Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2011 : wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
    tja, niet te snel spreken zegt men soms he ...
    Als Cancellara niet tegen de muur botst, halen ze hem niet terug. Zeker niet met een instelling van "we rijden voor de derde plaats". Hij kan even goed lek gereden hebben, dan is een halve minuut ook 2x niets. Maar met 'sukkelaars' had ik het dus meer op deze instelling (zich direct neerleggen bij de situatie). Feit is dat alle groten zich er toch weer in verslikt hebben op een belangrijk moment in de koers. Ik verwacht dat Cancellara toch wel gemotiveerd gaat zijn voor Roubaix, kijk al uit naar volgend weekend!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
      Als Cancellara niet tegen de muur botst, halen ze hem niet terug. Zeker niet met een instelling van "we rijden voor de derde plaats". Hij kan even goed lek gereden hebben, dan is een halve minuut ook 2x niets. Maar met 'sukkelaars' had ik het dus meer op deze instelling (zich direct neerleggen bij de situatie). Feit is dat alle groten zich er toch weer in verslikt hebben op een belangrijk moment in de koers. Ik verwacht dat Cancellara toch wel gemotiveerd gaat zijn voor Roubaix, kijk al uit naar volgend weekend!
      Hoe dan ook, Chavanel had alle recht om minder te werken vooraan. Hij had al 10tallen km kopwerk in de benen. Dus als Cancellara niet stilvalt op de Muur, moet hij nog Chavanel kwijt. Die zou nog eens aardig uit de hoek gekomen kunnen zijn op de Bosberg...

En BMC is blijven rijden he! verkijk je niet op de seconden bovenaan het scherm, die zijn niet 100% correct op het juiste moment. Als er meer seconden afgaan dan de klok tikt weet je het wel: het is een bijstelling, het loopt achter.

Comment

Flop vd dag; Tom Boonen en Qstep. Iemand moet die jongen toch ook eens wat ploegtactiek aanleren...

Ze zitten in een zetel, Chavanel vooraan, hij moet geen trap geven. Als ze Chavanel willen terugzien moeten Fabian of Thor er achterrijden en kan hij gewoon het wiel volgen. Nee, het was nodig om erachter te springen en zo Fabian te lanceren, geniaal!

Daarna moet Chavanel (die een superdag heeft) de benen stil houden om te wachten op een Boonen die nog niet helemaal top was.

En als iemand 1min voorsprong heeft moet je idd stoppen met rijden want je maakt geen kans meer. Echt goed bezig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
          Flop vd dag; Tom Boonen en Qstep. Iemand moet die jongen toch ook eens wat ploegtactiek aanleren...

Ze zitten in een zetel, Chavanel vooraan, hij moet geen trap geven. Als ze Chavanel willen terugzien moeten Fabian of Thor er achterrijden en kan hij gewoon het wiel volgen. Nee, het was nodig om erachter te springen en zo Fabian te lanceren, geniaal!

Daarna moet Chavanel (die een superdag heeft) de benen stil houden om te wachten op een Boonen die nog niet helemaal top was.

En als iemand 1min voorsprong heeft moet je idd stoppen met rijden want je maakt geen kans meer. Echt goed bezig
          Je hebt wel een beetje gelijk maar zo is koers.
          Idee was eigenlijk: we rijden Fabian er af... Op Molenberg heeft ie ons er niet afgeschud. Hushovd vlamt op kasseien en het trekt op een lint. Boonen dacht: oh dit gaat lekker ik trek wat door. Maar Fabian was er wél.

En het is niet omdat Cancellara op een andere plaats wegrijdt dat ze hem eerder WEL zouden kunnen volgen he. 90% kans dat als ze zouden gedaan hebben wat jij zegt Cancellara er iets later evengoed vandoor was en minder km's alleen moest... En dan was het misschien zeker Fabian II.

Comment

ondanks de korte vertoning van Cancellera vond ik 'm toch niet zo overtuigend als vorige jaar... misschien een iets mindere dag? Ook O'Grady kon me ni echt overtuigen... ze moeten de "druk" wel wat gevoeld hebben. Daarenboven het iets warmere weer dan voorspeld en het moordende tempo vanaf het begin.

Wat bij Quickstep een beetje jammer is => waarom geeft Boonen ni aan dat 'm nog ni helemaal top is zodat de fransman 100% zich op zichzelf kan concentreren??!! Zou het voor die jongen alvast iets makkelijker gemaakt hebben... 'k ga ni zeggen dat 'm Tom ni zou mogen helpen als ze met 4 naar de streep gaan, maar Tom had de laatsten boot gemist, Chavanel moest volgens mij ni meer achterom zien.

Het geeft nog maar es aan dat de Ronde niet Harelbeke is en dat de Zwitser ook maar een mens is... we zaten met een dozijn goeie mannen gisteren... miljaar Gilbert heeft me ook wel kunnen bekoren hoor!

Feit is dat men volgende keer in het peleton minder snel de moed gaat laten zakken als Cancellera 1' voorsprong heeft...ze hebben het nu gezien hoe het kan draaien, en da's een goeie zet voor het wielrennen in het algemeen...

