Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als je 'm in het echt ziet, dan ziet ie er ook groener uit als op de foto.
    Althans - die indruk heb ik echt. In de winkel viel mij gisteren op hoe groen de fiets is, en als ik naar deze foto krijg, dan zou ik ook denken "hmm, zo weinig groen"...
    Ik zal wel foto's plaatsen als ik 'm heb - fiets wordt in ieder geval mooi opvallend.

Comment

• Damn, een 'kleine' upgrade Das echt wel al high-end materiaal dat je daar hebt, veel plezier ermee ! (kan bijna niet anders)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
        een survival deken en een uitgebreide ehbo set.
        een regenjas
        een multitool
        2 binnenbanden
        een pomp voor je vering
        Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
        Ik sleep wss veel teveel mee maar heb toch al veel materiaal nodig gehad.

Mini tool met inbus
        Kettingponsje
        1-2 crankbouten
        ketting slotje
        parktool banden plakkers
        banden lichters
        2 binnenbanden
        fietsenpompje
        brakepads
        derailleurpad (in buitenland)
        plakkers
        portefuile met wat centjes
        GSM met gps functie
        zakje shimano wet lube
        ...
        Kga moeten een grotere rugzak kopen vrees ik Als ik het goed begrijp werken jullie gewoon met een pomp en zonder C02 patronen ? Tis nu niet dat ze zoveel plaats innemen maar toch...

Comment

• ik heb meestal wel CO² patronen bij maar als ik verder weg ga heb ik toch liever een pomp mee. zeker nu ik met 2.4 banden rij, dan zit er in die patronen net te weinig lucht.
          grotere rugzak valt wel mee, gewoon het juiste materiaal kopen.
          Niet voor iedereen mogelijk maar hiermee heb je al:
          kettingpons
          bandenlichters
          inbussen
          plakkertjes

en nog geen plaats ingenomen in de rugzak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
            Is het dit frame?Is in ieder geval een prachtige fiets dit

een collega die meefietst met de wekelijkse mtb uitstap van ons werk heeft ook zo ene in die kleuren . Is inderdaad een zeer prachtige kleurstelling. Mooie fiets.

Comment

• Knap Dennis!

Comment

• Er stond hier een tijdje geleden iets ivm het terug opblinken van de MTB.

Wat gebruiken jullie daarvoor ?

En ik neem op een mtb-tocht alleen mijn gsm mee
                Géén materiaal en als ik in de week 's avonds een tochtje
                doe idem dito. Want aan werken kan ik toch niet.

Als er iets stuk is bel ik de bezemwagen of maken we een flinke
                wandeling.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                  Yep, die fiets is het.
                  Ook dezelfde kleur. Alleen lijkt het me dat het groen in het echt veel feller is als op die foto.

....

Ge hebt gelijk. Vanmiddag effe binnengesprongen in de AS Adventure in Lochristi en er stond zo eentje in de winkel, wel de aluminium versie, groen valt veel harder op in het echt, er stond ook een exemplaar met rode accenten, was ook niet mis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                    Er stond hier een tijdje geleden iets ivm het terug opblinken van de MTB.

En ik neem op een mtb-tocht alleen mijn gsm mee
                    Géén materiaal en als ik in de week 's avonds een tochtje
                    doe idem dito. Want aan werken kan ik toch niet.

Als er iets stuk is bel ik de bezemwagen of maken we een flinke
                    wandeling.
                    Siliconenspray wordt wel eens gebruikt om een glanzend laagje te creëren, werkt ook om je onderdelen te beschermen.

Comment

• Morgen eerste keer eens echt gaan Mountainbiken in de Lilse bergen met 2 maten, ben eens benieuwd vorige week was jammer genoeg niet doorgegaan....

Vandaag ook een extra set wielen (=
                      Nieuwe wielen + koerscassette + schijven + banden) besteld met 1.4 Schwalbe Hurricane banden voor op de baan te rijden, toch wat te grof die banden die ik nu heb

Comment

Pledge Pliz

Comment

Vandaag een nieuwe fiets besteld...

Cube Reaction GTC SL - volledig carbon kader
                          Fox voorvork
                          DT Swiss wielen
                          volledige Sram X0 groep.
                          etc...

Hopelijk komt ie snel
                          Have fun!

Enig idee hoelang je zal moeten wachten?

Ik heb vorig jaar nog geen 2 weken moeten wachten. Was zelfs vroeger geleverd dan er was gezegd. Hopelijk voor jou hetzelfde.

