Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
    Ik had net hetzelfde idee

Maar origineel zijn "witte banden" wel mooi op auto's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
      Witte banden zijn heel leuk, zeker na een aantal modderritten als ze mooi grijs zijn...

Iedereen mag doen wat hij/zij wil, ik vind het volstrekt belachelijk.
      Belachelijk zou ik het nu niet meteen noemen. Het hoort gewoon bij het gegeven: het oog wil ook wat. Met andere woorden, 't is dikke show, maar dat is met vele onderdelen en frame kleurtjes, vormen van buizen, opschriften,.... op fietsen ook zo.

En zoiets dient niet voor in de winter in de modder te ploeteren hé, wel om lekker door het stof te zoeven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        Belachelijk zou ik het nu niet meteen noemen. Het hoort gewoon bij het gegeven: het oog wil ook wat. Met andere woorden, 't is dikke show, maar dat is met vele onderdelen en frame kleurtjes, vormen van buizen, opschriften,.... op fietsen ook zo.

En zoiets dient niet voor in de winter in de modder te ploeteren hé, wel om lekker door het stof te zoeven.
        ²²²²²

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
          Yammie!!!

Skoezie maar dit vind ik een knap geheel.

Comment

• Comment

• Ik ben dat wit/zwart en andere combinaties met wit en zwart wat beu gezien. Mijnen volgende zal toch eens iets anders worden, hoop ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                Is dat fietske niet wat te klein, of deze dame niet wat te groot?

Comment

Toch nog één echte.
                  Ik vind het echt mottig: http://www.biztrademarket.com/User/1...ale-rc_v0o.jpg

Stel je dat eens voor op een auto...
                  Teveel wit in het frame, aangezien de banden al wit zijn. Die zadelpen vind ik ook maar niets. En tenslotte: die witte achtergrond maakt die banden er ook niet aantrekkelijker op. Diezelfde fiets zonder wit in het frame en tegen een donkere achtergrond zou er al een stuk beter uitzien.

Inzake het vuil worden van de banden: daar zou ik mij niet te veel zorgen in maken. Eens goed afspuiten en die banden zien er weer vrij wit uit. Niet "Dash-wit" natuurlijk, maar het is zeker niet zo dat die banden grauw worden of zo, verre van.
                  Ik zou het alleszins niet afraden aan iemand die dit mooi vindt.
                  Die Yeti die ik postte, vind ik trouwens goed staan met witte banden. Het is een speciale fiets en die witte banden doen er nog een schepje bovenop.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                    Zal bewust zo gekozen zijn.
                    Ik heb het al gezegd: als je een relatief kort bovenlichaam hebt, neem je beter een maat te klein, kwestie van een iets kortere fiets te hebben.
                    Haar houding is niet supergestrekt, maar wel handig in technische zones.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                      Ik ken ze, ze is van 'normale' grootte.

Fiets is niet te klein hoor, 't is nu eenmaal de mode om met zo'n ver uitstekende zadelpennen te rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                        Zal bewust zo gekozen zijn.
                        Ik heb het al gezegd: als je een relatief kort bovenlichaam hebt, neem je beter een maat te klein, kwestie van een iets kortere fiets te hebben.
                        Haar houding is niet supergestrekt, maar wel handig in technische zones.
                        Ik weet dat zo'n zithouding wendbaarder is in technische zones en dat hier meestal zelf voor gekozen wordt maar ik vind het steeds een raar gezicht hebben.

Comment

• De lens vervormd het beeld wat. Ze zit wel OK op haar fiets.
                          Die witte banden bevatten geen koolstof als ik me goed herinner. Moet kwa grip toch ook anders zijn. Op Singletrack UK spreken ze van
                          "Apparently, due to having no carbon in the compound, they have the same level of grip as a plastic chopping board."
                          Ik zou zo gewoon eens een paar willen monteren om te pimpen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                            De lens vervormd het beeld wat. Ze zit wel OK op haar fiets.
                            Die witte banden bevatten geen koolstof als ik me goed herinner. Moet kwa grip toch ook anders zijn. Op Singletrack UK spreken ze van
                            "Apparently, due to having no carbon in the compound, they have the same level of grip as a plastic chopping board."
                            Ik zou zo gewoon eens een paar willen monteren om te pimpen

Zwarte flanken met wit loopvlak, supergeil!!!!!

Comment

• Zijn niet te koop, werden speciaal voor een show gemaakt.

Comment

• al een oud filmpje,
                                maar het mag nog eens getoond worden he!

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Zondag is het toertocht in Mol - Eigenlijk is dat Balen - op de terreinen van Nyrstar in Balen.
                                  Belooft een mooie toertocht te worden, Yoda en ik zullen aanwezig zijn.
                                  Nog iemand anders?

+ Gratis friet
                                  + Gratis bier onderweg (weet niet meer welk bier precies)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                                    Zondag is het toertocht in Mol - Eigenlijk is dat Balen - op de terreinen van Nyrstar in Balen.
                                    Belooft een mooie toertocht te worden, Yoda en ik zullen aanwezig zijn.
                                    Nog iemand anders?

+ Gratis friet
                                    + Gratis bier onderweg (weet niet meer welk bier precies)
                                    Ben nog niet aan toertochten toe maar dit is nog eens een initiatief naar mijn hart.
                                    Liever dit dan achteraf met rondetijden naar elkaar te zitten gooien, al doet iedereen uiteraard wat hij/zij wil.

Comment

• Hopelijk is het geen straf bier.

Comment

Hopelijk is het geen straf bier.
                                        Wat zou het effect van alcohol eigenlijk zijn op fysieke prestaties, wie weet verhoogt dat de pijngrens

Comment

• Daar ben ik redelijk zeker van.
                                          Nefast voor de techniek ook, maar sprintjes trekken gaat dan weer stukken beter dan in nuchtere toestand.

Comment

Working...
                                          X