Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DRINGEND! fiets in Leuven

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• DRINGEND! fiets in Leuven

Sorry het is niet echt in het kader van snelle koersfietsen, maar als iemand hier in de omstreken van Leuven nog een oude fiets over heeft die hij / zij wilt wegdoen. Laat iets weten aub Mijn fiets is net gestolen en heb voor maandag een nodig lol.

ps: nee ik zie het niet zitten om er een te stelen zoals mijn medestudenten doen

ket de kul verhuurd die dingen aan 35€ per jaar ... daar kan je er geen voor stelen

Comment

Ja maar ik zorg niet voor die fietsen en dan moet ik rekening houden met het feit dat ik die ook daadwerkelijk op slot moet doen e.d.

Ik moet een afgeragte fiets hebben zo goedkoop mogelijk lol en idd via de KUL kan je zo'n fiets bemachtigen, maar die moet je in orde houden anders gaat het van je waarborg af. Ik doe trouwens mijn master aan de VUB dus weet niet eens of ik er wel voor in aanmerking zou komen.

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door curve Bekijk Berichten
          Mijn fiets is net gestolen en heb voor maandag een nodig lol.

ps: nee ik zie het niet zitten om er een te stelen zoals mijn medestudenten doen
          Oorspronkelijk geplaatst door curve Bekijk Berichten
          en dan moet ik rekening houden met het feit dat ik die ook daadwerkelijk op slot moet doen e.d..
          Gek eigenlijk dat ze ermee gaan lopen dan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten

Was vroeger ook mijn oplossing nadat ze er 2 op evenveel weken gestolen hadden. Nam trouwens ook minder plaats in op de trein!

Comment

Als je in leuven naar de politie gaat voor een gestolen fiets zeggen ze je bijna letterlijk dat je maar een andere moet stelen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                Als je in leuven naar de politie gaat voor een gestolen fiets zeggen ze je bijna letterlijk dat je maar een andere moet stelen
                Laat de bijna maar weg.
                A Twist of the Wrist

Comment

Met dat op slot doen bedoel ik dus bijv. bij de berging van ons appartement. Maar idd. Bij politie e.d. hoef je niet aan te kloppen. Ik dacht gewoon hier een topic te openen, want het moest maar zijn dat er iemand hier een oude fiets had liggen die hij wou verkopen.

Comment

Destijds toch ook meerdere fietsen gestolen in Gent.
                    Ben ook eens een periode, op het einde aan de unief, met mijn toenmalige freestyle BMX naar de lessen gebold.
                    Wel niet zo handig als het geregend had (geen spatborden uiteraard).
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

in de vaart liggen ze met hopen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                        in de vaart liggen ze met hopen
                        De Dijle ook

Comment

Met wat geluk vind je de mijne daar...

Comment

Working...
                          X