Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2011 : wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wielerseizoen 2011 : wie wint wat?

Nieuw jaar, nieuw seizoen, nieuwe dolle pret
    Boonen eerste ritzege binnen! huppakee!

KLaar voor nieuwe prono's?

Ik gok op Boonens derde Ronde Van Vlaanderen! en dan mag ie stoppen met die koers.
    Cancellara nog niet klaar voor La Doyenne denk ik, maar ie wil dat zeker ooit binnen hebben.
    Ik zie Boasson Hagen ook een koerske winnen.
    Cavendish blijft vallen tot in oktober alhoewel hij misschien WK wordt in Denemarken.
    Last edited by ; 07/02/2011, 14:28.

Ik ben geen uitslagen- of lijstjesman, maar ik vraag me wel af wat Van den Broeck dit jaar in de Tour gaat doen.
    Geen pronostieken echter.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
      Ik ben geen uitslagen- of lijstjesman, maar ik vraag me wel af wat Van den Broeck dit jaar in de Tour gaat doen.
      Geen pronostieken echter.
      geen contador dit jaar he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
        geen contador dit jaar he
        Het is te hopen.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

Het is te hopen.
          Slak 1 en 2 te kloppen mannen

Comment

Boonen heeft alvast z'n eerste overwinning van 't seizoen al binnen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
              Boonen heeft alvast z'n eerste overwinning van 't seizoen al binnen!
              Zie openingspost, tweede zin.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

Proficiat, je bent een held!

Comment

Proficiat, je bent een held!
                  bimmers blijven kemphaantjes?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                    bimmers blijven kemphaantjes?
                    Voor die ene keer dat hij eens een held is, dan mag dat zeker eens gezegd worden hé!

Comment

Dit jaar in TdF: R. Gesink VS. J. Vandenbroeck

Volgens mij één van de mooiste duels dit jaar, naast Evans-Basso-Schleck

Comment

Voor die ene keer dat hij eens een held is, dan mag dat zeker eens gezegd worden hé!
                        Ik wou gewoon even aantonen dat jij ook genoeg fouten maakt. Dat ik niet altijd de meeste aandachtige lezer ben, weet ik ook, maar geef daar geen commentaar op als je het zelf ook regelmatig voor hebt. Daar zijn trouwens redenen voor, maar daar ga ik het niet over hebben.
                        Iedereen maakt fouten.
                        Ik heb gezegd.

Sorry voor off-topic.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik wou gewoon even aantonen dat jij ook genoeg fouten maakt. Dat ik niet altijd de meeste aandachtige lezer ben, weet ik ook, maar geef daar geen commentaar op als je het zelf ook regelmatig voor hebt. Daar zijn trouwens redenen voor, maar daar ga ik het niet over hebben.
                          Iedereen maakt fouten.
                          Ik heb gezegd.

Sorry voor off-topic.
                          1. Ik zie mij nergens een 'fout' maken
                          2. Ik 'regelmatig' fouten maken?? Daar heb ik al helemaal geen flauw benul van waar je dat haalt.
                          3. Blijven proberen.

Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                            Dit jaar in TdF: R. Gesink VS. J. Vandenbroeck

Volgens mij één van de mooiste duels dit jaar, naast Evans-Basso-Schleck
                            Ik zie Andy Schleck dit jaar de Tour winnen. En ik hoop van harte dat Van den Broeck het podium haalt!

Comment

Aan prono's durf ik me niet echt wagen, want het is nog te vroeg in't seizoen, maar ik hoop dat Gilbert en Cancellara hun vorm bevestigen. Dat Boonen met Quick Step terug een paar klassiekers kan pakken en dat Van den Broeck iedereen overklast met een prachtige overwinning op pakweg de Galibier of Alpe d'Huez en als het even kan het geel meebrengt naar Parijs.

Iets concreter is de situatie van Ricco. Die mens is van't weekend bijna dood geweest. Hij heeft zondag in een ziekenhuis in Modena gevochten voor z'n leven, nadat hij was binnengebracht met hoge koorts en uitdrogingsverschijnselen. Het zou kunnen gaan om een nier- of darmblokkage, maar de dokters willen geen details kwijt. Waar is die weer mee bezig? Alleszins, ik hoop dat hij er terug bovenop komt en dat hetgeen waardoor hij zo ziek is geworden niks heeft te maken met verboden middelen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
                                Iets concreter is de situatie van Ricco. Die mens is van't weekend bijna dood geweest. Hij heeft zondag in een ziekenhuis in Modena gevochten voor z'n leven, nadat hij was binnengebracht met hoge koorts en uitdrogingsverschijnselen. Het zou kunnen gaan om een nier- of darmblokkage, maar de dokters willen geen details kwijt. Waar is die weer mee bezig? Alleszins, ik hoop dat hij er terug bovenop komt en dat hetgeen waardoor hij zo ziek is geworden niks heeft te maken met verboden middelen!
                                ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
                                  Als dat van die Ricco waar is, dan is dat echt wel een megadebiel hé. Ik ben eens benieuwd... .

Comment

ALS het zo is, dan wil ik die mens nooit nog 1 koers zien rijden, zelf niet rond de kerktoren.

Comment

echt wel een megadebiel hé.
                                      yep!!

Comment

Volgens de pers zou het gaan om een verkeerd gelopen bloedtransfusie. Ricco zou bloed gebruikt hebben die al 25 dagen in de koelkast lag en er staat natuurlijk geen houdbaarheidsdatum op die zakjes. Als dat klopt dan mogen ze hem voor mijn part 3 jaar opsluiten en levenslang schorsen. Zo hypocriet! Feit is dat zijn vriendin, toen hij geschorst was voor Cera-gebruik in de tour, begin vorig jaar ook op Cera betrapt werd, waarna hij onverbiddelijk de relatie had afgebroken...

Comment

Working...
                                        X