Het zijn geen toppers, maar ik kijk wel uit naar team spidertech in het peleton.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wielerseizoen 2011 : wie wint wat?
Collapse
X
-
MEGABIKE!
topmannen:
101 GILBERT Philippe Omega Pharma-Lotto 1 1864 MB-punten
131 BOONEN Tom Quick Step 1 1819 MB-punten
546 BOASSON HAGEN Edvald Team Sky 1 1084 MB-punten
283 HAUSSLER Heinrich Team Garmin-Cervélo 1 635 MB-punten
verwachtingen:
587 GOSS Matthew HTC - Highroad 1 450 MB-punten
318 IVANOV Serguei Katusha Team 1 473 MB-punten
618 LEUKEMANS Bjorn Vacansoleil-DCM 1 462 MB-punten
522 NUYENS Nick SaxoBank - Sungard 1 474 MB-punten
hoop:
377 OSS Daniel Liquigas-Cannondale 1 194 MB-punten
144 VAN IMPE Kevin Quick Step 1 139 MB-punten
298 VANMARCKE Sep Team Garmin-Cervélo 1 174 MB-punten
112 WILLEMS Frederik Omega Pharma-Lotto 1 211 MB-punten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDaarnet op training nog Leukemans achter de brommer tegengekomen. En het ging wreed vlot...
Veel regelmatiger stoemper.
Devolder is aan/uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenTwas idd ferm, ben blij voor Langeveld. Maar verrassing van het seizoen (nu al) is Degenkolb. Die kerel gaat klassiekers winnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenmoet wel nog wat af
detail: met oortjes zou langeveld zeker ook gewonnen hebben (toen Flecha stilviel enzo...)
Dus: discussie nog niet gedaan.
Of erger nog, er een valpartij gebeurt doordat ze niet verwichtigd zijn van een obstakel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenThomas De Gendt, indruwekkend in Parijs-Nice
Zeker iemand anders laten winnen maar wel stoempen om de voorsprong te hebben op peleton.
Als een echte rittenkoersrenner!
Wat doet ie in de klim?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenne coureur met een (hard) koppeke
Zeker iemand anders laten winnen maar wel stoempen om de voorsprong te hebben op peleton.
Als een echte rittenkoersrenner!
Wat doet ie in de klim?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenAmateurs op Sporza. Ik erger me de laatste tijd rot aan de talrijke fouten die de media maken. Wordt er dan niets meer nagelezen??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenStraks staat dat wel goed natuurlijk, eigen aan onze tijd zeker, als die mannen 2 minuten over de lijn zijn staat dat reeds online en dan krijg je zo wel eens dingen natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenGeen idee, kende hem niet eigenlijk niet maar wat ie daarjuist liet zien heeft ferm indruk gemaakt. Zo goed als op u eentje amper 45 sec tijd verliezen op 10 km op een jagend peloton, chapeau.
Wat gaat ie doen tegen de grote jongens.
Dat ie wat kan klimmen is wel zeker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenIs ook meer algemeen een probleem heb ik de indruk. Geregeld fouten in gedrukte kranten, op de website van "kwalitatieve" kranten zoals De Standaard, ...
Ik sta zover dat er van mij geen enkele reactie meer verschijnt op de site van gva omdat ik altijd de fouten uit hun artikels probeer te halen.
Van de week nog over die slang die in die borst gebeten had
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenwas een beetje retorisch bedoeld hoor
Wat gaat ie doen tegen de grote jongens.
Dat ie wat kan klimmen is wel zeker.
Comment
Comment