Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2011 : wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Het zijn geen toppers, maar ik kijk wel uit naar team spidertech in het peleton.

Comment

De enige dat ik ken is Svein Tuft Dat is door die Pegasusproblemen zeker dat die daar is terecht gekomen?

Comment

MEGABIKE!

topmannen:
        101 GILBERT Philippe Omega Pharma-Lotto 1 1864 MB-punten
        131 BOONEN Tom Quick Step 1 1819 MB-punten
        546 BOASSON HAGEN Edvald Team Sky 1 1084 MB-punten
        283 HAUSSLER Heinrich Team Garmin-Cervélo 1 635 MB-punten

verwachtingen:
        587 GOSS Matthew HTC - Highroad 1 450 MB-punten
        318 IVANOV Serguei Katusha Team 1 473 MB-punten
        618 LEUKEMANS Bjorn Vacansoleil-DCM 1 462 MB-punten
        522 NUYENS Nick SaxoBank - Sungard 1 474 MB-punten

hoop:
        377 OSS Daniel Liquigas-Cannondale 1 194 MB-punten
        144 VAN IMPE Kevin Quick Step 1 139 MB-punten
        298 VANMARCKE Sep Team Garmin-Cervélo 1 174 MB-punten
        112 WILLEMS Frederik Omega Pharma-Lotto 1 211 MB-punten
        Last edited by ; 23/02/2011, 14:59.

Comment

Daarnet op training nog Leukemans achter de brommer tegengekomen. En het ging wreed vlot...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
            Daarnet op training nog Leukemans achter de brommer tegengekomen. En het ging wreed vlot...
            Leukemans > Devolder.
            Veel regelmatiger stoemper.
            Devolder is aan/uit.

Comment

Haussler, Cancellara en Gilbert zie ik als de toppers.
              2012 E92 Bmw 335i DKG
              1991 E30 320i

Comment

Mooie omloop het volk, zalig hoe ze elkaar zaten te bekijken in de overpoortstraat.

Comment

Twas idd ferm, ben blij voor Langeveld. Maar verrassing van het seizoen (nu al) is Degenkolb. Die kerel gaat klassiekers winnen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                    Twas idd ferm, ben blij voor Langeveld. Maar verrassing van het seizoen (nu al) is Degenkolb. Die kerel gaat klassiekers winnen.
                    Langeveld is de oververdiende winnaar! En inderdaad, die Degenkolb is een sterk bazeke, en zo ziet hij er ook uit!

Comment

moet wel nog wat af

detail: met oortjes zou langeveld zeker ook gewonnen hebben (toen Flecha stilviel enzo...)
                      Dus: discussie nog niet gedaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                        moet wel nog wat af

detail: met oortjes zou langeveld zeker ook gewonnen hebben (toen Flecha stilviel enzo...)
                        Dus: discussie nog niet gedaan.
                        Idd, vele mensen zullen nu voorstander zijn tot dat een grote naam een klassieker verliest doordat de ploegwagen te laat is om een band te wisselen.
                        Of erger nog, er een valpartij gebeurt doordat ze niet verwichtigd zijn van een obstakel.

Comment

Thomas De Gendt, indruwekkend in Parijs-Nice

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                            Thomas De Gendt, indruwekkend in Parijs-Nice
                            ne coureur met een (hard) koppeke
                            Zeker iemand anders laten winnen maar wel stoempen om de voorsprong te hebben op peleton.
                            Als een echte rittenkoersrenner!
                            Wat doet ie in de klim?

Comment

ne coureur met een (hard) koppeke
                              Zeker iemand anders laten winnen maar wel stoempen om de voorsprong te hebben op peleton.
                              Als een echte rittenkoersrenner!
                              Wat doet ie in de klim?
                              Geen idee, kende hem niet eigenlijk niet maar wat ie daarjuist liet zien heeft ferm indruk gemaakt. Zo goed als op u eentje amper 45 sec tijd verliezen op 10 km op een jagend peloton, chapeau.

Comment

Voeckler (foto) won de sprint uiteindelijk gemakkelijk, voor zijn landgenoot Pauriol. Een moegestreden De Gendt werd toch nog mooi tweede.
                                Amateurs op Sporza. Ik erger me de laatste tijd rot aan de talrijke fouten die de media maken. Wordt er dan niets meer nagelezen??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                                  Amateurs op Sporza. Ik erger me de laatste tijd rot aan de talrijke fouten die de media maken. Wordt er dan niets meer nagelezen??
                                  Straks staat dat wel goed natuurlijk, eigen aan onze tijd zeker, als die mannen 2 minuten over de lijn zijn staat dat reeds online en dan krijg je zo wel eens dingen natuurlijk.

Comment

Straks staat dat wel goed natuurlijk, eigen aan onze tijd zeker, als die mannen 2 minuten over de lijn zijn staat dat reeds online en dan krijg je zo wel eens dingen natuurlijk.
                                    Is ook meer algemeen een probleem heb ik de indruk. Geregeld fouten in gedrukte kranten, op de website van "kwalitatieve" kranten zoals De Standaard, ...

Comment

Geen idee, kende hem niet eigenlijk niet maar wat ie daarjuist liet zien heeft ferm indruk gemaakt. Zo goed als op u eentje amper 45 sec tijd verliezen op 10 km op een jagend peloton, chapeau.
                                      was een beetje retorisch bedoeld hoor
                                      Wat gaat ie doen tegen de grote jongens.
                                      Dat ie wat kan klimmen is wel zeker.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                                        Is ook meer algemeen een probleem heb ik de indruk. Geregeld fouten in gedrukte kranten, op de website van "kwalitatieve" kranten zoals De Standaard, ...
                                        En gewoon artikels klakkeloos van elkaar overnemen zonder iets te checken.

Ik sta zover dat er van mij geen enkele reactie meer verschijnt op de site van gva omdat ik altijd de fouten uit hun artikels probeer te halen.

Van de week nog over die slang die in die borst gebeten had

Comment

was een beetje retorisch bedoeld hoor
                                          Wat gaat ie doen tegen de grote jongens.
                                          Dat ie wat kan klimmen is wel zeker.
                                          Hij was vorig jaar tweede in de Brabantse Pijl Maar ik denk dat hij in het hooggebergte te kort zal komen. Nuja, in iedergeval een talent. Prachtig om naar te kijken, hij heeft al voor mooie momenten in Parijs-Nice gezorgd.

Comment

Working...
                                          X