Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
    Vertrouw dat maar, is echt superstijf.

Zou die xtr met een batterij zijn? Waar is de rest van de groep?
    Er is wel een voorziening voor een kabel dus wsl niet he.

(of werkt die elek ook met een kabel op de derrie, nee toch?)

Comment

• Toch wel blijkbaar, niks gezegd dan

Comment

• Kan me moeilijk inbeelden dat zo'n elektronisch ding beter schakelt dan een 1:1 van de X.0

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
          Snap ik allemaal... Echter meneer Paulissen is wat lichter als mij, ik weeg 99 kg, ik wil dus echt stevig materiaal.
          Het zit voornamelijk tussen de oortjes, maar dat is voor mij voldoende om te zeggen dat ik dat niet zou willen...
          En het is lelijk bovendien.
          Kan ook uw 99 kilo's aan hoor.

Nu, dat je 't niet mooi vindt kan ik inkomen, dat is goesting natuurlijk!

Comment

• Er is ondertss weer iets veranderd aan mijne bike. Zoek, uitgezonderd het zadel en het zadeltasje, het verschil.

Comment

• XT gestoken?
              Last edited by ; 14/04/2011, 20:52.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de messias Bekijk Berichten
                XT gestoken?
                Yep, XT-crankje.

Comment

• Onze fietsen lijken echt wel goed op elkaar (mijne staat enkele pagina's terug). Storen die pedalen je niet? Eenmaal je klikpedalen gewoon bent dan wil je echt geen andere meer
                  Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
                  Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
                  Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
                  Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008

Comment

• Goeie update, maar waarom heb je dat eigenlijk gedaan? Je hebt de lagers er bij genomen, hoop ik?
                    Zelf ga ik ook nog wel eens een XT-crankstel op mijn bike monteren. Sram/Truvativ GXP is niet zo goed ...
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Mooi filmpje waarbij de enorme sterkte van geweven carbon mooi tot uiting komt
                      Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
                      Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
                      Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
                      Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alex60 Bekijk Berichten
                        Mooi filmpje waarbij de enorme sterkte van geweven carbon mooi tot uiting komt
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alex60 Bekijk Berichten
                          Onze fietsen lijken echt wel goed op elkaar (mijne staat enkele pagina's terug). Storen die pedalen je niet? Eenmaal je klikpedalen gewoon bent dan wil je echt geen andere meer
                          Het zijn deze pedalen, dus met kliksysteem.

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                          Goeie update, maar waarom heb je dat eigenlijk gedaan? Je hebt de lagers er bij genomen, hoop ik?
                          Zelf ga ik ook nog wel eens een XT-crankstel op mijn bike monteren. Sram/Truvativ GXP is niet zo goed ...
                          Moet er een reden voor zijn? Gewoonweg omdat ik het wou. En de crank is gemonteerd door iemand die best wel weet hoe het moet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                            Moet er een reden voor zijn? Gewoonweg omdat ik het wou. En de crank is gemonteerd door iemand die best wel weet hoe het moet.
                            Er kunnen zoveel redenen zijn. Mss bleek het vorige niet zo goed te zijn.
                            Dat je een crankstel niet zelf monteert, als je er niet zoveel van kent (en vooral niet het juiste gerief hebt), lijkt mij evident.
                            Lagers mee vervangen, veronderstel ik?
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                              Dat je een crankstel niet zelf monteert, als je er niet zoveel van kent (en vooral niet het juiste gerief hebt), lijkt mij evident.
                              Is een werkje van 2 keer niks, juist de juiste sleutel hebben en de rest is kinderspel.

Comment

Er is geen specifieke reden voor, ook niet omdat het vorige niet goed zou geweest zijn.
                                De crank monteren is op zich niet zo moeilijk maar ik heb er idd het gerief niet voor, een familielid daarentegen wel.
                                Kortom, alles is vervangen wat moet vervangen worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                  Is een werkje van 2 keer niks, juist de juiste sleutel hebben en de rest is kinderspel.
                                  Voila, mijn antwoord wordt extra bevestigd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                    Ik zeg niet dat het moeilijk is, maar het is wel min of meer delicaat. De lagers van de trapas dan. Een crankstel, zou ik idd ook wel zelf doen.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Er is geen specifieke reden voor, ook niet omdat het vorige niet goed zou geweest zijn.
                                      De crank monteren is op zich niet zo moeilijk maar ik heb er idd het gerief niet voor, een familielid daarentegen wel.
                                      Kortom, alles is vervangen wat moet vervangen worden.
                                      Allez, je weet het dus niet.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Voila, mijn antwoord wordt extra bevestigd.
                                        Had je niets over gezegd.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Allez, je weet het dus niet.
                                          Waarom verandert iemand zijn/haar velgen zonder dat er iets aan scheelt?

Comment

Working...
                                          X