Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Koersfietsers rijden liever op de rijbaan dan op op het fietspad ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Knap achterlicht!
    Dat heb ik ook hoor stond alleen niet gemonteerd nu.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      Ik heb het niet over de eikels onder de wielertoeristen. Wel over die, die het goed menen.

Dus omdat 'vadertje staat' niet voor fatsoenlijke fietspaden kan zorgen moeten we uitwijken???

Voorbeeldje:
      Kijk, ik snap heel goed dat men dat duur spul niet wil stukrijden hoor, en dat ze in groep op de baan moeten, weet ik ook (dat ze een volgwagen moeten hebben, weten ze zelf wel zelden, ma bon). Ik snap dan gewoon niet waarom er zoveel zijn die de slechte banen en de grote verkeersassen gebruiken om te trainen, als er een km verder prachtige landwegen liggen. Ook al meermaals gezien dat ze een perfect fietspad negeren om op een mindere baan te rijden. Straat waar ik woon bijvoorbeeld, grote verbindingsweg tussen Frankrijk en België, goed fietspad (asfalt) en een macadam-straat die schokt. Toch rijden ze, ook met 3-4 man of zelfs alleen, op de baan. Je mag hier 90, maar de meesten houden zich hier niet aan. Dan spelen die toch gewoon met hun leven?
      Nu, die horen waarschijnlijk bij die eikels, en die vallen nu eenmaal het meeste op. Logisch dan dat er ergernissen komen.

Anderzijds, als de weg slecht is langs een kant, mag je toch ook niet spookrijden of even het fietspad nemen met je Ferrari om geen schade te rijden?

Nog een mooie die me te binnen schiet. Er was een dodelijk ongeval gebeurt hier op het kruispunt en er komen 5 wielertoeristen aan, mooi op het fietspad, dat wel, maar ze begonnen de brandweerman te duwen die hen verbood door te rijden en zei dat ze een omweg moesten volgen. Die mannen gingen 5km moeten omrijden en hun trainingsschema ging niet meer kloppen.
      Last edited by |) ][ |V| ][; 18/12/2010, 23:40.

Comment

Ik heb het niet over de eikels onder de wielertoeristen. Wel over die, die het goed menen.

Dus omdat 'vadertje staat' niet voor fatsoenlijke fietspaden kan zorgen moeten we uitwijken???
        die die het goed menen gebruiken ook het fietspad en hinderen het andere verkeer niet (en gaan al zeker niet met middenvingers strooien als ze er op gewezen worden)
        begin de indruk te krijgen dat je zelf het eikeltje onder de wielertoeristen bent.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stuka Bekijk Berichten
          Ik doe niet meer mee
          Ik ook niet meer.

Comment

Ik ook niet meer.
            Van t'zelfste hier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
              die die het goed menen gebruiken ook het fietspad en hinderen het andere verkeer niet (en gaan al zeker niet met middenvingers strooien als ze er op gewezen worden)
              Very true !

Comment

• Die mannen die op de koersfiets regelmatig met de middelvinger zwaaien en mensen irriteren, doen dat net zo goed met de wagen.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Resultaten gezien van dopingcontroles bij recreatieve sporters? Wielrenners met stip op één.
                  Niet te verwonderen dan dat veel van die wielerterroristen enorm opgefokt zijn. Wat heeft dat nog met liefhebberij/sport te maken? Zielige figuren toch.
                  2021 Taycan 4S
                  2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                    Resultaten gezien van dopingcontroles bij recreatieve sporters? Wielrenners met stip op één.
                    Niet te verwonderen dan dat veel van die wielerterroristen enorm opgefokt zijn. Wat heeft dat nog met liefhebberij/sport te maken? Zielige figuren toch.
                    Het is dan ook één van de sporten waar doping het meest verschil maakt.
                    Nu, zijn die resultaten in verhouding tot het aantal mensen dat die sport beoefent? Er zijn nu eenmaal erg veel wielertoeristen.
                    Voorts: wat je daar zegt over liefhebberij/sport geldt voor veel mensen die een bepaalde sport in competitieverband beoefenen. It's all about winning.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Resultaten gezien van dopingcontroles bij recreatieve sporters? Wielrenners met stip op één.
                      heb dat vorige week nog gehoord in de regio

Comment

Dat is logisch he voor petanque of biljart hebt je geen doping nodig.
                        En omdat er nu een paar mensen dat gebruiken zijn wielertoeristen ineens zielige figuren.
                        En jij hebt daar toch ook totaal geen last van als die mensen doping nemen, ik snap wat je er zo erg aan vindt.
                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                        1991 E30 320i

