Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
dat zou zalig zijn...
het jaar van Gilbert ...
vanaf dan zal hij ook wel in het bootje komen van de herhalingsdruk... zoals eerst Boonen en dan Cancellara.
LBL moet 'em op capaciteiten gewoonweg kunnen winnen punt. Maar tactisch verliezen kan ook wel altijd he! kijk maar naar Fabian. met vanendert en vooral jurgen VDB heeft 'em wel goede pionnen
Mooi gekoerst van Gilbert.
Iemand met zijn capaciteiten, moet toch ver geraken in de TDF?
Nu ook niet overdrijven, er is een héél groot verschil tussen 'cols' in België en die in Frankrijk.
Let op, ik zeg niet dat Gilbert niet in staat is om een deftige Tour te rijden, maar ik zie hem niet direct in de top 10 eindigen
(als je het enkel over ritwinst had met 'ver geraken', dan geef ik je gelijk )
Het was een mooie ronde van Zwitserland. Sagan die nog maar eens bevestigd een enorm groot talent te zijn.
De Gendt die een mooi visitekaartje afgeeft en Monfort die alles kapot rijdt bergop
Devolder, tsja, tis te hopen dat hij erdoor komt maar ik vrees ervoor. Tzal voor volgend jaar zijn.
Kan een gevaarlijke outsider zijn, de conditie is goed en de mannen waar het meest naar gekeken gaat worden (Gilbert en De Gendt) vinden niet echt een parkoer naar hun goesting.
Roelandts maakt ook veel kans net zoals Van Keirsbulck, jongens toch hoe heeft dien gereden zeg
En de Topsport-Vlaanderen ploeg ziet me er ook wel sterk uit. Uiteindelijk 3 man in de kopgroep.
Comment