Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• eventueel met ons?
    ik denk dat wij daar zijn tegen 9u.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
      Mischien eens horen bij ne maat of die wilt meerijden, in men eentje zie ik da nie zitten. Al woon ik in Ravels en is het vlakbij
      Ocharme.. ik rij meestal alleen, dat staalt je karakter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten

En is ook veiliger , ik rij 90% van de tijd alleen, effen stoom afblazen op je eentje doet me goed, nu en dan wel eens een tochtje met vrienden maar niet zo veel... Rijden in grote groepen doet me helemaal huiveren, gevaarlijk ook trouwens...ik heb er geen behoefte aan om enkele weken of maanden zonder inkomen te gaan zitten

Comment

• Vanmorgen een toertocht gedaan in Wortegem-Petegem, zeker een aanrader! Veel stukken in bos en een goede organisatie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
            eventueel met ons?
            ik denk dat wij daar zijn tegen 9u.
            Als beginner ga ik niet meekunnen als ik zo de verhalen lees

En aangezien ik deze avond nog een zwaar feest heb zal ik 9u niet, of moeilijk halen

Net nog 40km gedaan en ben kapot, dus de benen zulle het morgen ook weten vrees ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
              ben ooit eens 'alleen' terug bij bewustzijn gekomen, op een singletrail, onder mijne fiets
              toen vond ik dat toch minder

nu laat ik weten "waar" ik ga rijden

Comment

• Misschien rij ik ook morgen in Ravels maar das nog niet zeker.

Ons ma was wat ziekjes geweest. Normaal ga ik met onze pa rijden en houdt zij de kinders bij omdat Wendy moet werken.

Vandaag voelde ze zich al wel een stuk beter dus wsl kan ze wel op de meisjes passen, ze ging morgenvroeg laten weten hoe ze zich voelt.

Ze ging rond 8u bellen, dan klaarmaken, onze pa oppikken en meisjes afzetten dan zal het ook zowat 9u zijn ginder denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                  nu laat ik weten "waar" ik ga rijden
                  Is onmogelijk voor mij, ik zit bijna dagelijks op de fiets en weet niet altijd waar ik ga terecht komen. Ik kan niet meer doen dan een GSM en GPS meenemen. Zo kan ik tenminste de coordinaat doorgeven waar ik lig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                    En is ook veiliger , ik rij 90% van de tijd alleen, effen stoom afblazen op je eentje doet me goed, nu en dan wel eens een tochtje met vrienden maar niet zo veel... Rijden in grote groepen doet me helemaal huiveren, gevaarlijk ook trouwens...ik heb er geen behoefte aan om enkele weken of maanden zonder inkomen te gaan zitten
                    ²²²²²

Comment

• Ben vandaag weer goed gaan fietsen, heb de toertocht in Olmen nog eens overgedaan.
                      Wederom een kapotte band gehad
                      Ik had maar één CO2 patroon meer, maar dat volstond gelukkig (als je een beetje lucht verspeelt heb je pech, want voor 2,4 banden is dat maar net genoeg...)
                      Dus ikke toenstraks naar de winkel voor wat patronen, en ik ga daar bij die patronen staan en zoeken.
                      De mensen van de winkel kijken mij raar aan.
                      "uwe fiets staat daar hé"
                      ikke: "huh?"
                      "uwe fiets staat daar, die is klaar hé"
                      ikke: "huh, ik weet van niks?"
                      "Ik heb u een mailtje gestuurd deze morgen, ik kon u niet bellen want ik had uwe nr niet!"
                      ikke: "ik heb mijne mail nog niet gezien, heb vandaag heel de voormiddag op de fiets gezeten, ik was al teleurgesteld dat ge niet gebeld had"

Zij dachten dus dat ik mijne fiets kwam halen

Ikke dus snel teruggeraced en geld gehaald, fiets staat nu trots bij mij in de living
                      foto's volgen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm Bekijk Berichten
                        Vanmorgen een toertocht gedaan in Wortegem-Petegem, zeker een aanrader! Veel stukken in bos en een goede organisatie
                        Vorige jaren heb ik deze ook nog gedaan en idd zeker de moeite ! Had veel goesting maar toch maar gepast, voel me nog niet direct in staat om deze tocht te rijden, morgenochtend op een gezapig tempootje nog eens de gaverbeekroute en wat strookjes onverhard in de buurt van Waregem en omstreken doen, ik probeer eerst wat baankm's op te bouwen voor een paar weekjes. Gisteren een km of 50 gedaan langs de Leie, in het terugkeren wind pal op kop , en nog geen beetje... volledig leeg

Comment

• foto1

foto2

foto 3

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• foto 4

foto 5

foto 6

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• FF kijken wat ik zo uit het hoofd weet:

- Sram X0 groep (omdat het een 3 x 9 speed is wel een Truvativ Noir (in het rood) carbon crank)
                              - Schwalbe rocket ron banden
                              - DT Swiss XPW 1600 wielen
                              - Formula 1 magnesium remmen
                              - Fox voorwork met lockout op het stuur

dat was het zo'n beetje.. Heb er nog niet mee kunnen fietsen, ik ga 'm morgen ook nog niet mee naar ravels nemen... eerst de fiets een beetje leren kennen

Comment

• Grappig dat je daar voor wat anders kwam en dat die mannen u dan attent maakten dat uwe fiets er ook was.
                                Tricky met die rode accenten. Misschien best NoTubes erop, kwestie van wat minder plat te vallen

Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                                dat was het zo'n beetje.. Heb er nog niet meer kunnen fietsen, ik ga 'm morgen ook nog niet mee naar ravels nemen... eerst de fiets een beetje leren kennen
                                dat is inderdaad een goed idee

Comment

• wel, die rode accenten vallen IRL zeer goed mee, 't is een mooie kleurrijke fiets.
                                  Dat ken ik nog niet, NoTubes...
                                  Ff googlen

Comment

• Magnifieke velo RN!
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Kunt ge die banden achteraf nog bijbestellen eigenlijk? Cube komt wel meer met banden van Schwalbe in de kleuren van het frame hé, maar je kan die nergens kopen precies.

Comment

• Niks van, meenemen morgen, kan ik hem misschien al eens bekijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                          Niks van, meenemen morgen, kan ik hem misschien al eens bekijken.
                                          Het is tempting, maar toch nog niet

Kom binnenkort hier nog maar eens een toertochtje doen, dan kunt ge 'm ook zien

Comment

Working...
                                          X