Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik kijk der acht al naar uit, naar de RvV. Vanaf de uitzending begint voor den tv zitten Zoals met het WK in 2009. Vanaf 's ochtends de ganse uitzending gevolgd. Was nog wel plezant
Ik kijk der acht al naar uit, naar de RvV. Vanaf de uitzending begint voor den tv zitten Zoals met het WK in 2009. Vanaf 's ochtends de ganse uitzending gevolgd. Was nog wel plezant
Ik ga langs het parcours gaan kijken, te vertrekken vanuit Brugge en ergens in Brakel op groot scherm de finale bekijken. Da's ook eens plezant.
Vanuit brugge kan je idd dit jaar heel wat shortcuts nemen.
Ze rijden naar de kustlijn verdorie!
Daarjuist gezien dat Boonen parcours verkend heeft en inerview ..."ties bietje anders dit jaar"
jawadde ... die staat scherp man ... en cancellara wil 'em "niet meer zo gemakkelijk laten gaan"
devolder is al sowieso kansloos... lefevere zet het licht op rood.
Wil de volledige ooit wel eens doen maar dan zal ik niet in januari 4 weken out mogen zijn door een longontsteking
Als 't niet zo'n drukke bedoening zou zijn dan zou ik me wel ooit eens durven wagen aan die 260 km. Maar dan moet ik wel goesting hebben om ervoor te trainen natuurlijk.
Als 't niet zo'n drukke bedoening zou zijn dan zou ik me wel ooit eens durven wagen aan die 260 km. Maar dan moet ik wel goesting hebben om ervoor te trainen natuurlijk.
Das net het voordeel van de 260, tegen dat je aan de bergjes komt is de drukte daar voorbij
Das net het voordeel van de 260, tegen dat je aan de bergjes komt is de drukte daar voorbij
Ik vind die drukte erbij horen. Het is vooral ook een uitdaging op de hellingen. Zonder die drukte geraak je alle hellingen relatief makkelijk boven. Met die drukte moet je maken dat je op het juiste moment kan surplacen. Velen kunnen dat niet en dan moeten ze uiteraard direct afstappen.
OK, het moet wel droog zijn, want in de nattigheid en met wat volk voor je, moet je toch afstappen, of je nu kan surplacen of niet.
Das net het voordeel van de 260, tegen dat je aan de bergjes komt is de drukte daar voorbij
Bwa, de grootste drukte misschien, maar 't is er toch altijd nog zwaar over op bvb Pater en Koppen. Zoals Beta zegt : je raakt maar boven mits inschatting, stuurkunst en vooral "links" of "rechts" te roepen. Ben zo eens de Koppenberg op geraakt terwijl werkelijk iedereen aan 't stappen was, moest wel constant roepen om plaats te krijgen
Aangezien ik dit nu post, is het duidelijk dat ik dit jaar gepast heb
Feit.
De 270 heb ik nooit geambieerd. Dat is trainen om te trainen.
in 2008 heb ik de groten toer gedaan twas rotweer dat weet ik nog en twas ook minder km's dacht ik en rustig op die bergjes?
no way das altijd druk daar
Comment