Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen: wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• en nog iets groter
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Vandaag ritje gemaakt vanuit zulte voor Omloop voor junioren. Start en aankomst in Olsene (zulte). Oude Kwaremont werd aangedaan.
      Dus ik met the family naar Oudenaarde, met bezoek aan het centrum.
      Geestig. Daarna eens de smalle Koppenberg gereden met de auto.
      "Papa zo steil!" mama vond het eng
      Daarna verder naar Kwaremontplein. En wat afdalen.
      Mijn zoontje heeft eens nu ook zelf in het echt de renners op de kasseihellingen gezien.

Terugrit via Taaienberg en Steenbeekdries.
      Wat een dag. Wat een streek.

Leve de Ronde. Nog 260 keer slapen.
      Last edited by ; 17/07/2010, 21:43.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten

Leve de Ronde. Nog 260 keer slapen.
        Serieus? Zalig, net het aantal km dat de ronde telt.

Comment

• Nog wat gevonden
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Een man met een doel. Als hij de TDF wint zal het toch een rare overwinning zijn.. remember Spa.
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Contador lag toen ook achter hé.
              Dat was een mooi teken van solidariteit toen, goed voor de sport en hopelijk houden de organisaties in de toekomst wat meer rekening met de renners.

Ik vind het spijtig van Contador dat hij niet wachtte. Een man van wie hij vorig jaar nog zegde dat hij er nooit respect voor zou hebben als renner, deed dat wel toen zijn aartsrivaal viel.

Comment

• Contador heeft heel veel schrik van Schleck anders heb je de ballen om te wachten en het onder mekaar uit te vechten.

Comment

• Ik weet niet of Contador achter lag in Spa , ik hoorde dat Schleck zei dat hij (Contador) in Spa wel op hem (Schleck) wachtte, en nu niet ?
                  Het was wel vreemd dat Contador niet direct mee was (kon?)
                  Ik denk dat Andy vandaag sterker was dan Bertje. Stom dat die mannen niet beter met een fietsketting omkunnen.
                  Morgen vuurwerk ?

Ik vind dat wachten koersvervalsing, het is koers verdomme.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                    Ik weet niet of Contador achter lag in Spa , ik hoorde dat Schleck zei dat hij (Contador) in Spa wel op hem (Schleck) wachtte, en nu niet ?
                    Het was wel vreemd dat Contador niet direct mee was (kon?)
                    Ik denk dat Andy vandaag sterker was dan Bertje. Stom dat die mannen niet beter met een fietsketting omkunnen.
                    Morgen vuurwerk ?
                    Contador was in Spa ook in een achtervolgende groep maar de Schlecks waren nog verder.
                    Ik denk dat Contador niet sterk genoeg is.
                    Met die fietsketting, ik weet het zo niet of het Schleck zijn fout was. Ik heb dat ook al voorgehad bij gewoon rijden dat die er plots afsloeg. Wel enkel al gehad toen ik op buitenblad lag, dit was ook het geval bij Schleck.

Ik denk het niet, de top van de laatste beklimming is op 60km van de aankomst.

Comment

• 20 K’s To Spa!
                      It was hard to say what was going on, but Chavanel was out front on his own, then there was a group including Cancellara with others at 2 minutes, then a further 40 seconds back Armstrong, Contador and most everyone else. Then the Saxo group with the Schlecks at a further 3:45.
                      PEZCycling is the best source for road and gravel cycling news, video, race reports, results and photos plus, training tips and travel ideas.

Comment

• Ik bedoel de ketting er terug opleggen. Ok het was bergop maar normaal gezien leg je die ketting er al rijdende terug op.

Donderdag vuurwerk dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                          Ik bedoel de ketting er terug opleggen. Ok het was bergop maar normaal gezien leg je die ketting er al rijdende terug op.

Donderdag vuurwerk dan.
                          Ja dat klopt, dat begreep ik ook niet goed waarom dat niet lukte.
                          Idd, donderdag wordt beslist wie de Tour wint, tijdens de tijdrit wordt de top 10 vastgelegd. Denk ik

Comment

• Misschien meteen meer uitleg in Vive Le Tour.

Comment

• Hou deze morgen maar in de gaten.
                              Vanmorgen bij een verkenning van de eerste col..
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Benieuwd of er zijn (van de top 5) die het lef hebben vanaf de Marie Blanque of de Soulor aan te vallen...

Comment

• Tzal een schoon koers worden.
                                  Iemand trouwens gisteren Vive Le Vélo gezien? Ik zag net het laatste. Vansummeren wist niet dat er geen boni's meer waren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                                    Tzal een schoon koers worden.
                                    Iemand trouwens gisteren Vive Le Vélo gezien? Ik zag net het laatste. Vansummeren wist niet dat er geen boni's meer waren
                                    schitterend he, 'k lag in een deuk.

Comment

• Karl vannieuwkerke post net op FB een filmpje van een onweer ginder, is eens wat anders dan de hitte van de laatste dagen zeker.

Gaat nogal een rit worden vandaag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                        Karl vannieuwkerke post net op FB een filmpje van een onweer ginder, is eens wat anders dan de hitte van de laatste dagen zeker.

Gaat nogal een rit worden vandaag
                                        Ik zag het ook net, ze hebben problemen om het materiaal boven te krijgen. Der is lichte paniek, begrijpelijk.

Comment

• uhu, twitter van renaart schotte:

Code:

It's adventure time! Uncovered ski elevator to transport us from La Mongie to the top
                                          ..oh, did i mention it's raining cats and dogs?

Comment

Working...
                                          X