Iedereen gisteren een lesje geleerd me dunkt
            Porsche 996 GT3 RS
            Porsche 964 RS
            BMW ///M3 e30
            Mercedes c250 CDI AMG
            www.flamebox.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
              Wat bij Quickstep een beetje jammer is => waarom geeft Boonen ni aan dat 'm nog ni helemaal top is zodat de fransman 100% zich op zichzelf kan concentreren??!! Zou het voor die jongen alvast iets makkelijker gemaakt hebben... 'k ga ni zeggen dat 'm Tom ni zou mogen helpen als ze met 4 naar de streep gaan, maar Tom had de laatsten boot gemist, Chavanel moest volgens mij ni meer achterom zien.
              Die deed dat niet hoor, integendeel, hij trok nog even door. Dat had hij net beter niet gedaan en alles op zijn sprint gezet.

we zaten met een dozijn goeie mannen gisteren... miljaar Gilbert heeft me ook wel kunnen bekoren hoor!
              Ja, spijtig genoeg aangegaan en tevens stilgevallen ...
              Ook omdat 'em nog niet 100% staat denk ik.

Feit is dat men volgende keer in het peleton minder snel de moed gaat laten zakken als Cancellera 1' voorsprong heeft...ze hebben het nu gezien hoe het kan draaien, en da's een goeie zet voor het wielrennen in het algemeen...

Iedereen gisteren een lesje geleerd me dunkt
              Dat is precies wat ik al wou zeggen
              Maar men moet nu ook niet gaan denken dat de achtervolgers toen stil stonden he... helemaal niet het schoof continu van - 1 min naar + 1 min

Comment

Prachtige wedstrijd en winnaar!
                Na Nuyens heeft Van Summeren zijn monumenten beet!

Wel serieus klote dat de motards zo vaak in de weg reden. Soms zelfs koersvervalsing. Daar zou de UCI beter iets aan doen ipv het oortjesverbod.

Comment

Prachtige koers idd. Ook veel blijdschap na de finish, iets wat een stuk minder het geval geweest was, ware Cancellara gewonnen. Niettemin, ik had het hem zeker ook gegund, want ik heb het wel voor die kerel.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Mét Boonen ging Cancellara wel door kunnen vlammen hebben. Zelfs Leukemans zou meer power ingebracht kunnen hebben als ook die geen pech had.
                    Wuyts noemde Hushovd zelfs letterlijk laf achteraf. ouch!
                    En terceht hoor, in de wereldtrui en met de mogelijkheden die je hebt sleep je niet zomaar. Zeke rniet als je op voorhand trommelke slaat: ik heb maar een doel en dat is Roubaix... halo...

Vansummeren wel mooie koers gereden en verdiend. Eindelijk een knalresultaat.

En ... Vanmarcke !!! 20ste na zoveel hard labeur! Talent.

Comment

Mét Boonen ging Cancellara wel door kunnen vlammen hebben. Zelfs Leukemans zou meer power ingebracht kunnen hebben als ook die geen pech had.
                      Wuyts noemde Hushovd zelfs letterlijk laf achteraf. ouch!
                      En terceht hoor, in de wereldtrui en met de mogelijkheden die je hebt sleep je niet zomaar. Zeke rniet als je op voorhand trommelke slaat: ik heb maar een doel en dat is Roubaix... halo...

Vansummeren wel mooie koers gereden en verdiend. Eindelijk een knalresultaat.

En ... Vanmarcke !!! 20ste na zoveel hard labeur! Talent.
                      Idd he, zoals gezegd, komt Hushofd 2 keer op kop zijn ze erbij en wordt het een gelijk andere koers.

Misschien dat sterke Thor al voelde dat ie niet goed genoeg was en ze in de ploeg beslist hebben om het zo te spelen om Johan alle kansen te geven?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten

Traantjes in de ogen daarbij

Comment

'k heb het hier al elders gezegd. Das mij de laatste jaren niet meer overkomen dat ik echt emotioneel geroerd ben door wat ik op tv zie maar vanmiddag, 't was zo ver.

Gewoon 2 mensen zien die oprecht gelukkig zijn. De voorgeschiedenis kennende van een steengoed renner die zich altijd volledig opofferd voor z'n kopmannen die dan eindelijk eens z'n kans kan gaan.

Schoonder kan het toch niet meer worden he?

Comment

Godverdomme, zo mooi!

Comment

wat ik her en der op het net nie lees van kritiek op Boonen, ... manman
                              sommige mensen hebben geen respect voor wielrennen in het algemeen denk ik dan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                'k heb het hier al elders gezegd. Das mij de laatste jaren niet meer overkomen dat ik echt emotioneel geroerd ben door wat ik op tv zie maar vanmiddag, 't was zo ver.

Gewoon 2 mensen zien die oprecht gelukkig zijn. De voorgeschiedenis kennende van een steengoed renner die zich altijd volledig opofferd voor z'n kopmannen die dan eindelijk eens z'n kans kan gaan.

Schoonder kan het toch niet meer worden he?
                                Idem.
                                En dan nog dat koersverloop ... Veel beter kan het niet worden.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

Freire niet in Tour.
                                  geen verrassing eigenlijk ...

Comment

Volgens Edwig van Hooydonck is Boonen geen superrenner meer.
                                    Niet sterk meer genoeg om als kopman in de klassiekers te rijden...

Halo kroket

Comment

Halo kroket
                                      Hij kan wel eens gelijk hebben... .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten

Halo kroket
                                        Is dat dien hollander die zat te schreeuwen in RVV dat Boonen in de spurt die mannen nog ging kloppen?

Wat een blaaskaak.

Comment

Working...
                                        X