Oorspronkelijk geplaatst door Gilbert
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wielerseizoen 2011 : wie wint wat?
Collapse
X
-
Op Philippe Gilbert na weten de meeste Belgische toppers waar hun directe toekomst ligt. Alleen heeft dat soms nog geen officiëel tintje, of staat er nog een vraagteken bij, zoals in het geval van Jurgen Van den Broeck. Hierbij een overzicht van de jongste stand van zaken. (volgens stand in WorldTourklassement)
Interessant om te zien wie naar waar gaat.
Gilbert zal denk ik toch naar Team Omega-QS gaan, hij moet anders 1,5milj betalen
Voor VDB en Vanendert geldt hetzelfde alleen andere bedragen. Slim van Coucke en Lefevre, als Omega Pharma co-sponsor werd en de naam dus omgekeerd was, dan was Gilbert vrij. Nu niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichtenhttp://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=GEQ3DHG6D
Interessant om te zien wie naar waar gaat.
Gilbert zal denk ik toch naar Team Omega-QS gaan, hij moet anders 1,5milj betalen
Voor VDB en Vanendert geldt hetzelfde alleen andere bedragen. Slim van Coucke en Lefevre, als Omega Pharma co-sponsor werd en de naam dus omgekeerd was, dan was Gilbert vrij. Nu niet.
Comment
-
De Worldtourploegen staan goed en wel aan de start van de Ronde van Peking (5 tot 9 oktober). De teams weigerden maandenlang deze nieuwe ronde te rijden omdat UCI geen oren had naar de vraag om de afschaffing van de communicatieoortjes te herzien. Maar gisteren gingen de wielerploegen overstag.
Smerig gespeeld van de UCI, bah Dit zal nog terug komen als een boemerang, daar ben ik van overtuigd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenIk ben nogal verbaasd over de prestaties in de Ronde van Spanje vandaag. Blijkbaar doet bepaalde lucht toch heel veel voor sommige renners...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenIk ben nogal verbaasd over de prestaties in de Ronde van Spanje vandaag. Blijkbaar doet bepaalde lucht toch heel veel voor sommige renners...
Comment
-
HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
Daar versta ik nu eens niets van ze...
Nu ben ik eens benieuwd wat er met Hermans zal gebeuren.
Comment
-
-
MAAR als je goed keek was Cobo wel zo goed als de enige die met een geschikt verzet de Angliru opreed, een 36/32 (!!) blijkbaar. Zo kon hij nog een trapfrequentie halen waar je veel rendement mee haalt, daar waar je bvb Wiggins haast zag omvallen omdat hij de trappers niet rond kreeg (denk dat hij 38/29 gebruikte).
Neemt niet weg dat ik voor die Cobo ook allerminst mijn handen in 't vuur steek hoor...
Comment
-
Comment