Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste MTB

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
    Iemand die weet of zo'n staander hier makkelijk te vinden is?

Klik
    Heb er nog zo één vast gehad in de AS Adventure, maar zal wel te vinden zijn in de meeste fietswinkels.
    Of in de Décathlon.

Comment

Beta, hebt gij mijne foto al gezien?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
        Heb er nog zo één vast gehad in de AS Adventure, maar zal wel te vinden zijn in de meeste fietswinkels.
        Of in de Décathlon.
        Thx! Ben er gisteren vergeten naar te vragen.

Comment

Beta, hebt gij mijne foto al gezien?
          Ik veronderstel dat je een foto van jezelf bedoelt?
          In dat geval: erger nog, ik heb u al ontmoet.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
            Maak jezelf geen blazen wijs, man.
            Trouwens, het ging toch weer ontaarden in een zinloze discussie. Jij zou blijven beweren dat jij wel schakelt bij maximale belasting en ik zou blijven zeggen dat dat belastend is voor het materiaal. En aangezien ik niet weet hoe jij fietst, zou ik u niet kunnen tegenspreken en jij zou mij evenmin kunnen tegenspreken.
            Qua emotionele intelligentie ben ik mss al geen hoogvlieger, maar jij slaat toch werkelijk alles.

BTW, "friekske"????
            Wel grappig dat je de situatie weer omkeert in die zin dat JOU zou proberen tegenspreken terwijl dat zinloos is.
            En het beste van al: je bent ongelofelijk voorspelbaar.

Comment

Ik veronderstel dat je een foto van jezelf bedoelt?
              In dat geval: erger nog, ik heb u al ontmoet.
              "Erger nog"???? Bedankt.
              Ik zou ni weten wanneer of waar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                Als ik zo zou reageren, zou jij zeggen dat ik niets meer in te brengen tegen jouw beweringen.
                Héél vermakelijk, mijn beste.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

"Erger nog"???? Bedankt.
                  Ik zou ni weten wanneer of waar.
                  Die "stek" had je kunnen zien aankomen, toch?
                  Ik was er ook bij op de meeting in Borsbeek. Dat was wel de enige keer dat ik jou gezien heb, geloof ik.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Als ik zo zou reageren, zou jij zeggen dat ik niets meer in te brengen tegen jouw beweringen.
                    Héél vermakelijk, mijn beste.
                    Zielige jongen toch...

Comment

Die "stek" had je kunnen zien aankomen, toch?
                      Ik was er ook bij op de meeting in Borsbeek. Dat was wel de enige keer dat ik jou gezien heb, geloof ik.
                      Oei, da's al lang geleden.
                      En wist zelfs niet dat jij daar ook was. Maar soit, terug on-topic.

Comment

Oei, da's al lang geleden.
                        En wist zelfs niet dat jij daar ook was. Maar soit, terug on-topic.
                        Is zeker al lang geleden.
                        Op meetings ben ik niet echt een opvallende figuur hoor.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door W3N
                          @ Beta & Jakkel: stop er AUB mee.
                          Meer on topic kan nochtans niet.

Comment

Gisteren mijn ijzeren ros gaan afhalen.

Ik had een mtb tochtje voor ogen, maar ziekte beslist hier misschien anders over odat ik t waarschijnlijk beperk tot het afstellen van m'n SPD's

Comment

Heb zojuist een eerste ritje gemaakt met de mijne. Dit was zo afgesproken met de fietsenwinkel zodat we weten of er hier of daar nog iets aangepast moet/kan worden.
                              Ik vermoed dat ik de stuurpen ga laten vervangen in een iets korter exemplaar en liefst ook één dat in hoogte verstelbaar is want tijdens de rit begon mijn rug al vrij vlug op te spelen.

Voor de rest een goed machientje.

Comment

Ah, knap machien hoor

Die pen lijkt me al behoorlijk 'hoog' en klein te zijn? Ben absoluut geen kenner maar normaal is stuur-zadel ongeveer gelijk en nu zit je zadel zelf nog iets lager. Anyway, elke mens is anders en rugpijn is niet de bedoeling.