Comment

• wielertoeristen zijn gewoon in grote groep, dan hebben ze veel praat zoals elke andere hooligangroep

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                            Het is dan ook één van de sporten waar doping het meest verschil maakt.
                            Nu, zijn die resultaten in verhouding tot het aantal mensen dat die sport beoefent? Er zijn nu eenmaal erg veel wielertoeristen.
                            Voorts: wat je daar zegt over liefhebberij/sport geldt voor veel mensen die een bepaalde sport in competitieverband beoefenen. It's all about winning.
                            Dat is het nu net: competitieverband vs. wielertoeristen
                            Ik vind het behoorlijk gestoord je te doperen om je toogvrienden op de fiets te kunnen verslaan

Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                            Dat is logisch he voor petanque of biljart hebt je geen doping nodig.
                            En omdat er nu een paar mensen dat gebruiken zijn wielertoeristen ineens zielige figuren.
                            En jij hebt daar toch ook totaal geen last van als die mensen doping nemen, ik snap wat je er zo erg aan vindt.
                            En jij moet eens goed leren lezen wat ik precies schrijf vooraleer commentaar te geven
                            2021 Taycan 4S
                            2021 Lexus UX250h

Comment

Dat is het nu net: competitieverband vs. wielertoeristen
                              Ik vind het behoorlijk gestoord je te doperen om je toogvrienden op de fiets te kunnen verslaan
                              Er zijn ook wielertoeristen die af en toe wedstrijden van een nevenbond rijden. Staat er in dat onderzoek dat de bevraagde wielertoeristen nooit wedstrijden rijden?
                              Los daarvan: doping nemen om wedstrijden van één van de nevenbonden te rijden, is idd redelijk belachelijk. Dat profrenners al eens iets nemen, kan ik begrijpen, maar de rest ...
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• De belgische fietspaden liggen er verschrikkelijk bij! de wegen ook, maar toch iets beter. Ik rijd met de koersfiets, maar heb geen flauw idee hoe ik een platte band moet vervangen.. daarom zoek ik liefst de beste stukjes om te rijden.. sorry automobilisten. En zolang ze niet met 10 dingen tegelijk bezig zijn in de auto (gsm-en enzo) zullen ze me wel niet omverrijden hoop ik..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door condoomdokter Bekijk Berichten
                                  De belgische fietspaden liggen er verschrikkelijk bij! de wegen ook, maar toch iets beter. Ik rijd met de koersfiets, maar heb geen flauw idee hoe ik een platte band moet vervangen.. daarom zoek ik liefst de beste stukjes om te rijden.. sorry automobilisten. En zolang ze niet met 10 dingen tegelijk bezig zijn in de auto (gsm-en enzo) zullen ze me wel niet omverrijden hoop ik..
                                  Misschien handig om te leren hoe je een platte band moet vervangen.
                                  Is niet zo moeilijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door condoomdokter Bekijk Berichten
                                    De belgische fietspaden liggen er verschrikkelijk bij! de wegen ook, maar toch iets beter. Ik rijd met de koersfiets, maar heb geen flauw idee hoe ik een platte band moet vervangen.. daarom zoek ik liefst de beste stukjes om te rijden.. sorry automobilisten. En zolang ze niet met 10 dingen tegelijk bezig zijn in de auto (gsm-en enzo) zullen ze me wel niet omverrijden hoop ik..
                                    Grapjas

Comment

• Koop u dan een mountainbike.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                                        Misschien handig om te leren hoe je een platte band moet vervangen.
                                        Is niet zo moeilijk.
                                        Kijk, als een vrouw het al zegt !

Comment

• aan zee rij ik zo snel mogelijk naar NL, betere maar vooral veiliger fietspaden
                                          hier in Brussel is het echt erg gesteld, zeker als je rond de taalgrens gaat fietsen
                                          rond Waterloo/Wavre etc: fietspad begint, maar eindigt recht in 't veld, aansluitingen met "gewone borduurstenen"
                                          sjance dat ik kan "springen" met mijn koersfiets
                                          maar meestal neem ik een mtb met semi-slicks om "op de weg" te gaan rijden

attitude van zowel POLITIE als bestuurders in Brussel tov fietsers is er ook niet op vooruit gegaan,
                                          je zou nochtans denken dat die "huurfietsen" hen wakker zou geschud hebben dat de weg niet alleen
                                          voor de auto's gemaakt is

Comment

Working...
                                          X