Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Er zat precies iets in de lucht vandaag(zondagsrijders..?) De arrogantie van sommige mensen (wandelaars, MTB en race) kende ongekende hoogtes...

In het weekend vooral wegblijven van jaagpaden en dergelijke lijkt me geboden..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
      Er zat precies iets in de lucht vandaag(zondagsrijders..?) De arrogantie van sommige mensen (wandelaars, MTB en race) kende ongekende hoogtes...

Ik ben niet vies van wat fietsdrukte. Een nerveuze boel kan zalig zijn. Binnen twee weken op de RvV zal het ook weer van dat zijn.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Als er iemand de GPS track van de 55K van Sart Tilman wil :

Distance 41,25 km | Time 3:42:46 | Speed 11,1 kph | Elevation 1.208 m

de kilometers kloppen niet, maar als je de track in Mapsource steekt komt dat in orde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
          Daarstraks met de koersfiets in Lichtaart nog bijna met nen MTB'er in botsing gekomen. Mijnheer vond het nodig om het bos uit te komen en zonder te kijken maar de baan over te steken. Die dikke banden ventjes toch hé.

Dat was ik dan misschien he?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
            Er zat precies iets in de lucht vandaag(zondagsrijders..?) De arrogantie van sommige mensen (wandelaars, MTB en race) kende ongekende hoogtes...

Daarstraks "beetje" ruzie gemaakt met een madam die beweerde dat ik op haar eigendom reed. Ik zat op een weg en was me van geen kwaad bewust. Ik kom daar al jaren (Rue du Houlotte in Nethen) en ben van plan in de komende dagen naar het gemeentebestuur van Grez Doiceau te bellen om te vragen hoe het daar nu zit. En dan eens terug gaan om mijn gelijk te halen - of toe te geven dat ik fout zat - valt af te wachten , want het was anders best een fijn madammeke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
              Dat was ik dan misschien he?
              Nee, want hij zag er vrij normaal uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                Sart Tilman is precies ook zwaarder geworden de laatste jaren. Hoe was de ondergrond eigenlijk, misschien ga ik van de week de tocht nog eens narijden ?
                Viel goed mee, overal goede ondergrond op een uitzondering na.
                Na de laaste bevoorading even een stuk van 500-700 meter dat ik tevoet heb gedaan omdat een enorm drassig stuk was, soms tot halverwege de knieën in de modder.

Daar heb ik de fiets echt vuil gemaakt, voor de rest viel het heel goed mee.
                ik kan je ook de gps gegevens doorsturen indien je wenst.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                  Nee, want hij zag er vrij normaal uit.
                  Ale merci

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                    Ik ga straks eens kijken voor nieuwe bandjes... Nu heb ik Conti Speedking 2.1, was oorspronkelijk bedoeld als zomerband maar ligt er nu al sinds juli ofzo op, heel de winter mee doorgekomen

Ik ga de X-king 2.2 eens proberen.

Heb ze vandaag gemonteerd en me rot geamuseerd! Heel toffe bandjes.
                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                    Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
                      Viel goed mee, overal goede ondergrond op een uitzondering na.
                      Na de laaste bevoorading even een stuk van 500-700 meter dat ik tevoet heb gedaan omdat een enorm drassig stuk was, soms tot halverwege de knieën in de modder.

Daar heb ik de fiets echt vuil gemaakt, voor de rest viel het heel goed mee.
                      ik kan je ook de gps gegevens doorsturen indien je wenst.
                      Je er is 1 heel drassig stuk, als ik juist wist waar dat lag kan ik het vermijden . Ik heb de 55 track al, bedankt.

Comment

• drassig stuk is op km 41-42 ongeveer

Comment

• Binnenkort ga ik een dag gaan mountainbiken in de Ardennen. Heeft iemand soms toevallig voor mij een interessante link met leuke routes (eventueel met afbeeldingen)?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de messias Bekijk Berichten
                            Binnenkort ga ik een dag gaan mountainbiken in de Ardennen. Heeft iemand soms toevallig voor mij een interessante link met leuke routes (eventueel met afbeeldingen)?
                            't heeft totaal niets met u vrag te maken maar vond het wel een grappig zicht.

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de messias Bekijk Berichten
                              Binnenkort ga ik een dag gaan mountainbiken in de Ardennen. Heeft iemand soms toevallig voor mij een interessante link met leuke routes (eventueel met afbeeldingen)?
                              Neem eens een kijkje op forum.mountainbike.be. Daar zal er wel ergens een post over zijn Ook in de Ardennen zijn er wel wat bewegwijzerde tracks te vinden, gewoon zorgen dat je de start vindt
                              Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• www.mtbroutes.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                  Dat is de website die ik eigenlijk in gedachten had, maar kon er niet opkomen

Meegedaan aan de SVK-toertocht dit weekend AdriH?
                                  Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Ik doe geen toertochten. Ik ben in de buurt gaan rijden, paar keer gekruisd.
                                    Ik had minder kilometers maar meer hoogtemeters

Comment

• Dit week-end ook 2 keer gaan fietsen.
                                      Zaterdag 55 km rond Luyksgestel - leuk tochtje met vaste bepijling.
                                      Onderweg een BMX parcours tegengekomen, mij daar ook eventjes uitgeleefd..
                                      Op een gegeven moment wel schrik, korte heuveltjes waarbij je je voorwiel echt op de grond moet duwen, alleen had ik zoveel snelheid dat mijn achterwiel in de lucht vloog... voorwiel op de grond, achterwiel de lucht in, spannend
                                      Zondag dan met Yoda in Tongeren gaan MTB'en, ook een goede 38 km met aardig wat hoogtemeters... ook wel leuke paden daar, alleen niet zo technisch.

Ben gisteren hier op een motocrossparcours gaan fietsen... op een half uur was den deze kapot... technisch enorm veeleisend, maar hallo, zo zwaar...

Dit week-end staat de toertocht in Mol op het programma (40 km) en zondag met een kameraad over de weg.
                                      Nog iemand die aan Mol meedoet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                                        Onderweg een BMX parcours tegengekomen, mij daar ook eventjes uitgeleefd..
                                        Op een gegeven moment wel schrik, korte heuveltjes waarbij je je voorwiel echt op de grond moet duwen, alleen had ik zoveel snelheid dat mijn achterwiel in de lucht vloog... voorwiel op de grond, achterwiel de lucht in, spannend
                                        Da's toeval, ik ben vorige week ook zo'n BMX parcours tegengekomen. Twee toerkes gereden, voor de benen is dat niks, maar amai m'n armen!

Comment

• Als je een slag wil slagen op wat exclusief materiaal. Hier is de grot van Ali Baba

Comment

Working...
                                          X