Ik verwacht dat Cancellara wint op Paasdag. Echt prachtig om te zien hoe hij rijdt, zoals de samenvatting van Tirreno liet zien. Daar gaan we nog veel van zien. Hij wilt ooit den Tour winnen dusja...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wielerseizoen: wie wint wat?
Collapse
X
-
Als je goed gekeken hebt, zie je dat Boonen moest harken omdat Flecha net op het moment van de demarrage achter cancellara zat, flecha ook de "piepstdode" was en er daarenboven juist die vervelende bocht was...
Boonen was ook beresterk. Dood was iedereen, zoals het betaamt in elke klassieker.
Spartacus heeft dus perfect tactisch gereden en chapeau, uiteraard. Cancellara is een van die helden die het wielrennen groots houden.
Maar Boonen is de ereheld. De kerel heeft een aanvalswoede gekregen. Altijd valt die aan. Soms te veel de laatste tijd. Maar dat maakt alles zo lekker.
Supporters houden van aanvallers. Boonen is niet meer de opportunist die meeglipt en altijd maar wint in de spurt.
Dus: Boonen mag de Ronde nog eens winnen. Zijn aanvallende stijl mag eens beloond worden. Cancellara mag Roubaix nog eens hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk BerichtenAls je goed gekeken hebt, zie je dat Boonen moest harken omdat Flecha net op het moment van de demarrage achter cancellara zat, flecha ook de "piepstdode" was en er daarenboven juist die vervelende bocht was...
Boonen was ook beresterk. Dood was iedereen, zoals het betaamt in elke klassieker.
Spartacus heeft dus perfect tactisch gereden en chapeau, uiteraard. Cancellara is een van die helden die het wielrennen groots houden.
Maar Boonen is de ereheld. De kerel heeft een aanvalswoede gekregen. Altijd valt die aan. Soms te veel de laatste tijd. Maar dat maakt alles zo lekker.
Supporters houden van aanvallers. Boonen is niet meer de opportunist die meeglipt en altijd maar wint in de spurt.
Dus: Boonen mag de Ronde nog eens winnen. Zijn aanvallende stijl mag eens beloond worden. Cancellara mag Roubaix nog eens hebben.
Dat Boonen veel aanvalt is wel mooi om te zien maar erg slim is het niet! Al de krachten die hij daar mee verspeelt ..
rvv: Boonen
prb: Cancellara ( ik zie hem op een van die kasseistroken der ne lap op geven)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk Berichtenidd die laatste bocht lag daar maar ongelukkig!
Dat Boonen veel aanvalt is wel mooi om te zien maar erg slim is het niet! Al de krachten die hij daar mee verspeelt ..
rvv: Boonen
prb: Cancellara ( ik zie hem op een van die kasseistroken der ne lap op geven)
Ik weet het niet ...
Zo een aanval op een kasseihelling doet ook pijn bij de anderen hoor...
Misschien toch zijn sterkste wapen dit seizoen. Wetende dat 'em zich gaat bezighouden met tijdrijden (waar hij duidelijk de mindere is van cancellara)... glipt hij ooit wel nog eens weg op 30 km van de streep.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk BerichtenOm Boonen te vergelijken met Cancellara op het tijdrijden is niet zo eerlijk
De manier waarop Cancellara hardrijdt zo doen het er echt geen 2 in het huidig peleton daar ben ik zeker van
Boonen lijkt wat op een "kassei"bettini. Aanvallen, temporiseren, aanvallen, temporiseren, ... Al had Bettini wel nog een astronomische sluwheid even groot als cancellara zijn tijdrit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenEerlijk, het zou me niets verwonderen dat Cancellara rvv en prb zou winnen. Al is mijn favoriet voor prb Boonen. Rvv Cancellara.
Vergeet niet dat Devolder ook echt koos/kiest voor de Ronde om dan Roubaix aan Boonen te laten. Dit jaar niet vermoed ik ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk BerichtenKreeg vandaag belleke van mijn schoonbroer...Die is met gelijkgezinde amateurs gaan trainen in Mallorca...
VIP ticket KBC loge Oude Kwaremont nu zondag!!!
Mijn pronostiek is 1. Cancellara, 2. Boonen, 3. Pozzato.
Comment
-
Ben met de fiets voorbij gereden aan de verzamelplaats (bussen) voor de VIPS. Dat slaat gewoon alles, onbeschoft en arrogant.Baan versperren en niet uit de weg willen gaan, dingen roepen, schijtzat over straat lopen etc
Zielig krijgt een nieuwe betekenis. Jammer voor de mensen die wel manieren hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenBen met de fiets voorbij gereden aan de verzamelplaats (bussen) voor de VIPS. Dat slaat gewoon alles, onbeschoft en arrogant.Baan versperren en niet uit de weg willen gaan, dingen roepen, schijtzat over straat lopen etc
Zielig krijgt een nieuwe betekenis. Jammer voor de mensen die wel manieren hebben.
Denk maar aan Roubaix vorig jaar, waarbij Pozzato vanalles en nog wat (vooral bier) over zich gekieperd kreeg van "wielergekke Vlamingen"...niet leuk, maar daarom ga ik niet met minder zin gaan kijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenBen met de fiets voorbij gereden aan de verzamelplaats (bussen) voor de VIPS. Dat slaat gewoon alles, onbeschoft en arrogant.Baan versperren en niet uit de weg willen gaan, dingen roepen, schijtzat over straat lopen etc
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk BerichtenVan't weekend dan. E3 of Gent-Wevelgem? Soms is't wel zeer erg. In PR vorig jaar heb ik ook enkele zeer beschamende taferelen gezien... Ik kan het begrijpen dat ze geen Vlaamse kermis meer willen langs het parcours.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenDe zaterdag, E3 dus. Het zijn altijd sommigen die het voor de grote meerderheid verpesten, jammer!
Weet je wat echt erg is? Veldrijden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk BerichtenWanneer is het de Ronde van Vlaanderen?
Paaszondag.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk BerichtenDie dag dus dat ik in de KBC loge zit en er een peleton passeert.
Paaszondag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk BerichtenWrijf het er bij iedereen nog is in
Comment
Comment