De José is nen blaaskaak, hij denkt het altijd beter te weten. Maar een Compact is 50x34 en niet 50x36 zoals hij zei.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wielerseizoen 2011 : wie wint wat?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenDe José is nen blaaskaak, hij denkt het altijd beter te weten. Maar een Compact is 50x34 en niet 50x36 zoals hij zei.
Hoe dan ook, echte mannen rijden met een double
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenSchol!
En die heb ik ook, nen hele bak zelfs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenDe José is nen blaaskaak, hij denkt het altijd beter te weten. Maar een Compact is 50x34 en niet 50x36 zoals hij zei.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenIdd, Vanendert, schitterend!
En Voeckler, tzou me niets verbazen dat hij uiteindelijk top 5 haalt. Ik hoop trouwens stiekem op geel in Parijs voor hem
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenHoe kan Voeckler tijdrijden?
Meestal niet echt schitterend in elk geval maar ook niet heel slecht.
Comment
-
Vorig jaar 9min op Cancellara, iets van een 3.30 op Contador en ongeveer 3min op Andy. Toen ging hij waarschijnlijk niet volluit dus het is mogelijk om podium te halen. Hij heeft nu een voorsprong van 2.06 op Evans.
Met Evans heb ik nu vorig jaar geen rekening gehouden want toen zat hij met die breuk in zijn elleboog.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenNoord Limburg rules
Ik hoop dat ik 'm nog eens tegenkom als ie hier traint langs het kanaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenWaar ga je morgen fietsen?
Zeer mooie streek, een dikke 600 hms, en naar 't schijnt behoorlijk technisch...
ga je ook? voor jou is het wel een stukje rijden hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichtenmorgen is het toertocht in Opoeteren
Zeer mooie streek, een dikke 600 hms, en naar 't schijnt behoorlijk technisch...
ga je ook? voor jou is het wel een stukje rijden hé
en aan het twijfelen hoor maar 'k vrees er voor.
Hier in de buurt is dus niks te doen he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenLijkt me echt wel de moeite maar idd 1.5u rijden bijna voor mij ...
en aan het twijfelen hoor maar 'k vrees er voor.
Hier in de buurt is dus niks te doen he.
Comment
Comment