Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Pff, wat is zo'n tijd waard. Veel plezanter als je van je rit kan genieten
Ik ga de primavera wel eens alleen rijden, is nogal de moeite kwa natuur ook denk ik
Als tijd toch niet belangrijk is hoef je 'm ook niet te vermelden hé.
Snap je 'm?
Tijd interessert me wel, niet om hem op papier te zien, maar om te kijken hoe ik qua conditie zit en wat er kan/mag verbeteren.
Maar voor trainingen is de tijd van mijn garmin meer als voldoende, dat ding heeft me genoeg geld gekost om niet hier nog eens extra voor bij te betalen.
Iemand die een beetje de Cape Epic aan het volgen is? Het Trek World Team is op 2 dagen 6 keer platgereden(wat veel meer is dan de anderen), dan ben je er vet mee dat je persé met een bepaald bandenmerk moet rijden...
En het Belgische team doet het trouwens geweldig goed, chapeau voor die kerels
En op dergelijk parcours lijkt me een 29' misschien toch niet zo'n slecht idee. Sponsorbelangen spelen uiteraard een grote rol maar ik denk dat ze toch ook wel bewust die grotere wielen kiezen in dit geval....
Ik speel met de gedachte om zaterdag het MTB parcours (55 km) van de Ronde van Vlaanderen af te leggen...
Nog mensen die meedoen?
Het is enorm prijzig: 18 euro... Maar ik denk dat je dat gewoon eens gedaan moet hebben...
Ik speel met de gedachte om zaterdag het MTB parcours (55 km) van de Ronde van Vlaanderen af te leggen...
Nog mensen die meedoen?
Het is enorm prijzig: 18 euro... Maar ik denk dat je dat gewoon eens gedaan moet hebben...
Nog mensen die meedoen?
Ik zou echt het MTB parcours doen... Ik denk dat ik me straks ga inschrijven, hopelijk rijdt er ne maat mee, want alleen is maar alleen
Je vroeg het he.
Alleen gaat ook natuurlijk, volk genoeg daar maar het is wel plezanter als er iemand in de buurt is die je kent, al was het maar voor als er ergens iets fout gaat.
Dus jij bent in de buurt en ik heb u nummer, ideaal, ben ook alleen ginder.
GPS tracks zijn te downloaden, dus je kan perfect de parkoers gaan doen buiten de drukte.
Dat klopt, maar voor diegenen die MTB doen zal het toch iets rustiger zijn als de wielertoeristen...
En bovendien, het is ook maar éénmaal per jaar dat er daar zo'n sfeer hangt, daar betaal ik dan graag 18 euro voor.
Bovendien hebben de MTB'ers het iets gemakkelijker de hellingen omhoog met de brede banden
Alleen gaat ook natuurlijk, volk genoeg daar maar het is wel plezanter als er iemand in de buurt is die je kent, al was het maar voor als er ergens iets fout gaat.
Dus jij bent in de buurt en ik heb u nummer, ideaal, ben ook alleen ginder.
Als ge in panne valt, ziet dan wel dat het ergens in de buurt is hé
Ik zal mijne telefoon bijhouden
Bovendien hebben de MTB'ers het iets gemakkelijker de hellingen omhoog met de brede banden
Makkelijker misschien maar ik heb nog niet veel mtb'ers sneller omhoog zien rijden dan moet de koersfiets. Met de koersfiets hou je iets makkelijker de vaart erin, scheelt toch wel wat vind ik.
Makkelijker misschien maar ik heb nog niet veel mtb'ers sneller omhoog zien rijden dan moet de koersfiets. Met de koersfiets hou je iets makkelijker de vaart erin, scheelt toch wel wat vind ik.
Voor mij is het ook niet om de snelheid te doen, want ik moet nog wat fut in mijn benen hebben om zondag de 40 - 45 km te fietsen in Borgloon...
Alhoewel dat ik het niet ga kunnen laten toch eens goed door te trekken op zo'n berg.
Ik ken mezelf, ik fiets mezelf toch weer helemaal kapot
MTB versie van de ronde zou naar het schijnt een zwak parcours zijn over allemaal brede veldwegen. Geen zin om daar 18 euro voor te betalen.
Ze beloven wel prachtig weer!
Zondag Spa - Olne -Spa en dan voorspellen ze regen.
Maar het is dat of behangpapier afdoen
MTB versie van de ronde zou naar het schijnt een zwak parcours zijn over allemaal brede veldwegen. Geen zin om daar 18 euro voor te betalen.
Ze beloven wel prachtig weer!
Zondag Spa - Olne -Spa en dan voorspellen ze regen.
Maar het is dat of behangpapier afdoen
"Help, mijn man is een klusser!"
Ik ga zaterdag in Oud-Heverlee een toertje doen en zondag trek ik richting Korbeek-Dijle / Bertem. Lekker genieten van het zonneke (op zaterdag althans )!
ik rij dus met een Giant rock, maar ik zit met volgend probleem: het voorvork komt (als je het opheft en eraan trekt) omhoog, ongeveer een goeie 5cm. is er iets dat je hieraan kan doen of niet?
ik rij ermee naar school, dus moet de fiets toch in orde zijn. kan je dit zelf oplossen?
Ik snap je uitleg niet helemaal maar waarschijnlijk zijn de dichtingen van de voorvork kapot. Kan je zelf niet veel aan doen. Binnendoen voor onderhoud lijkt me het enige mogelijke.
Comment