Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen: wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Juist is juist.

Comment

• Ik heb een sterk vermoeden dat Stybar na enkele jaren op de weg met hangende pootjes terug naar de cross gaat komen. Daar gaat hij meer centen kunnen verdienen dan op de weg vrees 'k. Wat een Gilbert, Boonen, VDB,.... . enzomeer uitsteken. Ik zie dat een Stybar niet onmiddellijk doen. Laat ons hopen dat 'k compleet mis ben, maar ik heb er toch geen goed oog in... .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        Ik heb een sterk vermoeden dat Stybar na enkele jaren op de weg met hangende pootjes terug naar de cross gaat komen. Daar gaat hij meer centen kunnen verdienen dan op de weg vrees 'k. Wat een Gilbert, Boonen, VDB,.... . enzomeer uitsteken. Ik zie dat een Stybar niet onmiddellijk doen. Laat ons hopen dat 'k compleet mis ben, maar ik heb er toch geen goed oog in... .
        kan kloppen, maar niet enkel de weg"kampioen" verdient centjes.
        En al die mannen willen gaarne eens de Ronde rijden bv. Keisse, Stybar,...

Comment

Ik heb een sterk vermoeden dat Stybar na enkele jaren op de weg met hangende pootjes terug naar de cross gaat komen. Daar gaat hij meer centen kunnen verdienen dan op de weg vrees 'k. Wat een Gilbert, Boonen, VDB,.... . enzomeer uitsteken. Ik zie dat een Stybar niet onmiddellijk doen. Laat ons hopen dat 'k compleet mis ben, maar ik heb er toch geen goed oog in... .
          Kan heel goed zijn.
          Anderzijds, mocht blijken dat hij er wel goed in is en al eens de top tien haalt, zal het toch niet het eerste jaar zijn.
          Rest nog de vraag of hij zich zo ver wil wagen in zijn wegcarrière dat hij zijn kansen in de komende crosseizoenen daarmee hypothekeert. Hij zou wel eens bedrogen kunnen uitkomen.

Nu ja, er zijn er idd veel die al eens de overstap naar het wegwielrennen wagen. Meirhaeghe destijds ook.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Inderdaad, Stybar is top in't veld maar op de weg heeft ie nog alles te bewijzen. Ik zou in zijn plaats gebleven zijn in de cross, daar kan ie al z'n autoriteit afdwingen en vechten met Nys, Albert en co. Door naar QS te gaan maakt hij het zichzelf gewoon moeilijk. Als hij echt wilt combineren zal hij tegen seizoenen van 10 à 12 maanden beginnen aankijken. Daarvoor zou ik het toch ook niet doen.

Comment

• Naargelang ik her en der lees is het ook meer de bedoeling dat stybar zich blijft concentreren op het veld hoor. Ik denk niet dat ze er een echte wegrenner van willen maken, hij zei in een interview dat hij al zeker 2 jaar volop voor de cross wil blijven gaan.

Comment

• Stybar heeft bij de beloften al bewezen dat hij zijn mannetje kan staan op de weg.
                In Mallorca ging hij meetrainen met Gilbert en Gilbert moet in orde staan tegen het voorjaar. Als ge daar dan met mee kunt rijden, zijde gene krabber.
                Ik denk wel dat het goed zal komen op de weg met Stybar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                  Stybar heeft bij de beloften al bewezen dat hij zijn mannetje kan staan op de weg.
                  In Mallorca ging hij meetrainen met Gilbert en Gilbert moet in orde staan tegen het voorjaar. Als ge daar dan met mee kunt rijden, zijde gene krabber.
                  Ja en nee, met dat verschil dat Gilbert nog in z'n opbouw zit en Stybar nu gepiekt heeft voor het WK he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                    Stybar heeft bij de beloften al bewezen dat hij zijn mannetje kan staan op de weg.
                    Gaan trainen met Gilbert is nog iets anders dan er tegen koersen hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                      Naargelang ik her en der lees is het ook meer de bedoeling dat stybar zich blijft concentreren op het veld hoor. Ik denk niet dat ze er een echte wegrenner van willen maken, hij zei in een interview dat hij al zeker 2 jaar volop voor de cross wil blijven gaan.
                      Waarop Lefevere zei dat zoiets niet overeengekomen was. 't Begint al goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
                        Waarop Lefevere zei dat zoiets niet overeengekomen was. 't Begint al goed.

Comment

Gaan trainen met Gilbert is nog iets anders dan er tegen koersen hoor.
                          Ja dat klopt wel maar ik wil maar zeggen dat ze beiden een zware training doen tegen over profs die maar klaar moeten zijn tegen de Ronde van Italië. Het niveau van trainingen die Gilbert doet zal nu vast en zeker al heel hoog zijn. Stybar zal daar niet met meerijden als hij dat niveau niet aan kan. Het is ook niet elke prof gegeven om het niveau van trainingen zoals een Gilbert doet, te doen.
                          Ik bedoel dus eigenlijk om het kort te maken dat wanneer Stybar op zo'n niveau kan trainen dat hij ook goede resultaten kan neerzetten.

Comment

• Albert kan ook een goed wegrenner zijn als hij zich er een beetje op toelegt. Ik zie het wel goed komen met stybi.

Comment

Working...
                            X