Oorspronkelijk geplaatst door W3N
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1ste MTB
Collapse
X
-
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenStaat enkel met de trapper tegen de band. Optisch bedrog.
Comment
-
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door the Saint Bekijk Berichten749 euro, goede prijs-kwaliteit
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenIk was ook direct verloren wanneer ik deze zag. Kleur en datgene wat ik zocht qua spec's.
Is dat geen domme koop om een MTB te kopen als je hier in de omtrek niet direct bergen/heuvels/modder etc. hebt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenDa's te zien hé. Hier zijn ook geen bergen.
Ik zou eerlijk gezegd voor 750 euro wel tweedehands gaan shoppen.
En ik ben geen voorstander om zulke zaken 2dehands te kopen tenzij ik zou weten van wie hij is en steeds goed onderhouden werd. Zoniet, dan kies ik liever voor een nieuw exemplaar zodat ik vanaf de eerste moment weet wat er wel of niet is mee gebeurd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenIeder z'n ding, maar ik volg je wel als je zegt dat dat volstaat.
Nu ja, als ik één derde van de nieuwprijs moet betalen voor iets dat er nieuw uitziet twijfel ik niet lang.
En dan moet je nog het geluk hebben dat het de juiste maat is. De zoektocht zou hierdoor ook nog langer kunnen duren.
Btw, heb zopas op een 2dehandssite toevallig een Cube Reaction zien staan, vlak in mijn buurt én de juiste maat, maar het spreekt me echt niet aan.
Maar zoals je zegt, ieder z'n ding.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenBij mij kriebelt het de laatste tijd ook weer serieus om me eentje aan te schaffen.
Een middelmatig modelleke is voor mij voldoende. Ben niet van plan om er halsbrekende toeren mee uit te halen.
Dus een degelijke fiets met een toch degelijke versnellingsgroep en na heel wat zoeken en praten met andere kenners zal ik waarschijnlijk voor deze gaan:
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenBij mij kriebelt het de laatste tijd ook weer serieus om me eentje aan te schaffen.
Een middelmatig modelleke is voor mij voldoende. Ben niet van plan om er halsbrekende toeren mee uit te halen.
Dus een degelijke fiets met een toch degelijke versnellingsgroep en na heel wat zoeken en praten met andere kenners zal ik waarschijnlijk voor deze gaan:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenHij is besteld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenGoede keuze, gewoon goede onderdelen en... een super kleurtje!
Maar no worries.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenEen super kleurtje om te onderhouden.
Maar no worries.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenNe zwarte ziet er rapper vuil uit hoor. Ik heb ook een grotendeels witte MTB. Valt goed mee qua onderhoud hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenHij is besteld.
Mag ik vragen waar je deze hebt gekocht?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door the Saint Bekijk Berichtenproficiat met je aankoop!
Mag ik vragen waar je deze hebt gekocht?
Cube is blijkbaar in weinig winkels te vinden maar ik heb 'm op aanraden bij Bike Shop in Diest gekocht.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenEen super kleurtje om te onderhouden.
Maar no worries.
Comment
-
Comment