Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2011 : wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
    Hij was vorig jaar tweede in de Brabantse Pijl Maar ik denk dat hij in het hooggebergte te kort zal komen.
    Brabantse peil is "slechts" heuvelritje he! ...
    en tijdritten .... ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
      En gewoon artikels klakkeloos van elkaar overnemen zonder iets te checken.

Ik sta zover dat er van mij geen enkele reactie meer verschijnt op de site van gva omdat ik altijd de fouten uit hun artikels probeer te halen.

Van de week nog over die slang die in die borst gebeten had
      Journalisten staan tegenwoordig wel serieus onder tijdsdruk hoor. Maar inderdaad, het zou niet mogen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        Journalisten staan tegenwoordig wel serieus onder tijdsdruk hoor.
        tis zo dat ze alles wisten over de coke van boonen

Comment

tyler farar heeft mooie overwinning behaald alsook adreas klöden vandaag

Comment

'Het is veel beter rijden met oortjes. Er stonden enkele gevaarlijke auto's langs de kant vand e weg maar nu kreeg ik alle info vanuit de volgwagen. Zo was het veilig.'
            Bericht van De Standaard, 45 minuten oud... zo'n dingen heb je toch niet met nalezen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vw_bjorn Bekijk Berichten
              tyler farar heeft mooie overwinning behaald alsook adreas klöden vandaag
              Om in de sfeer te blijven, op journaal van 19h was het Andreas Kloeden

Comment

Deze morgen trouwens teamwagen van de Schlecks gezien

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                  Brabantse peil is "slechts" heuvelritje he! ...
                  en tijdritten .... ?
                  Hmm, geen idee. Hij kan vanalles wat, en boven het gemiddelde van de normale prof.

Comment

Is dit seizoen van het ene probleem in het andere aan het sukkelen precies

Comment

Straffe toer van Spartacus

Comment

Straffe toer van Spartacus
                        rond 5u ongeveer dacht ik: " wint ie de Amstel dit jaar ook of niet?
                        Alles tot dan wint ie allciht sowieso."

De eerlijkheid gebiedt om te vermelden dat pozzato, flecha, ballan, gilbert en boonen niet van de partij waren. En dat zijn toch wel de grote kleppers om tegen spartacus uit te spelen. Dat ie anders niet gewonnen zou hebben zeg ik niet he, pas op.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                          rond 5u ongeveer dacht ik: " wint ie de Amstel dit jaar ook of niet?
                          Alles tot dan wint ie allciht sowieso."

De eerlijkheid gebiedt om te vermelden dat pozzato, flecha, ballan, gilbert en boonen niet van de partij waren. En dat zijn toch wel de grote kleppers om tegen spartacus uit te spelen. Dat ie anders niet gewonnen zou hebben zeg ik niet he, pas op.
                          Hmm, Haussler en Hushovd zijn nu ook niet de minste hé Ik denk dat er maar weinige zijn die dat tempo kunnen ontwikkelen. Iemand dat ik met de Ronde verwacht is Lars Boom. Koerste attent mee voorin en heeft een serieuze motor.

Op Pozzato reken ik niet echt, zijn manier van koersen.
                          Flecha is in orde maar ik denk dat die net als Ballan en Gilbert te kort zullen komen op de hellingen.

Ik vraag me zelfs af of Boonen deze Cancellara zou kunnen volgen. Ik heb de indruk dat hij beter is als vorig jaar.

Comment

Hmm, Haussler en Hushovd zijn nu ook niet de minste hé Ik denk dat er maar weinige zijn die dat tempo kunnen ontwikkelen. Iemand dat ik met de Ronde verwacht is Lars Boom. Koerste attent mee voorin en heeft een serieuze motor.

Op Pozzato reken ik niet echt, zijn manier van koersen.
                            Flecha is in orde maar ik denk dat die net als Ballan en Gilbert te kort zullen komen op de hellingen.

Ik vraag me zelfs af of Boonen deze Cancellara zou kunnen volgen. Ik heb de indruk dat hij beter is als vorig jaar.
                            jaja, tenzij - het enige dat de anderen kan troosten - Spartacus te vroeg piekt ... dat weet je ook pas achteraf.

ja, Pozzato ... heeft zo de E3 prijs binnengehaald in 2009.

Hushovd en E3 en Ronde, neen, dat is net te ver. Gent-Wevelgem ligt zo iemand meer eigenlijk. En Roubaix uiteraard.
                            Haussler is beter geweest, tenzij die juist nog niet piekt.
                            Last edited by ; 26/03/2011, 21:13.

Comment

Hopelijk kunnen Boonen, Steegmans, Gilbert,... een stevig blok vormen tegen Cancellara volgende week.

Als ik dat gisteren zo zag, goede moteur moet die toch in z'n kader hebben steken. Ofwel aardig wat pillen slikken...

Comment

Puur genieten om die man te zien rijden, perfectie op een fiets aanschouwen is indrukwekkend

Comment

Kerel is echt wel (weer) buitenaards.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                    Hopelijk kunnen Boonen, Steegmans, Gilbert,... een stevig blok vormen tegen Cancellara volgende week.

Als ik dat gisteren zo zag, goede moteur moet die toch in z'n kader hebben steken. Ofwel aardig wat pillen slikken...
                                    Hoe belachelijk is dat wel niet, met pakweg 5 zijn ze en nog is de kans groot dat ze Fabian de baas niet kunnen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                      Hoe belachelijk is dat wel niet, met pakweg 5 zijn ze en nog is de kans groot dat ze Fabian de baas niet kunnen.
                                      omdat het toch man tegen man is uiteraard in een wedstrijd als de ronde of roubaix.

Comment

Idd, het is kwestie van hem bergop te kunnen volgen want als hij daar 5m krijgt is hem ribbedebie. Natuurlijk als ze dan nog enkele helpers over hebben kunnen ze nog iets proberen maar dan nog.

Comment

Working...
                                        X