Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2011 : wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik geloof er ook niet in dat Gilbert (hoe goed hij ook is) een 4 op 4 pakt.
    Dat zou té straf zijn.

Comment

• dat zou zalig zijn...
      het jaar van Gilbert ...
      vanaf dan zal hij ook wel in het bootje komen van de herhalingsdruk... zoals eerst Boonen en dan Cancellara.

LBL moet 'em op capaciteiten gewoonweg kunnen winnen punt. Maar tactisch verliezen kan ook wel altijd he! kijk maar naar Fabian. met vanendert en vooral jurgen VDB heeft 'em wel goede pionnen

Comment

• Zondag zwaar supporteren voor Gilbert!

Comment

• Gilbert gilbert, wat doe je nu?!

Comment

• Niet meer normaal. Schitterende wedstrijd!

Koers

Comment

• Mooi gekoerst van Gilbert.
              Iemand met zijn capaciteiten, moet toch ver geraken in de TDF?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                Mooi gekoerst van Gilbert.
                Iemand met zijn capaciteiten, moet toch ver geraken in de TDF?
                Nu ook niet overdrijven, er is een héél groot verschil tussen 'cols' in België en die in Frankrijk.
                Let op, ik zeg niet dat Gilbert niet in staat is om een deftige Tour te rijden, maar ik zie hem niet direct in de top 10 eindigen

(als je het enkel over ritwinst had met 'ver geraken', dan geef ik je gelijk )

Comment

• Een (opvolging van) klim(s) van 8-12km is nog wel iets anders natuurlijk.

Comment

• Idd, daarvoor is hij wat te zwaar maar als hij gewicht zou verliezen kan hij zeker ver geraken. Dat zegt hij zelf trouwens.

Dat was een knappe prestatie, jawadde

Comment

• Amai Bart De Clercq, sterk!

Comment

• Ik vraag me af waar Devolder mee bezig is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouterr Bekijk Berichten
                          Nu ook niet overdrijven, er is een héél groot verschil tussen 'cols' in België en die in Frankrijk.
                          Inderdaad, hier kan je de 'cols' op power naar boven vlammen, in 't hooggebergte moet je dat niet doen of je staat geparkeerd na 3 km.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                            Ik vraag me af waar Devolder mee bezig is
                            zachtjes oud worden

Comment

• Het was een mooie ronde van Zwitserland. Sagan die nog maar eens bevestigd een enorm groot talent te zijn.
                              De Gendt die een mooi visitekaartje afgeeft en Monfort die alles kapot rijdt bergop

Devolder, tsja, tis te hopen dat hij erdoor komt maar ik vrees ervoor. Tzal voor volgend jaar zijn.

Comment

• De Gendt
                                kampfschwein

winnen moet je doen voor ene ploeg te hebben/vinden
                                afzien en blijven gaan is voor fans te hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                                  Devolder, tsja, tis te hopen dat hij erdoor komt maar ik vrees ervoor. Tzal voor volgend jaar zijn.
                                  Dat heb ik precies nogal eens gehoord.

Comment

• Onzen Mafia Coureuro heeft vandaag ook goed gereden in Halle-Ingooigem! Hard op kop van het peloton gereden.

Het was ook een knappe koers.

Comment

• Gisteren ook al 3e.

Gaat een gooi doen naar het podium op het BK.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                        Gisteren ook al 3e.

Gaat een gooi doen naar het podium op het BK.
                                        Kan een gevaarlijke outsider zijn, de conditie is goed en de mannen waar het meest naar gekeken gaat worden (Gilbert en De Gendt) vinden niet echt een parkoer naar hun goesting.

Roelandts maakt ook veel kans net zoals Van Keirsbulck, jongens toch hoe heeft dien gereden zeg

En de Topsport-Vlaanderen ploeg ziet me er ook wel sterk uit. Uiteindelijk 3 man in de kopgroep.

Comment

• Allee vooruit een prono:

1 De Gendt (aanval)
                                          2 Boonen (spurt in volgende roep)
                                          3 Roelandts (")

Comment

Working...
                                          X