Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen: wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En hier de top van de Soulor om 8u.

Ik hoop dat er geen ongelukken gebeuren want de afdaling van de Marie Blanque is zo al gevaarlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
      Tzal een schoon koers worden.
      Iemand trouwens gisteren Vive Le Vélo gezien? Ik zag net het laatste. Vansummeren wist niet dat er geen boni's meer waren
      Die mannen leven dus echt in een tunnel hee, hij had zelfs nog geen tv beelden van de Tour gezien. Zijn madam is wel een toffe zeg

Comment

• Contador en Shleck samen over de streep. Shleck mocht wel de etappewinst opstrijken.
        Toemme ...
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ja, ze waren mekaar zeker waard vandaag. Zal dus zaterdag worden beslist.

Comment

• En morgen ga ik nog eens op uitstap met het gezin: Geraardsbergen.
            Met de klein mannen te voet naar de kapel!
            Opvoeding en waarden zijn zo belangrijk.

Jammer voor Andy. Hij is misschien net de betere klimmer. Tourmalet net niet steil genoeg?

Comment

• Ik denk dat ze op gebied van klimmen aan elkaar gewaagd zijn.

Comment

• Ik schat Contador toch hoger in als het echt steil gaat hoor (12 % en meer). Kijk maar naar wat ze in de Giro of de Vuelta onder de wielen krijgen, en daar reden ze hem ook niet los.

Comment

• Misschien wel... Tzal afhangen van dagen en pieken.
                  Maw: Ik zie Andy den alberto wel ooit eens kloppen.

Andy heeft ook al LBL op zijn naam. Alhoewel ik zeker ben dat Contador dat ook moet kunnen als hij eens de Tour laat vallen.

Comment

• Wat een afknapper die laatste km's gisteren

Niks strijd, akkoordje, echt platten boel.

Die gele trui heeft niks uitstraling meer nu imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                      Wat een afknapper die laatste km's gisteren

Niks strijd, akkoordje, echt platten boel.

Die gele trui heeft niks uitstraling meer nu imo.
                      eerste km's van de tourmalet waren wél geestig.
                      Tis pas na Contadors aanval dat de Spanjaard een akkoordje wou.

Comment

• HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Haha, prachtig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                          Groot gelijk.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Prachtig? dit was prachtig Goede benen op die fietshinde
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• De commentaar van Jose de cauwer toen.

"en het wordt steeds warmer op de helling precies"

Comment

• Ongelooflijk dat er op die Tourmalet geen ongelukken zijn gebeurd. Dat was erover gewoonweg.

Comment

• Inderdaad, hoe dat publiek deed Er kon amper gekoerst worden, wat als ze daar aankwamen met een groep van 15man?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                    De commentaar van Jose de cauwer toen.

"en het wordt steeds warmer op de helling precies"

Jose is dan ook een kenner hee.

Ik stoor me de laatste dag wel aan de replieken die hij soms krijgt van die idioot die de plaats van Michel Wuyts ingenomen heeft.

Comment

• Bwuah vind je? Ik vind Renaat Schotte (dacht ik toch) beter dan Michel Wuyts. Die ziet tenminste wie er mee is in een vlucht.
                                      Ik herinner me nog een etappe van vorige week waardat Seeldraeyers probeerde mee te gaan in een vlucht en dat Wuyts maar bleef zeveren over de omgeving. Hij merkte maar helemaal op het laatste op dat Seeldraeyers had geprobeerd om mee te gaan. Aan zo'n dingen kan ik me vreselijk ergeren
                                      Ik wil koers zien en al die uitgebreide zever over een kasteel maakt me niet zoveel uit. Schotte vermeldt het en geeft een beetje randinfo maar Wuyts..
                                      Die was daar soms 5min. over bezig.

José De Cauwer is plezant om bezig te horen, net zoals Tom Steels. Het is altijd leuk om een wielrenner commentaar te horen geven, zij weten meestal meer wat er om gaat in het hoofd van de renner.
                                      Spijtig dat Karl Vannieuwkerke geen commentaar geeft.

Comment

• ikweetnie , daarnet twijfelde hij nog aan de tijdritcapaciteiten van Hesjedal.
                                        Zijn enige voordeel is dat hij niet zit te zeveren over eten en drinken.
                                        En de omgeving is prachtig, da's 1 van de redenen dat ik vanaf de eerste minuut voor m'n scherm zit
                                        Nieuwkerke, ik heb lang gedacht dat dat een janet was. Zo flauw dat die soms doet.

Comment

• Idd dat is waar maar zo'n dingen heb ik Wuyts ook al horen zeggen.
                                          Oké het zijn mooie omgevingen maar Wuyts overdreef soms wel wat te veel met zijn informatie.

Ik heb veel respect voor Vannieuwkerke gekregen toen ik zijn boek las "Renner willen worden". Ik denk dat hij daardoor ook veel respect van de renners in het peloton heeft gekregen. Hij is ook één van de weinige Belgische wielerjournalisten die al gevoeld heeft wat de renners voelen.

Comment

Working...
                                          X