Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenLijkt me zo'n Red Bull wedstrijd. Knap in beeld gebracht.
Iemand die hond gezien?
Kwa niveau, toch wel zeer straf hoor en zeker niet onderschatten. Ik was eigenlijk het meest benauwd in die smalle passages daar die mannen sturen van 75cm hebben
Comment
-
als ik zie hoe kort dat publiek bij de renners staat in sommige passages hou ik toch m'n hart vast als er 1 in de fout gaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenZit aan 00:28
Kwa niveau, toch wel zeer straf hoor en zeker niet onderschatten. Ik was eigenlijk het meest benauwd in die smalle passages daar die mannen sturen van 75cm hebben
Comment
-
Ik heb hier onlangs een link gezet naar een fiets waarmee ik zou ruilen, maar dat bleek de verkeerde te zijn.
Vandaag heb ik voor het eerst de fiets gezien, maar zou graag wat meer informatie over het model willen verzamelen.
Op de fiets staat er Specialized S-Works M5. De fiets zou in 2009 aangeschaft zijn, maar ik vind er niets over terug. Is er iemand die mij uit de nood kan helpen met een link naar de specificaties, en eventueel ook de verkoopprijs?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenDat design is in ieder geval ouder dan 2009, ik denk dat het model van 2005 is.
Daarna vind ik in het archief geen alu Epic S-Works versies meer.
Ik denk dat hij origineel ook schijfremmen had, maar ik ben niet zeker.
Zoek je de originele specificaties?
Als de verkoper zegt dat hij hem in 2009 gekocht heeft, en dit een 2005 blijkt te zijn, lijkt het mij al redelijk onbetrouwbaar. Fiets zag er wel goed uit, en reed naar mijn gevoel redelijk goed, maar wou nog wat tijd om na te denken.
Wel jammer dat het dikwijls zo moet lopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenDat design is in ieder geval ouder dan 2009, ik denk dat het model van 2005 is.
Daarna vind ik in het archief geen alu Epic S-Works versies meer.
Ik denk dat hij origineel ook schijfremmen had, maar ik ben niet zeker.
Zoek je de originele specificaties?
Hier staan toch nog alu versies tussen? Allez, ik ga er vanuit dat het alu is als er geen carbon bij staat..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichtenhttp://www.xycletracx.nl/upload/docs...T%20RETAIL.pdf
Hier staan toch nog alu versies tussen? Allez, ik ga er vanuit dat het alu is als er geen carbon bij staat..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk BerichtenEr was inderdaad een opening voor schijfremmen, dus kans is groot dat dat er origineel wel op zat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten2005 wil niet zeggen dat het een slechte fiets is hé.
Hangt ervan af wat hij ervoor vraagt.
Misschien heeft hij 'm zelf tweedehands gekocht?
Het gaat in feite om een ruil. Mijn koersfiets tegen zijn MTB. Ik heb zelf al een tweetal biedingen van 1000 euro gekregen, maar telkens kwam er wel iets tussen. Deze verkoper wou ruilen, en ik was het bereid een kans te geven, maar het ziet er niet naar uit dat zijn fiets dezelfde waarde heeft.
In feite zou een dergelijke fiets goed genoeg zijn, maar dan moet er wel opleg komen van zijn kant.
Comment
-
bruuhh nog een beetje moe hier...
Ik had gisteren een dagje verlof, dus wilde een dagje MTB'en.
Had niet echt een idee waarnaartoe, ben uiteindelijk richting Balen gereden (waar vorig week-end de MTB tocht was). Daar waren een aantal leuke technische stukjes die ik nog wel eens opnieuw wilde doen.
gereden via Lommel - dan Werkplaatsen - Mol rauw en zo naar Balen - Wesel. Er was daar ook motocross, dus ik kon niet op het parcours. Dat was een kleine teleurstelling - maar daar was ik niet voor gekomen.
Dus aan mijn bosparcours begonnen, en ik wil aanzetten om een steile heuvel op te rijden, ik zet alle macht wat ik kan *pats* - ketting over. GVD - laat ik nu net daarvoor geen materiaal bijhebben. Het schakeltje was helemaal kapot en gebogen.
Na wat rondvragen bleek daar toch in de buurt een fietsenwinkel te zijn, dus ikke tevoet daarnaartoe. 't was toch wel een 2-tal kilometer wandelen. Op een zeker moment kom ik Guust tegen, hij heeft me heel vriendelijk naar de winkel geduwd.
(danku Guust )
't was kwart na 12, dus die fietsenboer was dicht, ik moest wachten tot half 2. Een louche café daar binnen gegaan (rare mensen daarbinnen, die raar naar mij keken in mijn MTB outfit... Ik had het niet door, maar ik had mijne bril nog op lol). Een deel van de cafégangers waren aan het staken, en die uren brachten ze dan maar op café door met pinten pakken . Er zat een vrouw met dochter in het café, beiden even breed als een tafel op zich... Ook nog een paar arbeiders die pinten kwamen pakken tijdens hun pauze... Op een gegeven moment ook nog 2 vrachtwagenchauffeurs die pinten kwamen pakken met hunne vrachtwagen voor het café... wel een knap wicht aan de toog, ze heeft wel gezien dat ik haar beloerd heb , ik kon toch niks anders doen als wachten.
Wat gedronken en een soep gegeten (er stond eetcafé op de deur, maar je kon er niet eten ) de fiets laten maken - hij heeft dat gratis gedaan waarvoor hartelijk dank - fietsenhandel Loma geloof ik.
Dus terug de bos in, mij goed afgepeigerd, en dan stilletjes aan terug richting Blauwe kei. Aan de blauwe kei in Lommel heb je 2 kanalen die samenkomen, ik neem het verkeerde kanaal, dus waar kom ik terug uit: Balen. *GVD*
Weeral terug, en uiteindelijk het goede kanaal genomen richting Lommel. Mij nog erorm goed geamuseerd op de MTB paden langs het kanaal, maar ik was toch al serieus moe.
Je hebt daar steile klims, evenwichtspaden op de hellende rand naar het kanaal, draaien tegen hoge snelheid tussen de bomen, ...
uiteindelijk toch mits veel pijn thuisgeraakt - in totaal 80 km. (eigenlijk 79, xxx)
de conditie is toch nog niet wat ze moet zijn - heb toch serieus wat afgezien...
Volgende week Leopoldsburg!
Comment
-
Ik heb mijn koersfiets dan uiteindelijk toch omgeruild tegen bovenstaande en nog een spijt van gehad. Binnenkort komen er nog foto's online.
Ik sta te popelen om wat rondritten mee te rijden, en een vriend duidde mij al direct op de herdermarathon. Zijn er hier mensen die die meerijden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk BerichtenIk heb mijn koersfiets dan uiteindelijk toch omgeruild tegen bovenstaande en nog een spijt van gehad. Binnenkort komen er nog foto's online.
Ik sta te popelen om wat rondritten mee te rijden, en een vriend duidde mij al direct op de herdersmarathon. Zijn er hier mensen die die meerijden?
Nog geen idee. Is hier wel niet zo ver van.
Comment
Comment