Mededeling

Collapse
No announcement yet.

doen of niet ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• doen of niet ?

Doen ofniet? Ik ken er echt weinig van dus ik vraag jullie hulp even !

Een goedkope racefiets? Bekijk direct ons assortiment wielrenfietsen! ✓ Vanaf €249 ✓ 2 jaar Garantie ✓ 3 Winkels ✓ Gratis bezorgd!

alvast bedankt

Cars

Als je af en toe rustige ritjes gaat doen bij droog weer. Kopen zou 'k zeggen.

Remsysteem: V-brakes. Op de foto zijn het alleszins geen V-brakes.

Comment

Ik zou het niet doen. Tenzij om naar de bakker te rijden, maar daar koop je geen koersfiets voor.
      Beter een tweedehandse fiets kopen.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

Wat denken jullie van deze ? Die ziet er al iets beter uit vind ik !

Alvast bedankt voor de reacties

Cars

Comment

Ziet er beter afgemonteerd uit. Zo op het eerste zicht toch.
          Ik heb alleen mijn bedenking bij een nieuwe koersfiets van 300 €. In het begin zal dat allemaal goed meevallen, maar maak daar eens tempo mee of rijd er eens mee in de regen ... Ik denk dat de fun er snel zal af zijn.
          Ik zou het niet doen. Iets spotgoedkoop is zelden (of nooit) goed, en dat zal hier niet anders zijn.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

Misschien ook ff handig als je zou aangeven waarvoor je deze fiets precies zou willen gebruiken. Ik bedoel, enkel om, zoals Beta zegt, af en toe vlug een brood te gaan halen of om er kilometers mee af te malen.
            In het eerste geval, dan zou ik eerder aan een ander type fiets denken en bij het tweede zou ik naar een degelijkere koersfiets op zoek gaan.

Comment

Working...
            X