maar ik ben toch op

Oh ja, kontpijn!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                          Om wat mee te doen? Om wekelijks toertocht te doen, prima. Voor echt intensief gebruik mss iets minder, maar aangezien de prijs waarschijnlijk wel goed meevalt kan je indien noodzakelijk altijd upgraden bij eventueel falen.
                          dat is ook mijn insteek. Mijne fiets heeft nu een appel en een ei gekost, en voorlopig is dat voldoende. Als ik merk dat bepaalde onderdelen niet voldoen, kan ik upgraden.
                          En als ik merk dat ik echt intensief begin te fietsen, dan kan ik me nog altijd iets duurder zorgen.

Comment

• vind ik leuk.

Comment

Op de terugweg continue tegen 170 - 180 en soms meer gefietst.

Amai! Daar kan tommeke boonen nog iets van leren!

Comment

Met die wielen erbij, zal de prijs niet bepaald meevallen. En met een dergelijke achternaaf, ben je als recreatieve fietser helemaal niets. Komt nog bij dat ze aardig wat weegt, blijkbaar.
                                Het crankstel is voorzien van keramische lagers. Ook niet bepaald goedkoop.
                                Ik zou uitkijken naar zo'n standaard Cube. Of een Trek of Canyon.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                  Met die wielen erbij, zal de prijs niet bepaald meevallen. En met een dergelijke achternaaf, ben je als recreatieve fietser helemaal niets. Komt nog bij dat ze aardig wat weegt, blijkbaar.
                                  Het crankstel is voorzien van keramische lagers. Ook niet bepaald goedkoop.
                                  Ik zou uitkijken naar zo'n standaard Cube. Of een Trek of Canyon.
                                  oeps, die naaf had ik idd niet gezien (en ken ik ook niet eigenlijk)

Comment

oeps, die naaf had ik idd niet gezien (en ken ik ook niet eigenlijk)
                                    Ik ook niet. Moest effectief googlen om te zien wat het is. Geen idee of zo'n ding effectief 1400 € kost. We zullen er maar van uit gaan dat het klopt zeker.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• IK had dus ook niet gezien dat dat er bij was.

Comment

• Beetje overkill kan nooit kwaad, maar wat vraagt hij er eigenlijk nog voor?
                                        Ik heb ook zo'n Hope BB en dat gaat toch lekker lang mee hoor. En loopt als een fluitje van een cent

Comment

Working...
                                        X