Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen: wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
    Ik lees zulke dingen liever niet. Ik lees liever dat hij een koers gewonnen heeft.
    Ja eigenlijk wel. En 't is nog altijd een sterke beer hé, ook al gaat 'm op een ander en zuipt 'm van tijd eens een stuk in z'n voeten.
    Als je 'm in de RVV en Parijs Roubaix zag... toch wel sterke prestaties hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
      Dat hoort erbij als je bekende Vlaming bent. Onze pa zei onlangs, Tom heeft afgedaan, en ik peins dat diene mens er niet ver van af zit.
      Sprinten durft hij niet meer en hij komt nu ook te kort in de klassiekers. Toegegeven, het is niet veel maar er is altijd iemand beter.
      Dus jij vindt dingen zoals dit normaal?

Vorige week stond hij in dag allemaal ook ivm het feestje in de carré, dat diene rommel uberhaupt nog de krantenwinkel uitgeraakt op zich verbaast me telkens weer. Het feit dat je bekend bent, wil niet zeggen dat je ook eens niet gewoon je gang wil gaan zonder dat je daarbij omringd wordt door bij wijze van spreken 100 persmensen die maar wat graag een pikant verhaal van je willen schrijven.

Dat hij zijn vriedin zou bedrogen hebben... who cares? Zijn vriendin waarschijnlijk, maar voor de rest? Het zijn zo'n sappige roddels meneer... Ga anders werken ipv eerst het te lezen op internet daarna nog eens in dag allemaal en tv-familie om het daarna te bespreken met de buurvrouw/man en daarna bij de lokale kruidenier het verhaal nog straffer te maken... man man.

We zullen op het WK wel zien wat Tommeke kan in een spurt. Stellen dat hij niets meer voorstelt omdat hij geen RVV of PR gewonnen heeft is way over the top voor mij.

Comment

• Hola, ik koop die boekskes niet, maar het feit dat ze uberhaupt verkopen bewijst dat er een hoop mensen dat graag leest.
        We zullen inderdaad zien wat we zullen zien

Comment

• Shit zeg
          HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

• Ik vraag mezelf af hoe dat mogelijk is? Verzorger zou overleden zijn aan een bacteriële infectie?

Comment

• Deed me eerst denken aan uit de hand gelopen dopinginjektie, behalve dat je dat niet bij een verzorger verwacht.

Comment

• Ik vind het toch ook allemaal vreemd. Heel de ploeg... en je krijgt dat immers niet zomaar.

Comment

• Parijs Roubaix zonder bos van Wallers!!!!!!! ???????

Comment

• Het einde van het seizoen is altijd veel dichter bij het nieuwe dan je denkt.
                    In elk geval nog slechts 21 weken tot Milaan - San Remo.
                    Aftellen maar!

En Boonen MOET verdorie nog eens de Ronde winnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
                      Mja, als ze het doen om er een paar andere mooie stukken in te steken, why not?

Al moeten ze nu ook weer niet overdrijven natuurlijk ...

Zolang ze de carrefour maar er in laten, die heb ik zelf al 2 keer gereden en das eens zo leuk omdat je dan beter kan volgen waar ze zitten

Comment

• Terug dus van zesdaagse. Net op de dag dat Keisse hem herpakt! Heeft ronde teruggepakt, ploegafvalling gewonnen en de derny! Staat nu op kop in klassement. Slapjes? Mijn kl....
                        woehoe! zalig die zesdaagsen...

Comment

• Ik ga vanavond eens gaan kijken, ook al ken ik eigenlijk niks van pistekoersen... Ambiance en spektakel genoeg hebben ze mij verteld.

Comment

• Ik stel me toch vragen bij het transferbeleid van Quick Step. Waarom halen die Zdenek Stybar binnen? Uit puur sportieve overwegingen kan dit toch niet zijn. Ofwel is een wereldkampioen veldrijden, nu tweevoudig wereldkampioen, zo goedkoop dat het een goede investering is ofwel heeft die nieuwe Tsjechische geldschieter zijn wil gedicteerd. Los daarvan, welke rol zal Stybar gaan spelen binnen QS? Op de site staat er dat ze hem eerst in de Tour van Californië of in de Ronde van België zullen inschakelen. Een ding lijkt me zeker, Stybar zal nog veel moeten leren alvorens hij echt rendabel zal zijn op de baan. Ik zou proberen om van QS terug een homogene spurtersploeg te maken met Boonen en Steegmans als speerpunt en de rest om de locomotief aan te vullen.

Comment

• Quickstep heeft ook nog Sven VTH gehad. Veldrijden en dan nog de WK veldrijden is sowieso 1 tot 3u live tv per week vanaf oktober - februari.

Comment

• Zeker... Vergeet niet dat ook Keisse binnengehaald werd... Maar keisse heeft wel al wegervaring.

En steegmans is juist exact binnengehaald om dat treintje te doen werken...
                                Gertje is fantastisch coureur ... in dienst van een kopman, los van externe druk. Dan kan hij ook altijd eens buiten de lijnen kleuren, wat hem veel beter afgaat dan kopmanwerk.

Comment

• Tjah, cyclocross allemaal goed en wel, maar blijkbaar halen ze Stybar binnen om hem op de baan te laten koersen. Ik weet het, het is in't verleden ook al gedaan, maar ik blijf er toch mijn bedenkingen bij hebben.

En inderdaad, Boonen en Steegmans zijn 2 schitterende coureurs, maar de glans van hun beider palmares heeft dit seizoen terug wat resultaten nodig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
                                    de glans van hun beider palmares
                                    poëtisch

Comment

• Op de baan? Ik dacht dat Stybar vooral op de weg zou fietsen. Het is geen Lars Boom, dus dat mogen ze bij QS niet verwachten. Maar als hij zo fanatiek op de weg fietst als in het veld kan hij hier en daar wel zijn geld opbrengen.
                                      En verder natuurlijk, de reklame-opbrengsten die het cyclocross gebeuren maakt in de winter - het dode seizoen voor wegrenners - is onbetaalbaar.

Comment

• Baan als in weg, niet als in piste.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
                                          Baan als in weg, niet als in piste.
                                          ge moet daar nogal op letten he?

Comment

Working...
                                          X