Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2011 : wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
    Is dat dien hollander die zat te schreeuwen in RVV dat Boonen in de spurt die mannen nog ging kloppen?

Wat een blaaskaak.
    Van Hooydonck is geen hollander hé... .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      Van Hooydonck is geen hollander hé... .

http://nl.wikipedia.org/wiki/Edwig_Van_Hooydonck
      Heeft dien commentator op Eurosport of NOS dan ook geen verlijkbare naam?

Boonen was zo goed in 2007, eigenlijk zou u nu (nog) beter moeten kunnen zijn.

Comment

• HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Ook raar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
          'k vraag me ook af wat daar achter zit.

Comment

• Lloyd, is dat geen renner dat meegekomen is met iemand anders toen naar Lotto?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
              'k vraag me ook af wat daar achter zit.
              Ik dacht dat er vroeger wel al opmerkingen gekomen zijn op zijn mentaliteit (iets teveel feestjes + drinken en iets te weinig trainen). Maar of dit effectief zo is en hier iets mee te maken heeft, no idea...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                Hij kan wel eens gelijk hebben... .
                Of eens ongelijk. 2010 was er een met een superBoonen. Helaas ongelukkig. En nu maar een jaartje verder?
                Ik durf in elk geval mijn hand niet in het vuur steken dat Boonen geen klassieker meer wint hoor! Jij wel? Voor hetzelfde geld wint ie volgende jaar zelfs Milaan-San Remo.

Boonen was no match voor Gilbert in BK 2009 rarara
                Boonen kon niet meer sprinten laatste jaren tegen grote namen rarara Gent-Wevelgem 2011

Cancellara is ongetwijfeld de sterkste, maar Boonen afschrijven is zo afgesleten vlaamse masochistische zever.

Comment

• Dat klopt maar de super Boonen zoals in 2004-2005 komt niet meer terug. Hij zal nog klassiekers winnen en zelfs misschien nog WK worden maar hij zal het meer van zijn ervaring moeten hebben.
                  Hij zal in iedergeval nog schoon dingen laten zien.

Comment

Dat klopt maar de super Boonen zoals in 2004-2005 komt niet meer terug. Hij zal nog klassiekers winnen en zelfs misschien nog WK worden maar hij zal het meer van zijn ervaring moeten hebben.
                    Hij zal in iedergeval nog schoon dingen laten zien.
                    Dat kan je moeilijk op voorhand weten. Die kerel is nog maar 31 jaar.
                    Anderzijds, het zou geen kwaad kunnen moest hij geen "superman" maar spelen, want heel die Boonen-hysterie van een paar jaar geleden, was niet bepaald aan mij besteed.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                      Of eens ongelijk. 2010 was er een met een superBoonen. Helaas ongelukkig. En nu maar een jaartje verder?
                      Ik durf in elk geval mijn hand niet in het vuur steken dat Boonen geen klassieker meer wint hoor! Jij wel? Voor hetzelfde geld wint ie volgende jaar zelfs Milaan-San Remo.

Boonen was no match voor Gilbert in BK 2009 rarara
                      Boonen kon niet meer sprinten laatste jaren tegen grote namen rarara Gent-Wevelgem 2011

Cancellara is ongetwijfeld de sterkste, maar Boonen afschrijven is zo afgesleten vlaamse masochistische zever.
                      How how, kalm man. Lees nog eens wat ik zei: "Hij kan wel eens gelijk hebben..."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                        Dat kan je moeilijk op voorhand weten. Die kerel is nog maar 31 jaar.
                        Anderzijds, het zou geen kwaad kunnen moest hij geen "superman" maar spelen, want heel die Boonen-hysterie van een paar jaar geleden, was niet bepaald aan mij besteed.
                        of aan Boonen zelf, toch niet aan de huidige

Comment

Dat klopt maar de super Boonen zoals in 2004-2005 komt niet meer terug.
                          sprint was toen helemaal niet beredeneerd en dat was ook helemaal niet nodig

Maar superboonen? dat was voor mij toch 2010
                          resultaten is alles wat telt zegt men maar dat is niet helemaal waar.
                          2005 was ook een jaar waar Boonen kon rekenen op hetzij heel sterke ploeg (kijk maar naar Cancellara nu: geen ploeg) hetzij wat mindere weerstand.

Comment

• Indrukwekkend van Gilbert.

Comment

• Ik hoop dat hij volgende week de concurrentie ook zo terplekke laat.

We mogen content zijn, Belgen winnen de belangrijkste koersen dit jaar.

Comment

• Idd, wat een straf nummer was dat

Comment

• "Cancellara van de Ardennenklassiekers" heb ik gehoord

De Doyenne is wel andere koek, iets minder op eindexplosie en wringen gericht, maar meer op klimwerk en afvalrace.
                                  Maar als Gilbert ook daar na 260km aan de meet geklopt moet worden, zijn ze er ook aan voor de moeite...
                                  Thumbs up!
                                  Last edited by ; 18/04/2011, 00:02.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                    Ik hoop dat hij volgende week de concurrentie ook zo terplekke laat.

We mogen content zijn, Belgen winnen de belangrijkste koersen dit jaar.
                                    Juist!
                                    Maar Gilbert is wel de enige topfavoriet die het ook nog doet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                                      Indrukwekkend van Gilbert.
                                      En vandaag weer opnieuw!

Ik ben benieuwd wat hij zondag gaat laten zien.

Comment

• Zondag terug opnieuw nog een keer hé.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                          Zondag terug opnieuw nog een keer hé.
                                          't zou straf zijn

Comment

Working...
                                          X