Zelf voor eerst in maand ook eens opnieuw heel kort ritje gedaan, gewoon om te wennen aan de klikpedalen en terug wat vertrouwen op te doen. Valt wel mee, t'is een kwestie van 20j los fietsen en nu trachten te onthouden dat je vast zit. T'zal zijn tijd vragen om het volledig gewoon te worden maarja...

Comment

Congratz!
                                  Opletten met het hoger monteren van je stuur (als je dat zinnens was, bedoel ik), want op die manier draag je niet alleen meer van je gewicht met je onderrug, maar krijg je er ook meer schokken mee te verwerken. Staat je stuur iets lager, dan leun je met meer gewicht op je armen en krijg achteraan je minder harde schokken te verwerken.
                                  Nu moet ik ook wle zeggen dat vrouwen sowieso niet de diepe houding kunnen aannemen die mannen dikwijls hebben op de fiets: dus het stuur ongeveer 10 cm lager dan het zadel.
                                  Informeer je dus liever eerst over welke houding goed is.

Edit:
                                  Heb je eigenlijk last van je ruggengraat of eerder van de spieren onderaan in je rug? Als het dat laatste is, wordt het natuurlijk snel beter eens je het fietsen gewoon bent.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Heb zojuist een eerste ritje gemaakt met de mijne. Dit was zo afgesproken met de fietsenwinkel zodat we weten of er hier of daar nog iets aangepast moet/kan worden.
                                    Ik vermoed dat ik de stuurpen ga laten vervangen in een iets korter exemplaar en liefst ook één dat in hoogte verstelbaar is want tijdens de rit begon mijn rug al vrij vlug op te spelen.

Voor de rest een goed machientje.

Wat je ook kan doen is een riser stuur monteren. Dan kom je ook al iets rechter te zitten.
                                    Vrij goedkope en gemakkelijke oplossing.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                                      Ah, knap machien hoor

Die pen lijkt me al behoorlijk 'hoog' en klein te zijn? Ben absoluut geen kenner maar normaal is stuur-zadel ongeveer gelijk en nu zit je zadel zelf nog iets lager. Anyway, elke mens is anders en rugpijn is niet de bedoeling.
                                      Thx!

Heb op het moment dat ik 'm besteld heb, ff op een 16" gezeten met een kortere stuurpen en dat leek me beter. Ok, dan kan het best nog tegenvallen tijdens het rijden maar had precies al meteen een beter gevoel op deze mtb. Wanneer ik eergisteren op mijne ging zitten voelde ik meteen dat anders was.

Congratz!

Heb je eigenlijk last van je ruggengraat of eerder van de spieren onderaan in je rug? Als het dat laatste is, wordt het natuurlijk snel beter eens je het fietsen gewoon bent.
                                      Thx!

Ben met een slechte rug geboren. Scoliose, een wervel te weinig, rechts been 7mm korter, een vergroeiing op onderste wervel en een misvormd staartbeen.
                                      Mettertijd is mijn rug nog een grotere ramp geworden: tussen veel wervels is er nog amper kraakbeen aanwezig.

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                      Wat je ook kan doen is een riser stuur monteren. Dan kom je ook al iets rechter te zitten.
                                      Vrij goedkope en gemakkelijke oplossing.
                                      Ik heb sowieso het gevoel dat de stuurpen iets korter zou mogen zijn, kan enkel veranderen naar zo'n stuur dan voldoende zijn?

Comment

Ik heb sowieso het gevoel dat de stuurpen iets korter zou mogen zijn, kan enkel veranderen naar zo'n stuur dan voldoende zijn?
                                        Dat zul je moeten proberen hé. Het helpt alleszins wel.

Comment

Ik zou me eens laten uitmeten in uw geval, dan.
                                          Met een MTB zonder achtervering het veld in duiken is sowieso al niet erg goed. Heb het ook al gemerkt, want ik heb al anderhalve maand tot twee maand last van mijn onderrug en het gaat niet over.
                                          Ben nu wel zinnens om er eens mee naar iemand te gaan met diploma's kinesietherapie en osteopatie. Met mijn knie heeft die kerel mij ook goed geholpen, vandaar.

Edit.
                                          Last edited by Beta; 23/01/2010, 20:01.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X