Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
    Roughneck gespot.

Amai, wat ben ik fotogeniek
    Afvallen is het devies

Comment

'k zou ook graag de 70 doen maar degene die meerijdt was bezig over de 45, morgen toch nog proberen om hem om te praten.
      Welke is het nu geworden?
      Moest je de 65 (of was het nu 70) hebben gedaan en je hebt daar een tcx of gpx file van; kan je deze dan doorsturen?

Ik was g*dv*rd*mm* mijn Edge vergeten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
        Zal het nodig gehad hebben in Stoumont, vrij zwaar parkoerke peins ik.

EDIT : zie net dat ie 2de eindigde achter Hermida (edit Absalon) . Knap
        Daarnet in de samenvatting reed iedere topper toch weer gewoon op een hardtail, ook Nys.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
          Klein nieuwtje: Sven Nys heeft een nieuwe fully MTB, sponsor colnago, maar de fiets is toch van andere origine. Check it out .....
          Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
          Daarnet in de samenvatting reed iedere topper toch weer gewoon op een hardtail, ook Nys.
          4de reed wel op een Epic, maar naar hetgeen ik heb gezien is het ook niet echt een parcours voor fully's, denk zelf dat een vaste voorvork doenbaar was.

Toch eens proberen te gaan kijken naar 1 vd volgende wedstrijden, wss die in Geraardsbergen

Comment

Tuurlijk dat! Alleen jeanetten rijden met veren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door the Saint Bekijk Berichten
              Welke is het nu geworden?
              Moest je de 65 (of was het nu 70) hebben gedaan en je hebt daar een tcx of gpx file van; kan je deze dan doorsturen?

Ik was g*dv*rd*mm* mijn Edge vergeten...
              45 is het geworden en ik heb geen Garmin.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                4de reed wel op een Epic, maar naar hetgeen ik heb gezien is het ook niet echt een parcours voor fully's, denk zelf dat een vaste voorvork doenbaar was.

Toch eens proberen te gaan kijken naar 1 vd volgende wedstrijden, wss die in Geraardsbergen
                Dan heb je toch een andere wedstrijd gezien dan ik. Alhoewel een sterke renner natuurlijk geen vering nodig heeft.

Comment

Dan heb je toch een andere wedstrijd gezien dan ik. Alhoewel een sterke renner natuurlijk geen vering nodig heeft.
                  Misschien, ik heb het helaas enkel op TV gezien dus een paar tiental meters op een koers van 2h is zeker niet echt representatief. Maar langere stroken met erg hevige schokken/drempels stroken leken mij er niet in te zitten, al is dat natuurlijk altijd voor interpretatie vatbaar.
                  Last edited by ; 15/05/2011, 22:58.

Comment

• Rappe mannen die van MTB-you

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                      Van Ronse. Ik hoop dat het niet die kerel is van wie ik een paar jaar geleden een F800 (ook met Lefty) wou overkopen. Die kerel heeft toen nogal met mijn voeten gespeeld, maar uiteindelijk was het op financieel vlak wel in zijn nadeel (hij heeft die fiets toen voor een prikje laten overnemen door de winkel waar hij een nieuwe bike kocht, terwijl ik er een stuk meer voor wou geven).

Zou wel eens kunnen, ik had een bod gedaan dat hij veel te laag vond en hij had al kopers die veel meer boden en nu opeens krijg ik een mailtje dat hij mijn bod wil aanvaarden

Comment

• Gisterenmorgen tegen rond 8u vertrokken richting Waregem om daar op de baan richting Anzegem op de “waterhoek route” te komen, dit is in principe een lus van ongeveer 50km in een aardige streek, via Anzegem, Gijzelbrechtem, Kerkhove, Ruien, Avelgem ( langs de schelde ) , moen, Zwevegem en dan terug richting Tiegem ( tiegem berg ) , Ingooigem en terug Waregem. Pittig windje die het best lastig maakte, zo nu en dan een stukje erbij gepakt die ik kende, ook langs de schelde even door blijven rijden tot in Spiere Helkijn en terug. In Moen had ik zo’n kleine 65km op de teller toen ik op het plaatselijke crosparcours een helling wilde oprijden voelde ik iets scheuren in mijn handpalm , verkrampt van de pijn toch nog verder gereden, toen ik echter in Waregem kwam was het gewoon niet meer doenbaar en heb ik de laatste 15 continu met één had gereden… thuisgekomen 91km op de teller en redelijk leeg…
                        Gisterennamiddag vormde zich een stevige harde knobbel in mijn handpalm en ik vreesde, gezien mijn verleden, al voor het ergste, deze morgen vroeg naar de kliniek en na een echo blijkt m’n peeskapselbaan van mijn ringvinger gescheurd, op zich niet zo erg maar minstens 3 a 4 weken geen krachten opzetten... Daar gaan mijn plannen voor de Herdermarathon die ik voor het eerst wilde rijden komende zaterdag … Binnen enkele weekjes ook 5 dagen naar de Eifelstreek in Duitsland, het zal wandelen worden ipv fietsen dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                          Zou wel eens kunnen, ik had een bod gedaan dat hij veel te laag vond en hij had al kopers die veel meer boden en nu opeens krijg ik een mailtje dat hij mijn bod wil aanvaarden
                          Zoekertje is al lang verwijderd. Hoeveel heb je geboden trouwens?

Comment

Rappe mannen die van MTB-you

Dat ding heeft zelfs satelliet-TV.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                              Zoekertje is al lang verwijderd. Hoeveel heb je geboden trouwens?

1250 euro

Comment

1250 euro
                                Dan ga je 'm halen, of wat?

Comment

Dan ga je 'm halen, of wat?

Ik heb een mailtje gestuurd om eens te komen kijken, dus wie weet . Dan kom ik u jaloers maken

Comment

Ik heb een mailtje gestuurd om eens te komen kijken, dus wie weet . Dan kom ik u jaloers maken
                                    Ik bied 1.300 euro!

Comment

Ik bied 1.300 euro!

Bakkes

Comment

• Koek oep aa...
                                        Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                                        Bakkes

Comment

• moeder

Comment

Working...
                                          X