Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• http://www.eighty-aid.com/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
      MSRP (new) $2,595.00

Amai, das ook nie weinig voor 10jaar terug.

Mooie fiets trouwens, alleen dat zadel oogt wat knullig (maar das periode-gebonden )
      Tien jaar geleden had je ook al hopen zadels met "minder body" hoor. Heeft imo niet zo veel met de tijdsgeest te maken. Een echt ouderwets zadel ziet er dan nog veel lomper uit.

BTW, Adri: het is carbon, niet carbonnen. Of rijd jij met titaniumen fietsen?
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• meervoud inderdaad, maar slechts met 1 per keer

Comment

• Daarnet Roughneck rondgeleid op 'mijn' Lilse bergen. 't gaat em al beter af als een paar weken geleden precies. Op het laatst had ie het toch wel wat zwaar precies.

We moesten dan ook heel de konijnenberg over natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
            Daarnet Roughneck rondgeleid op 'mijn' Lilse bergen. 't gaat em al beter af als een paar weken geleden precies. Op het laatst had ie het toch wel wat zwaar precies.

die molshoop ging me inderdaad wat moeilijker af op het eind... Maar uw snelheid is voor mij nog niet echt volgbaar - ik zeul nog wat overtollige kilootjes mee. (mijne fiets is zwaar bedoel ik hé )
            de snelheid lag voor mijn doen al van in het begin zeer hoog, ik denk toch wel 24 gemiddeld? Hoeveel hebben we gedaan, 42 km op 1h45?
            Maar 't was een mooie tocht, met wat leuke technische stukken. Eén keer een voetje aan de grond moeten zetten omdat ik een bocht verkeerd ingeschat had en te ver naar buiten ging.
            Maar wacht maar, geef me wat tijd en ik rij U eraf
            *kuch*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
              die molshoop ging me inderdaad wat moeilijker af op het eind... Maar uw snelheid is voor mij nog niet echt volgbaar - ik zeul nog wat overtollige kilootjes mee. (mijne fiets is zwaar bedoel ik hé )
              de snelheid lag voor mijn doen al van in het begin zeer hoog, ik denk toch wel 24 gemiddeld? Hoeveel hebben we gedaan, 42 km op 1h45?
              Maar 't was een mooie tocht, met wat leuke technische stukken. Eén keer een voetje aan de grond moeten zetten omdat ik een bocht verkeerd ingeschat had en te ver naar buiten ging.
              Maar wacht maar, geef me wat tijd en ik rij U eraf
              *kuch*
              Mijn tellertje zegt 39.5 km in 1u48 zijnde 21.8 gem.

Comment

• tip: Arville, volgende zondag 60km = 1500 hm
                bibi present
                wel met de HT deze keer

Comment

• Ziet er goed uit. Is der ook een chrono ?
                  En ben ik op tijd terug voor de Amstel Gold race??

Comment

• Zaterdag ben ik wat van zin in Huy. 35km/900hm (roadbook O2 bikers Ben-Ahin - aanrader !! )
                    zal pikken voor zondag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                      tip: Arville, volgende zondag 60km = 1500 hm
                      bibi present
                      wel met de HT deze keer
                      2h.30 rijden van hieruit, jammer dat de Ardennen niet een beetje dichter kunnen liggen...

Comment

• heeft er iemand toevallig de hm's van de blauwe tocht (nr. 2) in Houffalize?

Edit: http://www.mtbroutes.be/route.aspx?id=31 zegt maar 570 hm. Toch nog eens teruggaan voor de rode dan...
                        Last edited by EvO@d1rk.be; 11/04/2011, 20:05.
                        Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• die nieuwe 6 (of is het 10 ? - het is de route die even evenwijdig met de weg naar la roche loopt ) is wel een redelijk technische, dus ik zou dat niet onderschatten.
                          de korte routes zijn in houffa trouwens de plezantste.
                          Last edited by ; 11/04/2011, 20:32. Reden: edit niet zeker van de nummerkes

Comment

• en kijk ook eens bij la roche. Stukken fysieker dan die lange routes in houffa.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                              Lijkt me wel iets voor mij.

Zoek je een Cannondale?
                              Wat mag het kosten?

Comment

Daarnet Roughneck rondgeleid op 'mijn' Lilse bergen. 't gaat em al beter af als een paar weken geleden precies. Op het laatst had ie het toch wel wat zwaar precies.

Volgende keer vergeet je mij niet he!
                                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Mijn tellertje zegt 39.5 km in 1u48 zijnde 21.8 gem.
                                  Rond zoiets hang ik tegenwoordig ook
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                    Volgende keer vergeet je mij niet he!
                                    Just, had ik idd wel kunnen doen, totaal niet aan gedacht

Comment

• Ik heb hem trouwens eens aangeraden in Lichtaart/Herentals ook eens te komen rijden, kunnen we dan misschien samen gaan.

Comment

• Ik heb sinds vorige week ook een Mountainbike gekocht Een Stevens 7S 2011 (XL of 22" denk ik)

Het voorbije weekend al enkele keren gaan rijden, al was dat vooral op de baan... In het bos gaat me nog niet zo geweldig af (en men banden stonden veel te hard voor in het bos)

Volgende zaterdag normaal de eerste echte bosrit in de lilse bergen... Groep die da al jaren doet vroegen of ik eens mee wou rijden, ben is benieuwd of ik meekan, allicht niet

Moet nog wel enkele dingetjes aanpassen/kopen.

- Fietskledij
                                        - Helm
                                        - bel + fietspomp (zou ook moeten dienen voor werkverkeer)
                                        - Oplossing vinden voor men zadelpen... blijf er altijd achter haken als ik een gewone sportshort aan heb (aangezien ik nog geen fietskledij heb)

En ik ben sterk aan het twijfelen om klikpedalen + schoenen te kopen... iedereen zegt dat ik dat "moet" kopen, maar ik heb er wat schrik van
                                        Last edited by ; 12/04/2011, 18:52.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                          Rond zoiets hang ik tegenwoordig ook
                                          gemiddeldes zijn allemaal zo relatief. Ondergrond, hoogtemeters, weersomstandigheden. je kan eigenlijk enkel dezelfde rit op hetzelfde moment vergelijken

Comment

Working...
                                          X