Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja, zonder twijfel de beste in koers.
De Schleck brothers liepen gewoon leeg op het einde.
Als Philippe deze vorm mee kan nemen naar de Liege dan komen er nog mooie dagen aan.
Prachtkoers en dito prestatie van Gilbert.
Inclusief ploegmaten...Scheirlinckx vooraan zeer actief en Vandenbroeck die het gaatje net op tijd dicht.
Laten we hopen: Gilbert in eigen streek...tzou mooi zjn.
De vraag is of hij zijn kansen zondag niet verspeelt woensdag in de Pijl. Die kan hij ook winnen gezien nog meer de nadruk op een eindschot bergop, maar misschien doet hij het beter niet.
De laatste die triple Amstel+Pijl+Doyenne won was een dopingzondaar. Dat zegt genoeg.
Eens nagekeken:
WK volgend jaar in Kopenhagen is een echt spurtersfeest voor hen die 280km uithouden. Zwaarste punt is 1 klimmetje van 400 meter aan 6.5%... pfff. Ok, 20 keer uiteraard, maar voor de rest? leg er een paar kasseitjes bij en tis een zeer flauw afkooksel van RvV.
Cavendish wereldkampioen in 2011? Of misschien Farrar? Breschel voor eigen publiek?
Dat lijkt me idd MafiaCoureuro te zijn.
Zie ik dat nu goed, heeft Cancellara haar op zijn armen en Boonen niet?
Daar ga ik nu toch niet mee beginnen om mijn haar van mijn armen te scheren.
Contador is op weg met den auto dacht ik gelezen te hebben net zoals Valverde en Sanchez.
Comment