Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MTB (tour/freeride) trip in de Alpen, zomer 2010 : tips & advies
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMwahah, 't komt er toch nog van. Als Malaise vanavond groen licht geeft, dan rijden wij beiden zondagnacht naar Les 2 Alpes, om op woensdagnacht terug te zijn.'k Zie 't al helemaal zitten!
Groen licht is voor mij OK aangezien jij kan ontluchten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDeal !
Gij zit al thuis ofwa?Ambtenaren.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMwahah, 't komt er toch nog van. Als Malaise vanavond groen licht geeft, dan rijden wij beiden zondagnacht naar Les 2 Alpes, om op woensdagnacht terug te zijn.'k Zie 't al helemaal zitten!
Comment
-
Thx! Nu al massa's zin in...
Ontluchten = no prob, Mayo. Morgen ook nog 'es bij Moving Store binnen voor reservebandje en wat remplakketten.
En straks naar de Décathlon om nog een korte rijbroek, m'n huidige is compleet versletenGa ook meteen wat gellekes en repen meenemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenThx! Nu al massa's zin in...
Ontluchten = no prob, Mayo. Morgen ook nog 'es bij Moving Store binnen voor reservebandje en wat remplakketten.
En straks naar de Décathlon om nog een korte rijbroek, m'n huidige is compleet versletenGa ook meteen wat gellekes en repen meenemen.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJa Mayonaiske, verwacht u maar aan een excel lijstje tegen deze avond
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWel...ik heb zo'n 3 maand geleden serieus hard aan u moeten denkenvertel
Comment
-
Als je daar beneden gaat kom je uit aan die dam en kan je rechts naar de Lautaret (25km) en links richting Alpe D'huez. Dus maw, je gaat afzien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenZalig!
Als je daar beneden gaat kom je uit aan die dam en kan je rechts naar de Lautaret (25km) en links richting Alpe D'huez. Dus maw, je gaat afzien
Nu, ik denk dat 'm vooral offroad gaat rijden daar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJa Mayonaiske, verwacht u maar aan een excel lijstje tegen deze avond
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenOppassen met die gellekes als je dat niet gewoon bent. Ge krijgt daar dan nogal rap buikpijn van...
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenLes 2 Alpes is alleszins een aanrader. Ook veel amusement naast het fietsen. Dikke fun verzekerd.Ik vind dat allemaal niet leuk, zeker niet 's winters. Zo die "Yeti-bar" toestanden, gadver. *spuugt op grond*
(nee echt)
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenWC rol mag'k alleszins niet vergeten.
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenZalig!
Doel is om op L2A te blijven, offroad hé.
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenNaar de voet van Alpe d'Huez is het vooral dalen, da's geen probleem, maar dan moet je nog terug hé.
Nu, ik denk dat 'm vooral offroad gaat rijden daar.
Heb er al helemaal zin in
Comment
Comment