Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
'Het is veel beter rijden met oortjes. Er stonden enkele gevaarlijke auto's langs de kant vand e weg maar nu kreeg ik alle info vanuit de volgwagen. Zo was het veilig.'
Bericht van De Standaard, 45 minuten oud... zo'n dingen heb je toch niet met nalezen...
rond 5u ongeveer dacht ik: " wint ie de Amstel dit jaar ook of niet?
Alles tot dan wint ie allciht sowieso."
De eerlijkheid gebiedt om te vermelden dat pozzato, flecha, ballan, gilbert en boonen niet van de partij waren. En dat zijn toch wel de grote kleppers om tegen spartacus uit te spelen. Dat ie anders niet gewonnen zou hebben zeg ik niet he, pas op.
rond 5u ongeveer dacht ik: " wint ie de Amstel dit jaar ook of niet?
Alles tot dan wint ie allciht sowieso."
De eerlijkheid gebiedt om te vermelden dat pozzato, flecha, ballan, gilbert en boonen niet van de partij waren. En dat zijn toch wel de grote kleppers om tegen spartacus uit te spelen. Dat ie anders niet gewonnen zou hebben zeg ik niet he, pas op.
Hmm, Haussler en Hushovd zijn nu ook niet de minste hé Ik denk dat er maar weinige zijn die dat tempo kunnen ontwikkelen. Iemand dat ik met de Ronde verwacht is Lars Boom. Koerste attent mee voorin en heeft een serieuze motor.
Op Pozzato reken ik niet echt, zijn manier van koersen.
Flecha is in orde maar ik denk dat die net als Ballan en Gilbert te kort zullen komen op de hellingen.
Ik vraag me zelfs af of Boonen deze Cancellara zou kunnen volgen. Ik heb de indruk dat hij beter is als vorig jaar.
Hmm, Haussler en Hushovd zijn nu ook niet de minste hé Ik denk dat er maar weinige zijn die dat tempo kunnen ontwikkelen. Iemand dat ik met de Ronde verwacht is Lars Boom. Koerste attent mee voorin en heeft een serieuze motor.
Op Pozzato reken ik niet echt, zijn manier van koersen.
Flecha is in orde maar ik denk dat die net als Ballan en Gilbert te kort zullen komen op de hellingen.
Ik vraag me zelfs af of Boonen deze Cancellara zou kunnen volgen. Ik heb de indruk dat hij beter is als vorig jaar.
jaja, tenzij - het enige dat de anderen kan troosten - Spartacus te vroeg piekt ... dat weet je ook pas achteraf.
ja, Pozzato ... heeft zo de E3 prijs binnengehaald in 2009.
Hushovd en E3 en Ronde, neen, dat is net te ver. Gent-Wevelgem ligt zo iemand meer eigenlijk. En Roubaix uiteraard.
Haussler is beter geweest, tenzij die juist nog niet piekt.
Idd, het is kwestie van hem bergop te kunnen volgen want als hij daar 5m krijgt is hem ribbedebie. Natuurlijk als ze dan nog enkele helpers over hebben kunnen ze nog iets proberen maar dan nog.
Comment