Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wielerseizoen 2011 : wie wint wat?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Boonen was zo goed in 2007, eigenlijk zou u nu (nog) beter moeten kunnen zijn.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten'k vraag me ook af wat daar achter zit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHij kan wel eens gelijk hebben... .
Ik durf in elk geval mijn hand niet in het vuur steken dat Boonen geen klassieker meer wint hoor! Jij wel? Voor hetzelfde geld wint ie volgende jaar zelfs Milaan-San Remo.
Boonen was no match voor Gilbert in BK 2009 rarara
Boonen kon niet meer sprinten laatste jaren tegen grote namen rarara Gent-Wevelgem 2011
Cancellara is ongetwijfeld de sterkste, maar Boonen afschrijven is zo afgesleten vlaamse masochistische zever.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenDat klopt maar de super Boonen zoals in 2004-2005 komt niet meer terug. Hij zal nog klassiekers winnen en zelfs misschien nog WK worden maar hij zal het meer van zijn ervaring moeten hebben.
Hij zal in iedergeval nog schoon dingen laten zien.
Anderzijds, het zou geen kwaad kunnen moest hij geen "superman" maar spelen, want heel die Boonen-hysterie van een paar jaar geleden, was niet bepaald aan mij besteed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenOf eens ongelijk. 2010 was er een met een superBoonen. Helaas ongelukkig. En nu maar een jaartje verder?
Ik durf in elk geval mijn hand niet in het vuur steken dat Boonen geen klassieker meer wint hoor! Jij wel? Voor hetzelfde geld wint ie volgende jaar zelfs Milaan-San Remo.
Boonen was no match voor Gilbert in BK 2009 rarara
Boonen kon niet meer sprinten laatste jaren tegen grote namen rarara Gent-Wevelgem 2011
Cancellara is ongetwijfeld de sterkste, maar Boonen afschrijven is zo afgesleten vlaamse masochistische zever.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenDat kan je moeilijk op voorhand weten. Die kerel is nog maar 31 jaar.
Anderzijds, het zou geen kwaad kunnen moest hij geen "superman" maar spelen, want heel die Boonen-hysterie van een paar jaar geleden, was niet bepaald aan mij besteed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenDat klopt maar de super Boonen zoals in 2004-2005 komt niet meer terug.
Maar superboonen? dat was voor mij toch 2010
resultaten is alles wat telt zegt men maar dat is niet helemaal waar.
2005 was ook een jaar waar Boonen kon rekenen op hetzij heel sterke ploeg (kijk maar naar Cancellara nu: geen ploeg) hetzij wat mindere weerstand.
Comment
-
"Cancellara van de Ardennenklassiekers" heb ik gehoord
De Doyenne is wel andere koek, iets minder op eindexplosie en wringen gericht, maar meer op klimwerk en afvalrace.
Maar als Gilbert ook daar na 260km aan de meet geklopt moet worden, zijn ze er ook aan voor de moeite...
Thumbs up!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenIk hoop dat hij volgende week de concurrentie ook zo terplekke laat.
We mogen content zijn, Belgen winnen de belangrijkste koersen dit jaar.
Maar Gilbert is wel de enige topfavoriet die het ook nog doet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenIndrukwekkend van Gilbert.
Ik ben benieuwd wat hij zondag gaat laten zien.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenZondag terug opnieuw nog een keer hé.
Comment
Comment