Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen: wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik kijk der acht al naar uit, naar de RvV. Vanaf de uitzending begint voor den tv zitten Zoals met het WK in 2009. Vanaf 's ochtends de ganse uitzending gevolgd. Was nog wel plezant

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
      Ik kijk der acht al naar uit, naar de RvV. Vanaf de uitzending begint voor den tv zitten Zoals met het WK in 2009. Vanaf 's ochtends de ganse uitzending gevolgd. Was nog wel plezant
      Ik kan niet, 'k moet paaseieren gaan rapen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        Ik kan niet, 'k moet paaseieren gaan rapen.

Comment

Ik ga langs het parcours gaan kijken, te vertrekken vanuit Brugge en ergens in Brakel op groot scherm de finale bekijken. Da's ook eens plezant.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
            Ik ga langs het parcours gaan kijken, te vertrekken vanuit Brugge en ergens in Brakel op groot scherm de finale bekijken. Da's ook eens plezant.
            Vanuit brugge kan je idd dit jaar heel wat shortcuts nemen.
            Ze rijden naar de kustlijn verdorie!

Daarjuist gezien dat Boonen parcours verkend heeft en inerview ..."ties bietje anders dit jaar"
            jawadde ... die staat scherp man ... en cancellara wil 'em "niet meer zo gemakkelijk laten gaan"
            devolder is al sowieso kansloos... lefevere zet het licht op rood.
            Last edited by ; 31/03/2010, 23:03.

Comment

Zaterdag zelf rijden en zondag kijken.

Zalig weekend weeral

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                Zaterdag zelf rijden
                respect

Comment

Zaterdag zelf rijden
                  Volledig parcours?
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                    Volledig parcours?
                    Nee, nee, 130.

Wil de volledige ooit wel eens doen maar dan zal ik niet in januari 4 weken out mogen zijn door een longontsteking

Comment

Nee, nee, 130.

Wil de volledige ooit wel eens doen maar dan zal ik niet in januari 4 weken out mogen zijn door een longontsteking
                      Feit.
                      De 270 heb ik nooit geambieerd. Dat is trainen om te trainen.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Voor zondag: Ballan, Cancellara en Boonen. De volgorde weet ik niet.

Comment

Nee, nee, 130.

Als 't niet zo'n drukke bedoening zou zijn dan zou ik me wel ooit eens durven wagen aan die 260 km. Maar dan moet ik wel goesting hebben om ervoor te trainen natuurlijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                            Voor zondag: Ballan, Cancellara en Boonen. De volgorde weet ik niet.
                            zoals roubaix 2008?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
                              Lucky S.O.B.!

Mijn pronostiek is 1. Cancellara, 2. Boonen, 3. Pozzato.
                              Dit zal alvast niet gebeuren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                                Dit zal alvast niet gebeuren
                                Wel jammer, kerel was goed vorige week..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                  Als 't niet zo'n drukke bedoening zou zijn dan zou ik me wel ooit eens durven wagen aan die 260 km. Maar dan moet ik wel goesting hebben om ervoor te trainen natuurlijk.
                                  Das net het voordeel van de 260, tegen dat je aan de bergjes komt is de drukte daar voorbij

Comment

Das net het voordeel van de 260, tegen dat je aan de bergjes komt is de drukte daar voorbij
                                    Ik vind die drukte erbij horen. Het is vooral ook een uitdaging op de hellingen. Zonder die drukte geraak je alle hellingen relatief makkelijk boven. Met die drukte moet je maken dat je op het juiste moment kan surplacen. Velen kunnen dat niet en dan moeten ze uiteraard direct afstappen.
                                    OK, het moet wel droog zijn, want in de nattigheid en met wat volk voor je, moet je toch afstappen, of je nu kan surplacen of niet.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Zo kan je 't ook bekijken!

Comment

Bwa, de grootste drukte misschien, maar 't is er toch altijd nog zwaar over op bvb Pater en Koppen. Zoals Beta zegt : je raakt maar boven mits inschatting, stuurkunst en vooral "links" of "rechts" te roepen. Ben zo eens de Koppenberg op geraakt terwijl werkelijk iedereen aan 't stappen was, moest wel constant roepen om plaats te krijgen

Aangezien ik dit nu post, is het duidelijk dat ik dit jaar gepast heb

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                          Feit.
                                          De 270 heb ik nooit geambieerd. Dat is trainen om te trainen.
                                          in 2008 heb ik de groten toer gedaan twas rotweer dat weet ik nog en twas ook minder km's dacht ik en rustig op die bergjes?
                                          no way das altijd druk daar

Comment

Working...
                                          X