Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2011 : wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gilbert
    "Op dit moment heb ik van Lotto, Quick-Step, Astana en BMC een voorstel gekregen dat sportief en financieel interessant is", zegt de Belgische kampioen. "De Tour de France heeft mij bevestigd in mijn keuze en ikzelf ben de enige die zal beslissen over mijn team voor 2012."
    Dat doet vermoeden dat hij ofwel bij Lotto blijft of toch naar BMC gaat.

Comment

• Op Philippe Gilbert na weten de meeste Belgische toppers waar hun directe toekomst ligt. Alleen heeft dat soms nog geen officiëel tintje, of staat er nog een vraagteken bij, zoals in het geval van Jurgen Van den Broeck. Hierbij een overzicht van de jongste stand van zaken. (volgens stand in WorldTourklassement)

Interessant om te zien wie naar waar gaat.

Gilbert zal denk ik toch naar Team Omega-QS gaan, hij moet anders 1,5milj betalen
      Voor VDB en Vanendert geldt hetzelfde alleen andere bedragen. Slim van Coucke en Lefevre, als Omega Pharma co-sponsor werd en de naam dus omgekeerd was, dan was Gilbert vrij. Nu niet.

Comment

• Den deze is toch ook gene gewone

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
          http://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=GEQ3DHG6D

Interessant om te zien wie naar waar gaat.

Gilbert zal denk ik toch naar Team Omega-QS gaan, hij moet anders 1,5milj betalen
          Voor VDB en Vanendert geldt hetzelfde alleen andere bedragen. Slim van Coucke en Lefevre, als Omega Pharma co-sponsor werd en de naam dus omgekeerd was, dan was Gilbert vrij. Nu niet.
          maar das geen goede start he als werkrelatie?

Comment

• Idd, dat zou wel eens voor problemen kunnen zorgen.
            Dit kan nog interessant worden...

Comment

• Gilbert is niet naar BMC ofwa ?
              Lang leve de Spaanse gazetten !
              daar stond dat hem al getekend had
              2012 E92 Bmw 335i DKG
              1991 E30 320i

Comment

• Dat verstaat ge toch niet hé

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

• Dat Cavendish al een contract zou hebben en Renshaw nog niet geloof ik inderdaad niet.

Comment

• Trekt Boonen tegenwoordig sprints aan voor de concurrentie?

Comment

• Da was proberen weg te geraken maar Bennati en Sagan zaten direct in zijn wiel. Hij heeft eerder de spurt ontregelt dan aangetrokken.

Comment

• hier zitten toch een paar profs dacht ik.
                        was er niemand in de koers van mere deze zondag gepasseerd?
                        wimoptiek.be op

Comment

• De Worldtourploegen staan goed en wel aan de start van de Ronde van Peking (5 tot 9 oktober). De teams weigerden maandenlang deze nieuwe ronde te rijden omdat UCI geen oren had naar de vraag om de afschaffing van de communicatieoortjes te herzien. Maar gisteren gingen de wielerploegen overstag.

Smerig gespeeld van de UCI, bah Dit zal nog terug komen als een boemerang, daar ben ik van overtuigd.

Comment

• Ik ben nogal verbaasd over de prestaties in de Ronde van Spanje vandaag. Blijkbaar doet bepaalde lucht toch heel veel voor sommige renners...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                              Ik ben nogal verbaasd over de prestaties in de Ronde van Spanje vandaag. Blijkbaar doet bepaalde lucht toch heel veel voor sommige renners...
                              Ik vrees ook dat die Cobo een Mosquera-verhaal zou kunnen worden. Hopelijk heb ik ongelijk.

Comment

Ik ben nogal verbaasd over de prestaties in de Ronde van Spanje vandaag. Blijkbaar doet bepaalde lucht toch heel veel voor sommige renners...
                                Idd, hopelijk is het zuiver maar hij heeft de voorbije dagen ook al heel sterk gereden.

Comment

• HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Daar versta ik nu eens niets van ze...
                                  Nu ben ik eens benieuwd wat er met Hermans zal gebeuren.

Comment

• Epic insane....

Comment

• Vet

Comment

Je bent niet de enige, Wuyts kon ook moeilijk zijn insinuaties voor zich houden.

MAAR als je goed keek was Cobo wel zo goed als de enige die met een geschikt verzet de Angliru opreed, een 36/32 (!!) blijkbaar. Zo kon hij nog een trapfrequentie halen waar je veel rendement mee haalt, daar waar je bvb Wiggins haast zag omvallen omdat hij de trappers niet rond kreeg (denk dat hij 38/29 gebruikte).

Neemt niet weg dat ik voor die Cobo ook allerminst mijn handen in 't vuur steek hoor...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                                          Epic skills

Comment

Working...
                                          X