Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wielerseizoen 2011 : wie wint wat?
Collapse
X
-
Dit was te verwachten natuurlijk. Schleck heeft een prachtige prestatie gelevered in de rit naar de Galibier. Evans heeft toen op z'n eentje zijn Tour gered en kan dus wel een terechte winnaar genoemd worden. Ik had graag Andy zien winnen, maar hij krijgt nog wel kansen in de toekomst denk ik. Ook presteert hij vandaag niet slecht met een 17de plek. Hij heeft dus vooruitgang geboekt, maar er is nog meer nodig dus. Spijtig dat we nooit zullen weten wat VDB had kunnen presteren in deze Tour, maar ik heb precies het gedacht dat hij serieus had kunnen meestrijden.
Comment
-
Had ook op Schleck gehoopt. Hij zal echt op die tijdrit moeten trainen. Desnoods iets meer gewicht kweken zodat hij meer power krijgt? Nu waren er heel weinig kilometer stegen de klok. in een normale tour, is dit een stuk meer. Evans heeft ook wel de tijdrit van z'n leven gereden.
Soit, een verdiende winnaar al blijf ik het een rare kwast vinden.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Ik ben eigenlijk wel tevreden dat Evans gewonnen heeft. Omdat hij het verdient dan. Niet dat ik supporter voor die kerel. Voor niemand eigenlijk.
Comment
-
Evans is een oververdiende winnaar. Die Schelcks moet ik niet zo, zeker die Andy niet. Met z'n gebleit toen Contador aanviel in die gevaarlijke afdaling, komaan man. Voor 1,5 miljoen euro per jaar om één ronde te rijden mag je wel al eens een moeilijke afdaling voor de wielen krijgen hé.
Comment
-
Om een grote ronde te winnen moet je alles kunnen, dus ook tijdrijden en een natte afdaling rijden, tenzij je als klimmer een enorme kloof kan slaan, wat de Schlecks nalieten te doen in de Pyreneeën. Evans had dit jaar geen enkel zwak punt en was all round duidelijk de sterkste.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenUitstel is toch nog geen afstel?
Ik dacht dat het volledige dossier (25.000 bladzijden) van het Spaans naar het Engels moest vertaald worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenNee maar hoe lang gaat dat spel nog blijven duren? Ondertussen kan hij wel wedstrijden rijden en volledig blijven voortdoen. Bij Keisse was het rijden/geschorst/rijden/...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenCavendish over de finish in Parijs met z'n sponsor op het truitje lekker gestretched...
What's next, met reclamebordjes zwaaien terwijl je over de finish bolt?
Ik heb echt genoten van deze tour. Het is de eerste in jaren die ik bewust gevolgd heb omdat ik er tegenwoordig wel in geloof dat de sport veel schoner is dan pakweg 10 - 15 jaar geleden. Het doet me dan ook veel plezier dat als iedereen met quasi gelijke wapens kan strijden dat de Belgen ook kunnen meedoen voor de prijzen. Hopelijk kunnen VDB en Vanendert elkaar volgend jaar goed verstaan zodat ze een soort van Schleck-front kunnen vormen tegen de concurrentie. Vanendert kan gaan voor ritzeges en de bolletjestrui terwijl VDB voor het klassement kan gaan. Ik denk dat ze zich daar wel in kunnen vinden. Ik hoop het alleszins.
Comment
-
En omega pharma gaat samen met Quickstep:
http://www.gva.be/nieuws/sport/wielrennen/aid1067000/superploeg-omega-pharma-quick-step-komt-er.aspxDe samenwerking tussen Omega Pharma en Quick Step is een feit. Dat heeft het Quick Step Cycling Team maandagavond bekendgemaakt.
Comment
-
Comment