Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste MTB

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
    Foei! Da zo maar tegen de auto parkeren.
    Staat enkel met de trapper tegen de band. Optisch bedrog.
    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
      Staat enkel met de trapper tegen de band. Optisch bedrog.
      Daarom mijn bij mijn vorige post.

Comment

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door the Saint Bekijk Berichten
          749 euro, goede prijs-kwaliteit
          Shit, is echt niet veel geld... Jammer want het is tempting geworden

Ik was ook direct verloren wanneer ik deze zag. Kleur en datgene wat ik zocht qua spec's.
          Echt hé, wit en rood Die 2010 modellen van Cube zijn prachtig qua livery.

Is dat geen domme koop om een MTB te kopen als je hier in de omtrek niet direct bergen/heuvels/modder etc. hebt?

Comment

Da's te zien hé. Hier zijn ook geen bergen.
            Ik zou eerlijk gezegd voor 750 euro wel tweedehands gaan shoppen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
              Da's te zien hé. Hier zijn ook geen bergen.
              Ik zou eerlijk gezegd voor 750 euro wel tweedehands gaan shoppen.
              Ik zou me ook een mtb van vb. 1500 kunnen kopen maar vind dit te gek voor datgene waarvoor ik 'm zal gebruiken.
              En ik ben geen voorstander om zulke zaken 2dehands te kopen tenzij ik zou weten van wie hij is en steeds goed onderhouden werd. Zoniet, dan kies ik liever voor een nieuw exemplaar zodat ik vanaf de eerste moment weet wat er wel of niet is mee gebeurd.

Comment

Ieder z'n ding, maar ik volg je wel als je zegt dat dat volstaat.
                Nu ja, als ik één derde van de nieuwprijs moet betalen voor iets dat er nieuw uitziet twijfel ik niet lang.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                  Ieder z'n ding, maar ik volg je wel als je zegt dat dat volstaat.
                  Nu ja, als ik één derde van de nieuwprijs moet betalen voor iets dat er nieuw uitziet twijfel ik niet lang.
                  Heb je misschien zo een exemplaartje voor mij?

En dan moet je nog het geluk hebben dat het de juiste maat is. De zoektocht zou hierdoor ook nog langer kunnen duren.

Btw, heb zopas op een 2dehandssite toevallig een Cube Reaction zien staan, vlak in mijn buurt én de juiste maat, maar het spreekt me echt niet aan.
                  Maar zoals je zegt, ieder z'n ding.
                  Last edited by ; 14/01/2010, 21:52.

Comment

Bij mij kriebelt het de laatste tijd ook weer serieus om me eentje aan te schaffen.
                    Een middelmatig modelleke is voor mij voldoende. Ben niet van plan om er halsbrekende toeren mee uit te halen.
                    Dus een degelijke fiets met een toch degelijke versnellingsgroep en na heel wat zoeken en praten met andere kenners zal ik waarschijnlijk voor deze gaan:

Deze is heel knap!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                      Deze is heel knap!
                      Vind ik ook.

Comment

Bij mij kriebelt het de laatste tijd ook weer serieus om me eentje aan te schaffen.
                        Een middelmatig modelleke is voor mij voldoende. Ben niet van plan om er halsbrekende toeren mee uit te halen.
                        Dus een degelijke fiets met een toch degelijke versnellingsgroep en na heel wat zoeken en praten met andere kenners zal ik waarschijnlijk voor deze gaan:

Hij is besteld.

Comment

Hij is besteld.
                          Goede keuze, gewoon goede onderdelen en... een super kleurtje!

Comment

Goede keuze, gewoon goede onderdelen en... een super kleurtje!
                            Een super kleurtje om te onderhouden.
                            Maar no worries.

Comment

Maar no worries.
                              Ne zwarte ziet er rapper vuil uit hoor. Ik heb ook een grotendeels witte MTB. Valt goed mee qua onderhoud hoor.

Comment

Ne zwarte ziet er rapper vuil uit hoor. Ik heb ook een grotendeels witte MTB. Valt goed mee qua onderhoud hoor.
                                Dit vehikel gaat net zo goed onderhouden worden als mijn cabje.

Comment

Hij is besteld.
                                  proficiat met je aankoop!
                                  Mag ik vragen waar je deze hebt gekocht?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door the Saint Bekijk Berichten
                                    proficiat met je aankoop!
                                    Mag ik vragen waar je deze hebt gekocht?
                                    Thx!

Cube is blijkbaar in weinig winkels te vinden maar ik heb 'm op aanraden bij Bike Shop in Diest gekocht.

Comment

Hij is besteld.
                                      Congratz!
                                      Goeie keuze.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Maar no worries.
                                        Beter glanzend wit dan matzwart hoor! No doubt about that.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                          Congratz!
                                          Goeie keuze.
                                          Thx!

Comment

Working...
                                          X