Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenHeb ik u vandaag om 17.50 met de fiets gezien in Waregem (langs Carrefour) ?
Vanavond misschien een klein ritje langs de Leie tot in Kortrijk en terug, we zien nog...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenDie kans is wel heel klein, gisterenmorgen om 4u naar een werf vertrokken en deze nacht om 3.30u thuis gekomen , zondagvoormiddag heb ik wel de gaverbeekroute gereden en hier en daar wat lussen van de Briek Schotte toer meegepikt in de buurt van Waregem ( zonder de privéstukjes welteverstaan, zo braaf ben ik nog hé ) , via de oude trambaan achter het ziekenhuis richting St eloois, Wielsbeke, Ooigem en nog een stukje langs het kanaal tot in Izegem en dan terug naar huis, een kleine 75km en dat was meer dan genoeg...Wel zalig weertje, niet te warm, niet te koud, geen wind . Ik ga de komende weken wel wat meer op de baan proberen rijden om de fysiek terug ietsjes op peil te krijgen ( alhoewel ik me iedere keer laat verleiden om die speelbosjes en singeltracks in te duiken... ), iedere keer als ik ga rijden voel ik me wat overdaan en da's ook niet echt dat...
Vanavond misschien een klein ritje langs de Leie tot in Kortrijk en terug, we zien nog...
Een toer van 75 kunnen doen, das voor mij nog altijd te hoog gegrepen dus zo slecht zal uw conditie ook wel niet zijn
Tussen al het werk door eens wat uitwaaien, meer zit er hier voorlopig niet in #dringendvakantienodig#
Comment
-
-
Normaal is donderdagavond een avondje op het gemak met de MTB.
Een hoop van mijn vrienden is vorig jaar begonnen met fietsen en we spreken elke donderdag af om in de lilsebergen een toerke te doen aan een 21-23 gemiddeld.
Gisteren had iedereen afgezegd en ben ik meegeredn met de mannen van de Bokkerijders, die rijden normaal richting herentals-bloso aan een tempo van dik 26.
Gisteren waren die ook maar met 2 blijkbaar en ze zagen het wel zitten.
Van Vosselaar over de weg naar Herentals, daar rood en groen en terug naar huis.
28.5 gem, fak, zwarte sneeuw gezien, wel veel voldoening achteraf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenDaar hebben ze 25 jaar moeten over nadenken
Bij SRAM beweegt de ketting inderdaad een stuk minder.
voor de XTR derailleurs bestaan ook sterkere veren die wel op ebay te vinden zijn.
Werken goed maar schakelt iets moeilijker op, afschakelen gaat natuurlijk makkelijker.
Ik heb er ooit een gekocht maar vond het de extra prijs niet echt waard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenNormaal is donderdagavond een avondje op het gemak met de MTB.
Een hoop van mijn vrienden is vorig jaar begonnen met fietsen en we spreken elke donderdag af om in de lilsebergen een toerke te doen aan een 21-23 gemiddeld.
Gisteren had iedereen afgezegd en ben ik meegeredn met de mannen van de Bokkerijders, die rijden normaal richting herentals-bloso aan een tempo van dik 26.
Van Vosselaar over de weg naar Herentals, daar rood en groen en terug naar huis.
Ketketket
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenNormaal is donderdagavond een avondje op het gemak met de MTB.
Ik moet nog wat trainen om dat te halen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenAls alles meezit kan ik zaterdag mijne MTB gaan halen...
Anders wordt het dinsdag - ik hoop zaterdag...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenTT in Tongerlo zondag
Mooie toertocht?
ik zie die nergens op een kalender staan...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenHoe of waar zien jullie dat eigelijk ? Of is dat van een club ofzo ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenZalig... en dat is voor iedereen ofwa ? Ben nu dat forum enzo eens aan het bekijken.
Ben eventueel wel geintreseerd, tenzij die manne tege 30 gemiddeld vlammen ofzo
Elke club organiseert zo wel iets.
Is een afgepijlde omloop waar je tussen bvb 7u30 en 11u kan starten en op u eigen tempo rijden. Meestal met een bevoorrading onderweg.
Meestal kost je dat iets van een 3.5 euro.
Comment
-
Zoals Jupke zegt.
Iedereen rijdt zijn eigen tempo. Er zijn er die gemiddeld 26 rijden, er zijn er ook die gemiddeld 15 rijden - dat bepaalt iedereen voor zich.
Meestal volgt er na 20 km een bevoorrading (afhankelijk welke afstand je doet)
De sfeer zit altijd wel goed op zo'n tocht, iedereen is over het algemeen heel erg hoffelijk.
Er zijn natuurlijk leuke tochten, maar er zijn ook minder leuken, je moet die leukere er weten uit te pikken.
Ik had eigenlijk het idee om zondag in Ravels te gaan fietsen, ik denk dat dat een schoon tocht is.
Comment
Comment