Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ocharme.. ik rij meestal alleen, dat staalt je karakter.
En is ook veiliger , ik rij 90% van de tijd alleen, effen stoom afblazen op je eentje doet me goed, nu en dan wel eens een tochtje met vrienden maar niet zo veel... Rijden in grote groepen doet me helemaal huiveren, gevaarlijk ook trouwens...ik heb er geen behoefte aan om enkele weken of maanden zonder inkomen te gaan zitten
Is onmogelijk voor mij, ik zit bijna dagelijks op de fiets en weet niet altijd waar ik ga terecht komen. Ik kan niet meer doen dan een GSM en GPS meenemen. Zo kan ik tenminste de coordinaat doorgeven waar ik lig.
En is ook veiliger , ik rij 90% van de tijd alleen, effen stoom afblazen op je eentje doet me goed, nu en dan wel eens een tochtje met vrienden maar niet zo veel... Rijden in grote groepen doet me helemaal huiveren, gevaarlijk ook trouwens...ik heb er geen behoefte aan om enkele weken of maanden zonder inkomen te gaan zitten
Ben vandaag weer goed gaan fietsen, heb de toertocht in Olmen nog eens overgedaan.
Wederom een kapotte band gehad
Ik had maar één CO2 patroon meer, maar dat volstond gelukkig (als je een beetje lucht verspeelt heb je pech, want voor 2,4 banden is dat maar net genoeg...)
Dus ikke toenstraks naar de winkel voor wat patronen, en ik ga daar bij die patronen staan en zoeken.
De mensen van de winkel kijken mij raar aan.
"uwe fiets staat daar hé"
ikke: "huh?"
"uwe fiets staat daar, die is klaar hé"
ikke: "huh, ik weet van niks?"
"Ik heb u een mailtje gestuurd deze morgen, ik kon u niet bellen want ik had uwe nr niet!"
ikke: "ik heb mijne mail nog niet gezien, heb vandaag heel de voormiddag op de fiets gezeten, ik was al teleurgesteld dat ge niet gebeld had"
Zij dachten dus dat ik mijne fiets kwam halen
Ikke dus snel teruggeraced en geld gehaald, fiets staat nu trots bij mij in de living
foto's volgen!
Vanmorgen een toertocht gedaan in Wortegem-Petegem, zeker een aanrader! Veel stukken in bos en een goede organisatie
Vorige jaren heb ik deze ook nog gedaan en idd zeker de moeite ! Had veel goesting maar toch maar gepast, voel me nog niet direct in staat om deze tocht te rijden, morgenochtend op een gezapig tempootje nog eens de gaverbeekroute en wat strookjes onverhard in de buurt van Waregem en omstreken doen, ik probeer eerst wat baankm's op te bouwen voor een paar weekjes. Gisteren een km of 50 gedaan langs de Leie, in het terugkeren wind pal op kop , en nog geen beetje... volledig leeg
- Sram X0 groep (omdat het een 3 x 9 speed is wel een Truvativ Noir (in het rood) carbon crank)
- Schwalbe rocket ron banden
- DT Swiss XPW 1600 wielen
- Formula 1 magnesium remmen
- Fox voorwork met lockout op het stuur
dat was het zo'n beetje.. Heb er nog niet mee kunnen fietsen, ik ga 'm morgen ook nog niet mee naar ravels nemen... eerst de fiets een beetje leren kennen
Grappig dat je daar voor wat anders kwam en dat die mannen u dan attent maakten dat uwe fiets er ook was.
Tricky met die rode accenten. Misschien best NoTubes erop, kwestie van wat minder plat te vallen
dat was het zo'n beetje.. Heb er nog niet meer kunnen fietsen, ik ga 'm morgen ook nog niet mee naar ravels nemen... eerst de fiets een beetje leren kennen
Kunt ge die banden achteraf nog bijbestellen eigenlijk? Cube komt wel meer met banden van Schwalbe in de kleuren van het frame hé, maar je kan die nergens kopen precies.
Comment