Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Tzal een schoon koers worden.
Iemand trouwens gisteren Vive Le Vélo gezien? Ik zag net het laatste. Vansummeren wist niet dat er geen boni's meer waren
Die mannen leven dus echt in een tunnel hee, hij had zelfs nog geen tv beelden van de Tour gezien. Zijn madam is wel een toffe zeg
Ik schat Contador toch hoger in als het echt steil gaat hoor (12 % en meer). Kijk maar naar wat ze in de Giro of de Vuelta onder de wielen krijgen, en daar reden ze hem ook niet los.
HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
Bwuah vind je? Ik vind Renaat Schotte (dacht ik toch) beter dan Michel Wuyts. Die ziet tenminste wie er mee is in een vlucht.
Ik herinner me nog een etappe van vorige week waardat Seeldraeyers probeerde mee te gaan in een vlucht en dat Wuyts maar bleef zeveren over de omgeving. Hij merkte maar helemaal op het laatste op dat Seeldraeyers had geprobeerd om mee te gaan. Aan zo'n dingen kan ik me vreselijk ergeren
Ik wil koers zien en al die uitgebreide zever over een kasteel maakt me niet zoveel uit. Schotte vermeldt het en geeft een beetje randinfo maar Wuyts..
Die was daar soms 5min. over bezig.
José De Cauwer is plezant om bezig te horen, net zoals Tom Steels. Het is altijd leuk om een wielrenner commentaar te horen geven, zij weten meestal meer wat er om gaat in het hoofd van de renner.
Spijtig dat Karl Vannieuwkerke geen commentaar geeft.
ikweetnie , daarnet twijfelde hij nog aan de tijdritcapaciteiten van Hesjedal.
Zijn enige voordeel is dat hij niet zit te zeveren over eten en drinken.
En de omgeving is prachtig, da's 1 van de redenen dat ik vanaf de eerste minuut voor m'n scherm zit
Nieuwkerke, ik heb lang gedacht dat dat een janet was. Zo flauw dat die soms doet.
Idd dat is waar maar zo'n dingen heb ik Wuyts ook al horen zeggen.
Oké het zijn mooie omgevingen maar Wuyts overdreef soms wel wat te veel met zijn informatie.
Ik heb veel respect voor Vannieuwkerke gekregen toen ik zijn boek las "Renner willen worden". Ik denk dat hij daardoor ook veel respect van de renners in het peloton heeft gekregen. Hij is ook één van de weinige Belgische wielerjournalisten die al gevoeld heeft wat de renners voelen.
Comment