Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zondag is het toertocht in Mol - Eigenlijk is dat Balen - op de terreinen van Nyrstar in Balen.
Belooft een mooie toertocht te worden, Yoda en ik zullen aanwezig zijn.
Nog iemand anders?
+ Gratis friet
+ Gratis bier onderweg (weet niet meer welk bier precies)
Kans is groot dat ik aanwezig ben, weet nog wel niet om welk uur en welke afstand, hangt van de medegangers af.
Ik had vorig week-end al een akkefietje met de flikken. Tjonge jonge toch, wat een ......
Ik kwam aan een kruispunt en om het visueel voor te stellen, ik moest naar links. Dus ik moet een 1ste been van dat kruispunt oversteken en dan het 2de been van het kruispunt over.
Ik kwam aan het eerste been, en het bord met fietsers stond op groen. Dus ik op mijn dooie gemakje erdoor - omdat aan het 2de been ik sowieso moest wachten (er stonden daar al fietsers te wachten)
Er stonden ook flikken te wachten aan dat 1ste been. Ik rij dus rustig over, en stop dan om het 2de been over te steken. Ineens beginnen die flikken daar te toeten, en te wijzen naar dat licht (wat overigens groen was)
Ik begin ook van mijn oren te maken en te wijzen en roepen dat ze maar eens zelf moeten gaan kijken. De omstaanders keken nogal op.. uiteindelijk gaven de flikken niet op maar bleven ze moeilijk doen.
Heb me dan maar omgedraaid. Tjonge jonge toch...
Maar dus net terug van de MTB rit in Mol... Wat een modderspektakel zeg... Van begin tot eind ploeteren door de modder, ik had geen remmen meer op het eind...
Yoda 1 keer de struiken ingesukkeld
Ik 2 keer ferm op mijne bek gegaan in de modder - 1 keer omdat ik achteruit keek, een 2de keer omdat ik geen snelheid meer had.
Man man, zware rit
Wel heerlijk
More please!
Ik vind het leuk om er lekker in rond te ploeteren en zalig wanneer de modder je rond de oren vliegt.
En daarna nog als leuke afsluiter, het fietske kuisen.
Ik vind het leuk om er lekker in rond te ploeteren en zalig wanneer de modder je rond de oren vliegt.
En daarna nog als leuke afsluiter, het fietske kuisen.
Ik haat modder. Mss niet de modder op zich, maar wel het kuiswerk achteraf.
Ja, ik ben een echte tamzak.
Ik ben ook geen voorstander van zware moddertoestanden. Als ik thuis kom en m'n fiets is niet proper dan kan ik die niet vuil verdragen en kruipt er veel tijd in het schoonmaken. Tijd die ik nuttiger kan/wil besteden.
Verder is modder zwaar op de spieren en natuurlijk ook op het materiaal , geef mij maar gewone toestanden, een plaske hier en daar, het waterloopje in de Ardennen, maar die zware ploetertoestanden laat ik aan me voorbij gaan.
Meestal is er toch ter plekke een "installatie" met hogedrukspoeiers om je fiets af te kuisen?
(het enige wat je dan moet doen is thuis nog eens smeren)
Ik kuis mijn fietsen niet meer dan 1 of 2 keer per jaar.
Met de Pinarello kom ik alleen buiten als het droog weer is, dus die wordt niet vuil, hij vangt hooguit wat stof. Afgelopen vrijdag eens mee gefietst over natte wegen, gewoon omdat ik hem toch nog eens wou poetsen.
De oude Cannondale-racefiets is mijn fiets voor vuil weer, maar in feite heb ik hem al lang niet meer gebruikt.
En met de MTB kom ik eigenlijk niet echt in de modder. Die gebruik ik alleen bij droog weer en in de winter als alles dichtgevroren ligt. Ik poets die fiets ook helemaal niet na elke rit waarbij er een spatje modder of wat stof op terecht komt. Voor dat klein beetje dat er dan op hangt ...
Nu ja, moest ik trainen met bepaalde doelen voor ogen en als dat op vaste tijdstippen zou moeten gebeuren, zouden de zaken uiteraard anders liggen.
Comment