omdat in holland de fietsinfrastructuur op een hoger peil staat, steken er veel 'sportief' fietsende landgenoten de grens over
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
nederland is agressieve vlaamse wielertoeristen beu
Collapse
X
-
Overal zitten rotte appels op deze wereld, daarjuist nog met auto rond gereden en ge ziet mensen echt dingen doen van 'wtf?'. Zonde dat het imago van Vlaanderen en de wielerfan die zich wel aan de regels houdt nogmaals besmeurd wordt. Ik ben dan ook zeker voor het strenger optreden, maar die snelheidsbeperking is larie en apekool om het op z'n 'hollands' te zeggen. Verder is de mentaliteit in alle sporttaken serieus onder het vriespunt. Of dat omkeerbaar is? Ik heb er zwaar mijn twijfels bij omdat ook de gewone mentaliteit van de mens serieus ziek aan het worden is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHé, nieuwe bezoekers in het 'fietsgedeelte' van AW.
Welkom!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik zag je posten en dacht : tis de moment
Enfin, ik kan daar maar één ding op zeggen. Zoals Sjoerie ook al zegt, overal zitten rotte appels tussen. Zowel tussen de wielertoeristen, de wandelaars, de motards, de automobilisten,.... Zelfs tussen fietsers onderling is er wrevel (MTB'er vs. cyclo-crosser vs. wielertoerist). Triestig allemaal. Onverdraagzaamheid zit er voor héél veel tussen. Een weerspiegeling van de maatschappij zeker?
Enfin, als onze Vlamingen zich na hun 'koers in Holland' neervlijen op een Hollands terras waar ze zich rijkelijk tegoed doen aan alcohol, dan zul je die kaaskoppen niet horen zagen hoor.Last edited by Jakkel; 18/11/2009, 19:37.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenEen max van 20km/h vind ik wel positief, dan kan ik iedereen volgen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenOveral zitten rotte appels op deze wereld, daarjuist nog met auto rond gereden en ge ziet mensen echt dingen doen van 'wtf?'. Zonde dat het imago van Vlaanderen en de wielerfan die zich wel aan de regels houdt nogmaals besmeurd wordt. Ik ben dan ook zeker voor het strenger optreden, maar die snelheidsbeperking is larie en apekool om het op z'n 'hollands' te zeggen. Verder is de mentaliteit in alle sporttaken serieus onder het vriespunt. Of dat omkeerbaar is? Ik heb er zwaar mijn twijfels bij omdat ook de gewone mentaliteit van de mens serieus ziek aan het worden is.
Wel grappig dat uitgerekend Nederlanders vinden dat Belgen agressief zouden zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichtendie hollanders verdienen dat
ze hebben hier in de buurt ook de motorcross waar stefan Everts opgegroeit is gesloten door de nederlanders ...
Comment
Comment