Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Koersfietsers rijden liever op de rijbaan dan op op het fietspad ?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk heb het niet over de eikels onder de wielertoeristen. Wel over die, die het goed menen.
Dus omdat 'vadertje staat' niet voor fatsoenlijke fietspaden kan zorgen moeten we uitwijken???
Voorbeeldje:
Nu, die horen waarschijnlijk bij die eikels, en die vallen nu eenmaal het meeste op. Logisch dan dat er ergernissen komen.
Anderzijds, als de weg slecht is langs een kant, mag je toch ook niet spookrijden of even het fietspad nemen met je Ferrari om geen schade te rijden?
Nog een mooie die me te binnen schiet. Er was een dodelijk ongeval gebeurt hier op het kruispunt en er komen 5 wielertoeristen aan, mooi op het fietspad, dat wel, maar ze begonnen de brandweerman te duwen die hen verbood door te rijden en zei dat ze een omweg moesten volgen. Die mannen gingen 5km moeten omrijden en hun trainingsschema ging niet meer kloppen.Last edited by |) ][ |V| ][; 18/12/2010, 23:40.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk heb het niet over de eikels onder de wielertoeristen. Wel over die, die het goed menen.
Dus omdat 'vadertje staat' niet voor fatsoenlijke fietspaden kan zorgen moeten we uitwijken???
begin de indruk te krijgen dat je zelf het eikeltje onder de wielertoeristen bent.
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtendie die het goed menen gebruiken ook het fietspad en hinderen het andere verkeer niet (en gaan al zeker niet met middenvingers strooien als ze er op gewezen worden)
Comment
-
Die mannen die op de koersfiets regelmatig met de middelvinger zwaaien en mensen irriteren, doen dat net zo goed met de wagen.
Comment
-
Resultaten gezien van dopingcontroles bij recreatieve sporters? Wielrenners met stip op één.
Niet te verwonderen dan dat veel van die wielerterroristen enorm opgefokt zijn. Wat heeft dat nog met liefhebberij/sport te maken? Zielige figuren toch.2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenResultaten gezien van dopingcontroles bij recreatieve sporters? Wielrenners met stip op één.
Niet te verwonderen dan dat veel van die wielerterroristen enorm opgefokt zijn. Wat heeft dat nog met liefhebberij/sport te maken? Zielige figuren toch.
Nu, zijn die resultaten in verhouding tot het aantal mensen dat die sport beoefent? Er zijn nu eenmaal erg veel wielertoeristen.
Voorts: wat je daar zegt over liefhebberij/sport geldt voor veel mensen die een bepaalde sport in competitieverband beoefenen. It's all about winning.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenResultaten gezien van dopingcontroles bij recreatieve sporters? Wielrenners met stip op één.
Niet te verwonderen dan dat veel van die wielerterroristen enorm opgefokt zijn. Wat heeft dat nog met liefhebberij/sport te maken? Zielige figuren toch.
Comment
-
En omdat er nu een paar mensen dat gebruiken zijn wielertoeristen ineens zielige figuren.
En jij hebt daar toch ook totaal geen last van als die mensen doping nemen, ik snap wat je er zo erg aan vindt.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenHet is dan ook één van de sporten waar doping het meest verschil maakt.
Nu, zijn die resultaten in verhouding tot het aantal mensen dat die sport beoefent? Er zijn nu eenmaal erg veel wielertoeristen.
Voorts: wat je daar zegt over liefhebberij/sport geldt voor veel mensen die een bepaalde sport in competitieverband beoefenen. It's all about winning.
Ik vind het behoorlijk gestoord je te doperen om je toogvrienden op de fiets te kunnen verslaan
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenDat is logisch he voor petanque of biljart hebt je geen doping nodig.
En omdat er nu een paar mensen dat gebruiken zijn wielertoeristen ineens zielige figuren.
En jij hebt daar toch ook totaal geen last van als die mensen doping nemen, ik snap wat je er zo erg aan vindt.2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenDat is het nu net: competitieverband vs. wielertoeristen
Ik vind het behoorlijk gestoord je te doperen om je toogvrienden op de fiets te kunnen verslaan
Los daarvan: doping nemen om wedstrijden van één van de nevenbonden te rijden, is idd redelijk belachelijk. Dat profrenners al eens iets nemen, kan ik begrijpen, maar de rest ...
Comment
-
De belgische fietspaden liggen er verschrikkelijk bij! de wegen ook, maar toch iets beter. Ik rijd met de koersfiets, maar heb geen flauw idee hoe ik een platte band moet vervangen.. daarom zoek ik liefst de beste stukjes om te rijden.. sorry automobilisten. En zolang ze niet met 10 dingen tegelijk bezig zijn in de auto (gsm-en enzo) zullen ze me wel niet omverrijden hoop ik..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door condoomdokter Bekijk BerichtenDe belgische fietspaden liggen er verschrikkelijk bij! de wegen ook, maar toch iets beter. Ik rijd met de koersfiets, maar heb geen flauw idee hoe ik een platte band moet vervangen.. daarom zoek ik liefst de beste stukjes om te rijden.. sorry automobilisten. En zolang ze niet met 10 dingen tegelijk bezig zijn in de auto (gsm-en enzo) zullen ze me wel niet omverrijden hoop ik..
Is niet zo moeilijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door condoomdokter Bekijk BerichtenDe belgische fietspaden liggen er verschrikkelijk bij! de wegen ook, maar toch iets beter. Ik rijd met de koersfiets, maar heb geen flauw idee hoe ik een platte band moet vervangen.. daarom zoek ik liefst de beste stukjes om te rijden.. sorry automobilisten. En zolang ze niet met 10 dingen tegelijk bezig zijn in de auto (gsm-en enzo) zullen ze me wel niet omverrijden hoop ik..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenMisschien handig om te leren hoe je een platte band moet vervangen.
Is niet zo moeilijk.
Comment
-
aan zee rij ik zo snel mogelijk naar NL, betere maar vooral veiliger fietspaden
hier in Brussel is het echt erg gesteld, zeker als je rond de taalgrens gaat fietsen
rond Waterloo/Wavre etc: fietspad begint, maar eindigt recht in 't veld, aansluitingen met "gewone borduurstenen"
sjance dat ik kan "springen" met mijn koersfiets
maar meestal neem ik een mtb met semi-slicks om "op de weg" te gaan rijden
attitude van zowel POLITIE als bestuurders in Brussel tov fietsers is er ook niet op vooruit gegaan,
je zou nochtans denken dat die "huurfietsen" hen wakker zou geschud hebben dat de weg niet alleen
voor de auto's gemaakt is
Comment
Comment