Comment

Voor het kader, dezelfde producten waarmee ik mijn auto detail. Polish indien nodig en nadien autowax.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                              Have fun!

Enig idee hoelang je zal moeten wachten?

Ik heb vorig jaar nog geen 2 weken moeten wachten. Was zelfs vroeger geleverd dan er was gezegd. Hopelijk voor jou hetzelfde.
                              thx!

Wel, de kader heeft mijne fietsenmaker op voorraad, hij moest enkel de groep bestellen.
                              Maar die krijgt ie normaal deze week binnen.
                              Dus als alles meezit, heb ik 'm tegen volgend week-end. Als het tegenzit (als hij teveel werk heeft) dan over 2 weken.
                              Maar dat is nog erg acceptabel. 't maakt 't ook wel wat spannend

Hij heeft er wel enorm veel werk mee, zeker een halve dag. Zo goed als alle kabels lopen door het frame, en die moeten allemaal vervangen worden.
                              Hij moet maar wat werken voor zijn centen

Comment

thx!

Wel, de kader heeft mijne fietsenmaker op voorraad, hij moest enkel de groep bestellen.
                                Maar die krijgt ie normaal deze week binnen.
                                Dus als alles meezit, heb ik 'm tegen volgend week-end. Als het tegenzit (als hij teveel werk heeft) dan over 2 weken.
                                Maar dat is nog erg acceptabel. 't maakt 't ook wel wat spannend

Hij heeft er wel enorm veel werk mee, zeker een halve dag. Zo goed als alle kabels lopen door het frame, en die moeten allemaal vervangen worden.
                                Hij moet maar wat werken voor zijn centen
                                Dat valt idd goed mee. En dan nu, aftelleuhhhh!

Comment

• Aangezien ik vorige week woensdag op het einde van m'n ritje bijna de zool van m'n Shimano schoenen ter hoogte van het schoenplaatje aan het lostrekken was vlug zaterdagmiddag even tot bij Van Eyk in Dadizele gereden voor nieuwe schoenen, het zijn deze geworden : http://www.northwave.com/eu/shoes_de...catid=2&area=2# , een 115 euro wat mijns inziens niet te duur is, gisteren 75km gedaan in Desselgem en ze bevallen me echt uitstekend !

Comment

• Ik plak m'n zool terug vast.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                      Ik plak m'n zool terug vast.
                                      Dat zal in mijn geval niet meer gaan vrees ik , het stuk plastiek met de 2 sleuven voor het plaatje is aan het losscheuren van de rest eigenlijk.. nu het waren ook al oude beestjes zenne...

Comment

• Braah... den deze is moe.
                                        Ik ga m'n benen nu een paar dagen goede rust gunnen.

Dus zaterdag dan doe toerrit op de koersfiets met Boonen, en gisteren in Olmen meegedaan aan de MTB toerrit.
                                        Al snel gekozen voor de 45 km, maar ik merkte dat mijn benen toch nog wat zwaar waren van zaterdag. Dat heeft eigenlijk zowat geduurd tot km 7 - 8, toen begin ik er goed door te komen. En vanaf toen eigenlijk serieus hard gefietst. (ik had ook 's morgens niks gegeten)
                                        Schitterend parcours in Olmen, veel lost zand, leuke bergen, schitterende single tracks.
                                        Op een gegeven moment moesten we een berg los zand beklimmen, dan draaien op een zakdoek, en dan weer naar beneden, ook los zand. Van de 6 of 7 mensen die bij mij in de buurt waren was ik de enigste die boven geraakte, en goed kon afdalen. De anderen raakten niet boven en gingen goed op hun gezicht (zand fretten lol) bij het afdalen. Ikke een beetje trots

Vandaag dan de route in Luycksgestel gedaan, maar al snel zat ik met een enorm droge keel - mijn bidon was supersnel leeg met dit weer, 't is belangrijk om goed te drinken nu...
                                        Dus eventjes van het parcours afgeweken, en gestopt aan een terras. Daar wat ice tea en water gedronken, bidon laten vullen en terug door.
                                        Uiteindelijk 50 km gevlamd door de bos, en 20 km heen en terug op asfalt. Dus toch weer 70 km.
                                        wel moe nu.

Comment

• Gisteren voor de eerste keer sinds een toertocht deze winter nog eens op Lichtaart gaan rijden, heerlijk! Groen en rood.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X