Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen: wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
    Met al die negatieve berichtgeving gaan de sponsors in sneltempo afhaken.
    zolang het publiek en de media blijven komen zullen de sponsors niet afhaken. Het zegt veel over de talrijke wielersupporters die de sport tegen beter weten in blijven steunen: ze dekken alles met de mantel der liefde toe en sluiten hun ogen voor het bedrog.

Comment

• Of ze willen gewoon mooie sport zien. Denk jij misschien dat het er in andere sporten anders aan toe gaat? Dat is gewoon de aard van het beestje, elk voordeel benutten.

Comment

• Dit filmpje is even erg of de beschuldigingen van Landis, natuurlijk gaat het hier om een journalistiek onderzoek en geen rechtstreekse aanval, maar stel je voor dat het waar is.

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

edit: 't Is hetzelfde filmpje dat GTX op de vorige pagina postte. Sorry daarvoor.
        Last edited by ; 01/06/2010, 12:45.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
          Of ze willen gewoon mooie sport zien. Denk jij misschien dat het er in andere sporten anders aan toe gaat? Dat is gewoon de aard van het beestje, elk voordeel benutten.
          Het blijft een mooie sport, en het wordt populairder en populairder met de jaren. Zie maar naar de mondialisering van het wegwielrennen de laatste jaren. Het lijkt zelfs wel dat met de massa's dopingschandalen van de twee laatste decennia de sport nog aan populariteit wint. En ook deze 'mechanische doping' gaat daar niks aan veranderen.
          Terloops gezegd, er wordt hardop gefluisterd dat de eerste experimenten met deze 'framemotortjes' zich in het mountainbikewereldje zouden gesitueerd hebben.

Comment

• Die motoren zijn ook terug te vinden in MTB's voor wielertoeristen dacht ik, om een helling op te kunnen. Ik vraag me hoe het gaat aflopen, nuja met (als hij er ooit eentje heeft gehad, tot op heden niet bewezen) of zonder motortje, Cancellara is 1 v/d grootste talenten dat er is.

Comment

• Ik voel dat ik binnenkort chrono's ga winnen

Cancellara krijgt van mij het voordeel van de twijfel. Het is een super-renner en wat ik ook denk, als er daar 1 mee begint, zouden er ook al vele anderen mee bezig zijn.

Comment

• Kunnen ze die fietsen daar niet op controleren voor vertrek?
                Er moet toch een waterdichte controle bestaan...

Comment

• Ze kunnen dat zeker maar tot nog toe werd dat niet gedaan. Zal wel wat werk vragen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                    Ze kunnen dat zeker maar tot nog toe werd dat niet gedaan. Zal wel wat werk vragen.
                    Controleren voor de start, en onderweg krijgen ze een andere fiets...waar sta je dan nog....
                    Het heeft geen waarde meer..al dat bedrog.
                    Tussen de wielertoeristen zal het binnenkort ook wel opduiken.
                    En zo blij dat ze dan zijn als ze eerst bovenop het bergje aankomen, terwijl ze enkel zichzelf bedriegen...zielig.

Comment

• Wat dit toch vreselijke verhaal voor mij geloofwaardig maakt is het feit dat hij op de Muur zogezegd schakelt maar dat er op dat moment helemaal geen verschil in trapfrequentie ontstaat, anders gezegd : hij schakelde niet naar een zwaardere of lichtere versnelling. Wat deed hij daar dan met zijn hand ??

Ook het uiterlijk fysieke gemak waarmee hij Boonen werkelijk ter plaatse laat, is niet echt van deze wereld.

Jammer als het zo is, want ik geloof ten stelligste dat Cancellara ook zonder extra moteurke kon winnen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                        Wat dit toch vreselijke verhaal voor mij geloofwaardig maakt is het feit dat hij op de Muur zogezegd schakelt maar dat er op dat moment helemaal geen verschil in trapfrequentie ontstaat, anders gezegd : hij schakelde niet naar een zwaardere of lichtere versnelling. Wat deed hij daar dan met zijn hand ??

Ook het uiterlijk fysieke gemak waarmee hij Boonen werkelijk ter plaatse laat, is niet echt van deze wereld.

Jammer als het zo is, want ik geloof ten stelligste dat Cancellara ook zonder extra moteurke kon winnen...
                        ik zou het spijtig vinden moest het waar zijn, vond het straf wat hij die 2 weekends liet zien

Comment

• Na eens de beelden goed te bekijken, merk ik op dat hij in Parijs-Roubaix toch duidelijk schakelt... In de vertraagde weergave ziet ge hem zijn shifter bewegen... En in de Ronde zie ik op het eerste zicht niets speciaals, ik denk dat hij eerst overweegt te gaan schakelen, dat Boonen dan 'opzij' gaat, een te grote versnelling draait en Cancellara dan versnelt...
                          Dat hij vanuit zitpositie versnelt vind ik niet zo onlogisch... als tijdritbeul komt veel kracht uit zijn lenden, en rechtstaand de muur opfietsen is geen evidentie...
                          Tijd zal het wellicht uitwijzen, maar ik geloof er alleszinds niet van.

Comment

Controleren voor de start, en onderweg krijgen ze een andere fiets...waar sta je dan nog....
                            Het heeft geen waarde meer..al dat bedrog.
                            En zo blij dat ze dan zijn als ze eerst bovenop het bergje aankomen, terwijl ze enkel zichzelf bedriegen...zielig.

Comment

• Voor wielertoeristen zie ik dat nog wel zitten, dat is geen wedstrijd en als je daarmee langer kunt blijven fietsen, waarom niet. Er zijn trouwens al verschillende jaren motoren op de markt die je kan laten inbouwen. Ze maken wel wat lawaai.

Comment

• Er is al geopperd dat ze dat motortje kunnen herbouwen zodat het geen lawaai meer zou maken of dat het lawaai overstemd zou worden door de supporters zoals op de muur. Daar hoor je waarschijnlijk nog geen V12 zonder knalpot draaien met al die idioten die daar staan te schreeuwen.

Er zou zeker een waterdicht systeem kunnen komen om dit systeem te onderscheppen maar bij de UCI lopen ze gewoon altijd achter de feiten aan. De wielrennertjes en hun helpers zijn gewoon veel te doortrapt.

Comment

Zit wel iets in. Nu, zo lang ze er voor uit komen, is er geen probleem.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Zonet in de livestream van de tour de Suisse

Frank Schleck mit einem Angriff einen Kilometer vor Schluss. Der Belgier macht einen tollen Eindruck. Kann er sich den Etappensieg sichern?

Comment

• Een minuutje later, aangepast en belangrijker, hij heeft het gehaald.

Proficiat Frank Schleck!

Comment

• Rare beweging van Uran, zou er wat glads op de weg gelegen hebben ?

Comment

• HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Ondertussen is hij al in een kunstmatige coma gebracht, hoorde ik op Exqi.

Comment

Working...
                                          X