Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Da's te zien hé. Hier zijn ook geen bergen.
Ik zou eerlijk gezegd voor 750 euro wel tweedehands gaan shoppen.
Ik zou me ook een mtb van vb. 1500 kunnen kopen maar vind dit te gek voor datgene waarvoor ik 'm zal gebruiken.
En ik ben geen voorstander om zulke zaken 2dehands te kopen tenzij ik zou weten van wie hij is en steeds goed onderhouden werd. Zoniet, dan kies ik liever voor een nieuw exemplaar zodat ik vanaf de eerste moment weet wat er wel of niet is mee gebeurd.
Ieder z'n ding, maar ik volg je wel als je zegt dat dat volstaat.
Nu ja, als ik één derde van de nieuwprijs moet betalen voor iets dat er nieuw uitziet twijfel ik niet lang.
Ieder z'n ding, maar ik volg je wel als je zegt dat dat volstaat.
Nu ja, als ik één derde van de nieuwprijs moet betalen voor iets dat er nieuw uitziet twijfel ik niet lang.
Heb je misschien zo een exemplaartje voor mij?
En dan moet je nog het geluk hebben dat het de juiste maat is. De zoektocht zou hierdoor ook nog langer kunnen duren.
Btw, heb zopas op een 2dehandssite toevallig een Cube Reaction zien staan, vlak in mijn buurt én de juiste maat, maar het spreekt me echt niet aan.
Maar zoals je zegt, ieder z'n ding.
Bij mij kriebelt het de laatste tijd ook weer serieus om me eentje aan te schaffen.
Een middelmatig modelleke is voor mij voldoende. Ben niet van plan om er halsbrekende toeren mee uit te halen.
Dus een degelijke fiets met een toch degelijke versnellingsgroep en na heel wat zoeken en praten met andere kenners zal ik waarschijnlijk voor deze gaan:
Bij mij kriebelt het de laatste tijd ook weer serieus om me eentje aan te schaffen.
Een middelmatig modelleke is voor mij voldoende. Ben niet van plan om er halsbrekende toeren mee uit te halen.
Dus een degelijke fiets met een toch degelijke versnellingsgroep en na heel wat zoeken en praten met andere kenners zal ik waarschijnlijk voor deze gaan:
Comment