Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wielerseizoen: wie wint wat?
Collapse
X
-
Dit filmpje is even erg of de beschuldigingen van Landis, natuurlijk gaat het hier om een journalistiek onderzoek en geen rechtstreekse aanval, maar stel je voor dat het waar is.
+ YouTube Video
edit: 't Is hetzelfde filmpje dat GTX op de vorige pagina postte. Sorry daarvoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenOf ze willen gewoon mooie sport zien. Denk jij misschien dat het er in andere sporten anders aan toe gaat? Dat is gewoon de aard van het beestje, elk voordeel benutten.
Terloops gezegd, er wordt hardop gefluisterd dat de eerste experimenten met deze 'framemotortjes' zich in het mountainbikewereldje zouden gesitueerd hebben.
Comment
-
Die motoren zijn ook terug te vinden in MTB's voor wielertoeristen dacht ik, om een helling op te kunnen.Ik vraag me hoe het gaat aflopen, nuja met (als hij er ooit eentje heeft gehad, tot op heden niet bewezen) of zonder motortje, Cancellara is 1 v/d grootste talenten dat er is.
Comment
-
Ik voel dat ik binnenkort chrono's ga winnen
Cancellara krijgt van mij het voordeel van de twijfel. Het is een super-renner en wat ik ook denk, als er daar 1 mee begint, zouden er ook al vele anderen mee bezig zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenZe kunnen dat zeker maar tot nog toe werd dat niet gedaan. Zal wel wat werk vragen.
Het heeft geen waarde meer..al dat bedrog.
Tussen de wielertoeristen zal het binnenkort ook wel opduiken.
En zo blij dat ze dan zijn als ze eerst bovenop het bergje aankomen, terwijl ze enkel zichzelf bedriegen...zielig.
Comment
-
Wat dit toch vreselijke verhaal voor mij geloofwaardig maakt is het feit dat hij op de Muur zogezegd schakelt maar dat er op dat moment helemaal geen verschil in trapfrequentie ontstaat, anders gezegd : hij schakelde niet naar een zwaardere of lichtere versnelling. Wat deed hij daar dan met zijn hand ??
Ook het uiterlijk fysieke gemak waarmee hij Boonen werkelijk ter plaatse laat, is niet echt van deze wereld.
Jammer als het zo is, want ik geloof ten stelligste dat Cancellara ook zonder extra moteurke kon winnen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenWat dit toch vreselijke verhaal voor mij geloofwaardig maakt is het feit dat hij op de Muur zogezegd schakelt maar dat er op dat moment helemaal geen verschil in trapfrequentie ontstaat, anders gezegd : hij schakelde niet naar een zwaardere of lichtere versnelling. Wat deed hij daar dan met zijn hand ??
Ook het uiterlijk fysieke gemak waarmee hij Boonen werkelijk ter plaatse laat, is niet echt van deze wereld.
Jammer als het zo is, want ik geloof ten stelligste dat Cancellara ook zonder extra moteurke kon winnen...
Comment
-
Na eens de beelden goed te bekijken, merk ik op dat hij in Parijs-Roubaix toch duidelijk schakelt... In de vertraagde weergave ziet ge hem zijn shifter bewegen... En in de Ronde zie ik op het eerste zicht niets speciaals, ik denk dat hij eerst overweegt te gaan schakelen, dat Boonen dan 'opzij' gaat, een te grote versnelling draait en Cancellara dan versnelt...
Dat hij vanuit zitpositie versnelt vind ik niet zo onlogisch... als tijdritbeul komt veel kracht uit zijn lenden, en rechtstaand de muur opfietsen is geen evidentie...
Tijd zal het wellicht uitwijzen, maar ik geloof er alleszinds niet van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenControleren voor de start, en onderweg krijgen ze een andere fiets...waar sta je dan nog....
Het heeft geen waarde meer..al dat bedrog.
Tussen de wielertoeristen zal het binnenkort ook wel opduiken.
En zo blij dat ze dan zijn als ze eerst bovenop het bergje aankomen, terwijl ze enkel zichzelf bedriegen...zielig.
Comment
-
Er is al geopperd dat ze dat motortje kunnen herbouwen zodat het geen lawaai meer zou maken of dat het lawaai overstemd zou worden door de supporters zoals op de muur. Daar hoor je waarschijnlijk nog geen V12 zonder knalpot draaien met al die idioten die daar staan te schreeuwen.
Er zou zeker een waterdicht systeem kunnen komen om dit systeem te onderscheppen maar bij de UCI lopen ze gewoon altijd achter de feiten aan. De wielrennertjes en hun helpers zijn gewoon veel te doortrapt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenTussen de wielertoeristen zal het binnenkort ook wel opduiken.
Comment
Comment